piątek, 5 lutego 2010

Wiosenna łączka

Wiosny !!!
Ja chcę wiosny,
Moje córki,
Moje kocisko które głupieje,
Ptaki chcą , bo drą dzioby od rana.
No wszystko chce, a jej na razie nie widać.

Żeby sobie ( i może Wam ) poprawić trochę humor uszyłam dwa lniane koszyki w kolorze ecru z moją małą osobistyczną łączką w pastelowych kolorach.
Gotowe pokazałam starszej córce , stwierdziła, że 'będą jak znalazł' na gniazdko z wielkanocnymi kaczuszkami:)

Miłego popołudnia życzę wszystkim zaglądającym :)
Ja uciekam do kuchni po mocna czarną kawę :)


 
 





16 komentarzy:

  1. Beatko, aż nie sposób się nie uśmiechnąć - zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo, mozna tylko pomarzyc:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no no no:) sie rozkrecasz:)
    jak zrobisz takie z lodka to kupuje:) do szuflady Tymka na majtasy, skarpety itp. bo mam tam sajgon:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne i jakie wiosenne, tak, tak pyszczysko uśmiecha się na ich widok !!!

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj,dziękuję za odwiedziny na blogu...milusio mi!A koszyczki naprawdę wspaniałe i bardzo wiosenne!!!
    I ja też tęsknie za ciepełkiem...pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała łąka, piękna kolorystyka! Ach, jak mi się wiosny zachciało! A buziak się śmieje od ucha do ucha! :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczniutkie, delikatne i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczności :)

    ładnie się rozkręciłaś :D
    koszyczki piękne, choć nadasl jestem pod większym wrażeniem podkładek pod kawę :)

    oliwek

    OdpowiedzUsuń
  9. No , mordka normalnie mi rozpromieniała:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem z rewizytą ! I zostanę na dłużej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. MariaPar:) witaj :* bardzo mi miło, ze zajrzałaś :)

    Delfina :) też sie do nich uśmiecham :)

    Oliwku :) mówisz, ze podkładki Cie zachwyciły :)

    Joasiu :) dziekuje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zielona :*

    Anna:) dziękuję , mi tez się bardzo tęsknij za wiosną :(

    Peninia :) witaj u mnie :) dziękuję :*

    Kasandro :) dobrze, ze przynajmniej wirtualnie juz wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Atram :) podpuszczasz :P pomysłów mam dużo , zobaczymy czy uda się przelać na materiały to co w głowie siedzi:)


    Kaatje :*

    Darsi :) dziękuję kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Woreczki milusie. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  15. Apuni :) dziękuję kochana :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz