poniedziałek, 1 lutego 2010

Moje pierwsze wyróżnienie :)

Dostałam od Darsi :)
Od tej 'złej' kobiety co mnie wciągnęła w robótki i przez nią mam oczy podkrążone i rankiem ledwo się z wyra zwlekam :)

Jeszcze raz bardzo, bardzo Ci dziękuję , jest mi naprawdę bardzo miło :**



Według zasad przekazuje wyróżnienie dalej , wspaniałym kobietom, które odwiedzam z przyjemnością .

Pierwsza wyróżniona to Alizee - zaglądam tam bardzo często , przeglądam prace i z niecierpliwością czekam na następny wpis. To dzieki Niej uszyłam pierwszy koszyk.

Kolejna artystyczna dusza to Kasandra , która stworzyła miliony serc, a każde piekne, a każde chciałoby się mieć tylko dla siebie.

I trzecia kobieta z pasją , do której uwielbiam wpadać, to Ania Konieczna , której podkładeczki pod kubeczki po prostu mnie urzekły i ciągle czekam na nowe pomysły :)


I kolejne 3 wspaniałe artystki, które odwiedzam od niedawna :

- blog Moniki za anioły , bo choć osobiście za nimi nie przepadam to Jej prace mnie oczarowały :)
- blog Apuni za cudne króliczki i kurki :)
- blog Joasi za przyjemności nie tylko dla oka , ale i podniebienia :)

Mogłabym wyróżnić więcej dziewczyn, bo jest tyle wspaniałych blogów i prac które zachwycają, no ale zasady to zasady:)

Ja mam nadzieje, że zapracuje na otrzymane wyróżnienie .
Uciekam więc do igły i nitki bo noc już tak blisko :))))

5 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie. To miłe wiedzieć, że komuś się podobają moje wytworki.

    OdpowiedzUsuń
  2. ogromnie dziękuję!
    to bardzo miły początek dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia i ogromnie dziękuję za wyróżnienie mnie :)))

    Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie dziękuję za wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz