środa, 27 stycznia 2010

Lniany koszyk

Walentynkowe serduszka czekają na wykonanie.
A ja szaleje z ... maszyną !!!!
Na razie pożyczoną od siostry ( Ela, całusy ** ), ale pewnie zainwestuje w własny sprzęt :)
Po co pożyczyłam ?
Zapragnęłam mieć koszyk według kursu Alizee .
No musiałam , po prostu musiałam.
A jutro będzie drugi, jeśli zdążę skończyć drugiego liścia.

Nie ma co ukrywać, dzisiaj pierwszy raz w życiu siedziałam przy maszynie i zniszczyłam stary obrus ( służył do poznania ściegów i obycia się ze sprzętem ) i trochę popsioczyłam pod nosem, ale się udało :)
Jestem zadowolona z mojego lnianego koszyka, na pewno powstanie ich duuużo :)

Więcej czasu poświeciłam na liść , wyszywałam go dzisiaj do 1:30 nad ranem.
Dlaczego motyw liścia ?
Ponieważ mam opanowane do perfekcji rysowanie liści, wszelakich zwierzątek i owoców , dzięki moim kochanym córkom:)
No to jest liść, nawet jesienny , jutro będzie drugi :)
Jeśli ktoś z zaglądających będzie bardzo wzdychał do nich to mogę uszyć jeszcze więcej :)

A Alizee, jeszcze raz dziękuję za kurs wtajemniczenia :**











17 komentarzy:

  1. jakie to piękne!

    dlaczego ja mam dwie lewe ręce?

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo!
    jak dla mnie to aktualnie serca i ptaszki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zielona :) dziekuje :*
    wiesz co , a jesteś pewna , ze dwie lewe? ja też tak myslałam , ale sie okazało ze nie jest tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. atram :) rozumiem, że 'bardzo' wzdychasz ?

    OdpowiedzUsuń
  5. o cholera, zaniemówiłam, liść profesjonalny bardzo :) i całość baaaaaaardzo mi się podoba:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super!!!!! Liść rewelacyjny. Co ciekawsze też mam motyw liścia na kartach ze wzorami do maszyny, ale jakoś nie wpadłam na to, żeby go nanieść.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko wzdycham, jak ja bardzo wzdycham do niego! ;)Jest ślicznyyyyy - zamawiam ;-b Jestem zachwycona i pełna podziwu!!! Piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne Ci to wyszło. Super!!!
    Nie zapomnij, że czasami trzeba odpocząć!

    OdpowiedzUsuń
  9. oliwku :) miło mi, ze sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Alizee :) jak się ciesze, że zajrzałaś do mnie :**
    Jeszcze raz wielkie dzięki za kurs , a liść to taki motyw który pasuje do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Darsi :) to już wiem co do Ciebie pojedzie na wymiankę :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Matyldo :) nie , mąż za mnie się wysypia :)

    Agula :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Apuni :) ciesze się, ze zajrzałaś do mnie :)
    spoko - odpoczywam , czasami :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale czad!! ja tez taki chce:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. przychodzę z rewizytą:) poszperałam na blogu troszkę i zauroczyłam się tymi koszyczkami:) bosko:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz