wtorek, 23 lutego 2010

Małe dzieci ....



'Małe dzieci mrużą już oczka 
Małym dzieciom już chce się spać...
Siwa chmurka po niebie płynie
Siwy ptaszek za oknem śpi...
Zaśnij dziecinko 
Zaśnij i ty ...'


Pierwsza Tildowa lala na wianku , z ptaszkami szytymi ręcznie ( wcale nie siwymi ) , chmurką i gałązkami wierzby mandżurskiej z ogrodu.

Jak myślicie, może się podobać ?


Wianek dostępny w Fairy House 




 


  


  


 




--------------------------------------------------------


Wprowadziłam znów zmiany na blogu.
Wybaczcie:)
Ale dopiero teraz czuje sie 'jak u siebie'.

20 komentarzy:

  1. Podoba sie i to bardzo. Fajnie wygląda na tle morelowej ściany.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest rewelacyjny! Muszę się w końcu zabrać za swój ;) Buziaczkuję i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wianuszek z ptaszkami...wiosenny, a u Mnie dzisiaj znowu spadł śnieg :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny wianuszek do małej sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest naprawdę bardzo ładny:)A te ptaszeczki jakie słodziutkie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wianuszek wyszedł boski !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. wianek nie moze sie nie podobac!

    OdpowiedzUsuń
  8. cieplutki mięciutki śpioszkowy wianuszek :)) a kolorki...
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę, jaki fajny pomysł, wianek ze śpioszkiem, dwa w jednym :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny wianek ! Wygląd bloga również!

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda wiosennie, choć kolory malo ma wiosenne :)
    a co dajesz do środka, jako konstrukcję wianka i wypełnienie? drut, tekturę?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wianek pomysłowy, niespotykany i urokliwy. Mnie się bardzo podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu :) dziękuję bardzo :)
    Co do ściany , chodziłam po domu i wieszałam na ścianach, aż na ścianie w ..pralni wyglądał super :)

    Darsi :) dziekuje :* czekam na Twoje wianki :)

    Mario :) u mnie od 2 dni jest + 12 C i wiosna w rozkwicie :)

    Anno :) taki był zamysł do małej sypialni :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Marta :) dziekuje :) ptaszki bardzo pracochłonne - szyte ręcznie.


    Kasandro :) dziękuję :*

    Zielona :*

    Decoracjo :) dziękuję bardzo, taki mięciutki , dokładnie :)

    Anno :) na początku miała być sama lala ale potem się plany zmieniły :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oliwku :) dziękuję :*


    Joasiu :) dziękuję :) blog tez mi sie podoba :)


    Agula :*


    Ushii :) jak miło Cię widzieć u mnie :** Podstawą wianka jest drut, na to papier, potem warstwa taśmy, warstwa materiału i sznurek - w dotyku jest miękki ale wiem że sie nie rozpadnie :)

    Edino :) dziękuję , dziękuję bardzo :**

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja stałam się dziś szczęśliwa posiadaczką 2 wianków :D jeden wisi w sypialni na drzwiach, drugi szuka swojego miejsca :)

    polecam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie u Ciebie:))Wianuszek jest fantastyczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. łojoj...i jeszcze te małe ptaszynki...
    twój wianuszek to prawdziwe cudeńko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz