wtorek, 9 lutego 2010

Len w kolorze pomarańczy

Tak, tak dalej na warsztacie len.
Tym razem w kolorze pomarańczy.
Nie mogłam mu się oprzeć , kupiłam 2 metry !!!
Kolor żywy , pobudzający , odpowiedni na te zimowe szare dni ( 4 dzień bez słońca ).
Woreczki z motywem serca, to taki wdzięczny element , pasuje do kuchni, łazienki, garderoby:)

Serducha naszywane ręcznie ( połączyłam kilka ściegów), większe serce w kolorze ciemnej zieleni , troszkę mi aparat przekłamał kolory i wygląda jak brąz.

Reszta szyta na maszynie , już ją opanowałam .
Ścieg równiutki , kolory nici dobrane do lnu i podszewki:)


Woreczki są dostępne w Fairy House , gdzie dzisiaj zostałam przyjęta :))))
Huuuuura :)
Tak sie cieszę:)
Paula dziękuje bardzo :***

 

 


 



15 komentarzy:

  1. Dość szarościom ! Ożywiający oranż, cudnie ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne:) a jakiej wielkości szyjesz te woreczki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze pieczone, ale cuda!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne Beatko, fantastyczne !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mario :) no właśnie coś kolorowego trochę dającego po oczach, ale tez musi być :)

    Kaatje :) dzieki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasandro :) dziękuję i ciesze się, ze do mnie zaglądasz :*


    Oliwku :) specjalnie dla Ciebie zmierzyłam je : długość 23 cm
    a szerokość 21 x 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko w woreczkach jesteś już perfekcjonistką :) CUDOWNE!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ambi, szalona czarodziejka jestes! Czarujesz te wiosne i czarujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze woreczki i takie pełne energi. Piękne wygląda ten len...cudo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Superancki kolorek ma ten len, a woreczki piękne! :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi sie ta zyczliwa atmosfera tutaj, az sie buzia sama smieje:) Ambi, zdolniacho brawo jeszcze raz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Joasiu :) dziękuję :)

    Darsi :) staram się o dokładność w szyciu i już chyba to opanowałam :)

    Zielona :) czaruje bo już nie mogę patrzeć na śnieg za oknem :(


    Peninio :) faktycznie kolor lnu jest rewelacyjny w rzeczywistości wygląda jeszcze ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anna :) dziękuję :)


    Kaatje :) masz racje , atmosfera jest bardzo miła, a dziewczyny są wspaniałe. Przyjęły mnie tak szybko do swojego grona , to niesamowite uczucie:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudenka, no! Ambi niesamowita jestes :)))
    figa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz