sobota, 13 lutego 2010

Wiła wianki i rzucała je na falujące wody .....

Wpadłam w wianki po uszy, a mąż chodzi po domu i podśpiewuje 'wiła wianki .....'
Powstały dwa kolejne w odmiennej kolorystyce i mniejsze niż pierwszy.
Jestem z nich zadowolona , udało się ładnie dobrać kolory :)

Dobrze, że dopadła mnie mania szycia i tworzenia czegoś ze szmatek bo inaczej chyba bym oszalała przy tej pogodzie i chorej Gabi w domu :/
Ostatni raz głośno wołam ,  ja chcę WIOSNY !!!!!!!


Wianki dostępne w Fairy House

Pierwszy wianek w odcieniach fioletu i ecru









Drugi w odcieniach zieleni z dodatkiem delikatnego różu i ecru


 


 


Po edycji :)
Info o cudnym TU_PTOKU :)))))
Może sie uda :)






14 komentarzy:

  1. Ambrozjo, rozkręcasz się to mało powiedziane - mój typ to drugi wianuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ambus, buziaka zostawiam, jestem z Ciebie taka dumna, pieknie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysły świetne!, wianki, kury, serca :)super!

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo, drugi wianek to mój faworyt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. i piękna skórka bloga, zapomniałam dodać:*

    OdpowiedzUsuń
  6. kurde, swietnie!!! bbardzo mi sie podobaja:)

    dzis zrobilam ciasto z orzechami z Twojego bloga kulinarnego. mnie smakowal. ciekawe co o nim napisze natamama:):):) ktora dzis u nas byla:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cieszę się, że tu wpadłam i na pewno to się powtórzy;) wianki świetne;) a jakiej są średnicy??

    OdpowiedzUsuń
  8. Darsi :) dziękuję za pochwałę, to min. dzięki Tobie wzięłam się za szycie :* całusy ogromne :**


    Kaatje :) dziękuję Ci baardzo :* buziam i ja :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Mysek :) Ty u mnie !!!! Nawet nie wiesz jak mi miło :))))
    Ja wpadam do Ciebie bardzo często i podziwiam Skanutki :)Dziękuję za miłe słowa :)
    Musze tylko sprostować, ze kurki nie są moje , tylko Apuni, która podzieliła się swoim dobytkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oliwku :) dziękuję :)a co do skórek , min. dlatego namawiałam Cie na blogera :)

    Atram :) wielkie dzięki :*
    Mam nadzieje, że Natalii też ciasto smakowało , zerknę jutro na jej bloga :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ipsa :) witaj u mnie i dziękuje za pochwałe:*
    Wianki maja 18 cm średnicy

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne Twoje wianki ambi! ten zielono rozowy mnie sie spodobywuje najbardziej :)
    figa

    OdpowiedzUsuń
  13. Ambrozjo we mnie masz wielbicielkę :) Zapraszam po wyróżnienia! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz