niedziela, 21 lutego 2010

Wyróżnienia

Już dobre kilka dni temu otrzymałam wyróżnienia  od Darsi  :)
Nawet nie wiecie jak one cieszą, zwłaszcza takiego 'żółtodzioba szyciowego ' jak ja :)
Chciałam się nimi już dawno pochwalić i oczywiście przekazać dalej, ale ten wieczny brak czasu.....

Oto co otrzymałam:




 

  

 




Jest mi naprawdę baardzo miło:)
Gdy zaczynałam swoja przygodę z szyciem zupełnie niedawno , nawet w najśmielszych marzeniach nie przypuszczałam, ze otrzymam jakieś wyróżnienie .
DARIO, jeszcze raz Ci dziękuję :))))

A teraz , chciałam przekazać je w ręce innych wspaniałych dziewczyn:








I jeszcze dla  blogu ( nawet nie wiem czy można wyróżnienia na bloxa przekazywać, jeśli nie to złamie ta zasadę ),  'Radości codzienności'

Chciałam jeszcze podziękować wszystkim czytającym za to, że do mnie zaglądacie, za ciepłe słowa, miłe komentarze, za dopingowanie do tworzenia. 
To niesamowite uczucie spotkać tyle wspaniałych kobiet z pasją.
Całusy na dobranoc posyłam :****

9 komentarzy:

  1. O Jezusku, aż tyle ! Dziękuję serdecznie no i oczywiście gratuluję. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję z całego serducha artambrozjo, świętuję dziś podwójnie ... za wyróżnienia i za Adasia !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tylu wyróżnień, są one jak najbardziej zasłużone! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. serdecznie gratuluję wyróżnienia:)
    jesteś zdolną dziewczyną i wreszcie się z tym pogódź :D



    ziaki wielkie za wspomnienie o naszym blogu :)



    bu

    OdpowiedzUsuń
  5. ambrozjo:) dzieki wielkie! co mamy teraz zrobic? wstawic cos u siebie? (podpowiedz, bo ja sie nie znam, na blogspocie panuja inne zwyczaje:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Ci tylu wyróżnień, no i równocześnie dziękuję za nie. Aleś mi sprawiła niespodziankę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mario :) a tak Cię obsypałam :***


    Kasandro :) ciesze sie , ze sprawiłam radość :*


    Anno :) dziękuję bardzo :*

    Oliwku :) dziękuję za miłe słowa. Co do tego uzdolnienia , to mam troche inne zdanie o sobie :P
    Wasz blog jest świetny:)

    Atram :) a proszę bardzo :) Według zwyczajów , powinnaś te wyróżnienia zamieścić u siebie i wyróżnić inne blogi :)

    Apuni :) dziękuję bardzo i ciesze sie , ze sprawiłam radość :**

    OdpowiedzUsuń
  8. O rety, dziękuję.
    Jestem tu tak krótko, że nie zasłużyłam na wyróżnianie bloga. Tym bardziej się cieszę, że komuś się spodobał.
    Dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Ci serdecznie :) Jest mi niezmiernie miło :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz