czwartek, 18 lutego 2010

Przedstawiam Wam ...

Moje pierwsze Tildowe dzieła :))
Dwa słodkie króliki dla moich kochanych córeczek:)
Oczywiście króliki miały się ujawnić kilka dni wcześniej, ale przeziębione córy uniemożliwiły szycie.
Przez kilka dni miałam na tapecie : litry herbaty cytrynowej lub malinowej, sterty chusteczek higienicznych, syropki i marudzenie :)))
Wreszcie wczoraj, a właściwie dzisiaj po północy skończyłam  i bladym świtem pstryknęłam zdjęcia.
No i są : Leo i Kiki..
Do tej pory już solidnie wytłamszone, ale dalej całe!!!
Czyli mogę szyć kolejne sztuki i nie tylko króliczki:)
W życiu nie pomyślałam, że tworzenie takich przytulanek, może sprawiać tyle radości.
Gdy z małych szmacianych części powstaje słodkie króliczysko, to nie można się od tego oderwać.
Wpada się w czarną dziurę i widzi tylko królika , gotowego , słodkiego :)))


Chciałam jeszcze bardzo podziękować DARI , za wyróżnienia dla mnie ( oczywiście przekaże je dalej , tylko muszę pomyśleć do kogo ).
Daria to niesamowita kobieta o wielkim serduchu, to dzięki niej zaczęłam w ogóle coś tworzyć i dzięki jej zachętom założyłam tego bloga.
Dziękuję Ci bardzo kochana :****

 





22 komentarze:

  1. nie nie nie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    sa piekne! ja tez tak chce:( szyc oczywiscie!

    Tildy szyj dalej, te wyszly uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  2. No bomba !!!! Gratulacje !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjnie!!! gratulacje z okazji pierwszych narodzin uszatych! czekam na więcej - wszak króliki mnogo się rozmnażają ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudnej urody są !!! Ja też mam dwie córeczki i chcę się Ciebie zapytać,czy wykroje na takie króliki są Twoją tajemnicą,czy mogłabyś się nimi ze mną podzielić ? Bo bym im takie uszyła.
    Pozdrawiam i podziwiam !
    Mój adres: bovary@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! I wcale, ale to wcale nie wyglądają na "pierwsze"! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne! bardzo podoba mi sie Twoje nowe hobby, masz reke dziewczyno :)
    ambi a gdzie mozna wzor takiej tildy znalezc?
    figa

    OdpowiedzUsuń
  7. ja pier... uszylaś TILDY!

    cu-dow-ne!

    OdpowiedzUsuń
  8. No to już teraz jesteś ugotowana, będą ci się śnić po nocach króliki, gąski, aniołki...to niestety - stety uzależnia :D Świetne Beatko, są śliczne! I dziękuję za cieplutkie słowa ;) Duża buźka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Atram :) dziękuje bardzo :)))
    następne powstaną , już są wycięte , gotowe do zszycia :))


    Kasandro :) dziękuję bardzo kochana :*

    Decoracjo:) witaj ! dziękuję baardzo za gratulacje , a w szycie wpadłam po uszy :))


    Bovary :) oczywiście, ze nie tajemnica :) Sama dostałam namiary na szablony, wiec myślę, ze mogę się podzielić :) Zaraz pisze maila :) Witaj u mnie :*


    Anno :) dziekuje bardzo za miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Figuś :) dziekuje kochana, posłałam maila z namiarami :*


    Zielona :) dziękuje baaardzo za komplement :))))


    Dario :) wiesz,że to dzięki Tobie te króliki powstały:*
    Ogromne całusy posyłam i jeszcze raz Ci dziękuje :**

    OdpowiedzUsuń
  11. i w ogole: ambrozja szyje lalki szmaciane. ;):):) piekne to:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ambrozja to zdolna babka, ale ja to zawsze wiedzialam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudniaste królisie:)))))

    OdpowiedzUsuń
  14. o ja pierdolę !!!

    tildy że mucha nie siada !!!!

    REWELACJA!!!!

    w szoku jestem, Ty podobno "nie umiesz szyć" ?? :D:D:D:D

    ambi jestem pod wielkim wrażeniem:)

    oliwek

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodziaki, masz wielki talent :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, na poczte pobieglam...ale nic nie doszlo :(((
    figa

    OdpowiedzUsuń
  17. Atram :* nawet nie wiesz jak mi ciepło na serduchu po takich słowach :**


    Kaatje :) dziękuję:* skoro wiedziałaś, to czemu mnie wcześniej nie powiadomiłaś :PP

    Elisse :) witaj u mnie :* dziękuję bardzo za pochwałę :)

    Oliwku :) aż Ty wulgarna jesteś :PP
    Dziękuję Ci bardzo kochana :**


    Agnieszko :) wielkie dzięki za tak miłe słowa i witaj u mnie :))

    Figuś :) wysle, jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Są urocze i nie wierzę,że nie uszyłaś wcześniej ani jednego uszatego :) Baaardzo podobają mi się również twoje wianuszki - też spróbuję zrobić podobny.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczności królisie, poszło ci świetnie, ja też nie wierzę, że to pierwszy raz ;))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW!!!!!!!
    są piękne!!!
    ambi, chylę czoła :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem pod wrażeniem!!!! Super królisie:)) też się przymierzam, ale....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz