poniedziałek, 29 marca 2010

Moja WIELKA wygrana w candy u Małgosi :)))

Od rana mam dobry humor :)))
Dzisiaj po 9 rano zapukał do drzwi listonosz z paczuszką :)
Paczuszka od Małgosi z Papilon - moja wygrana w jej candy:))
Z zapartym tchem otwierałam kopertę.

A co było w środku zobaczcie same :)

Piękna świąteczna kartka z życzeniami:)
Pomysł i wykonanie - REWELACYJNE !!!!


























Potem zobaczyłam śliczną puszkę obwiązaną rzemieniem z kwiatuszkami :)


























A w środku pięknie zapakowane jajko :)
Jest CUDNE !!!
W rzeczywistości wygląda jeszcze lepiej niż na zdjęciach.



























Dawno nie miałam tak miłego dnia, jak dzisiaj :)))
Małgosia to zdolniacha , jej prace są piękne !!!

Pisanka  zaraz zamieszkała w bieli ( która ostatnio zawładnęła moim sercem) i stoi na honorowym miejscu w pokoju, czekając na resztę wielkanocnego towarzystwa:)))
 



Małgosiu , jeszcze raz chciałam Ci podziękować, za tak cudną niespodziankę. 
Nie potrafię nawet opisać jak wielką radość mi sprawiłaś:)))
Od rana mam uśmiech na pyszczychu, właśnie dzięki Tobie.
Jesteś wielka !!!!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


A z innej beczki.
Stwierdzam, że niestety ale wiosna nie sprzyja blogowaniu, a tym bardziej ślęczeniu przy maszynie.
Ostatnio coś ciężko mi się zebrać, żeby szyć po nocach.
Wieczorem padam na dziób ze zmęczenia.
No ale jak się wentylujemy po 8 godzin dziennie to trudno żebym z uśmiechem siadała do maszyny po 22 wieczorem.
Dzisiaj skromniutko, tylko dwa serca, dość pracochłonne w wykonaniu, w słodkiej jasnoróżowej wersji.
Dla romantycznej duszy, która lubi takie klimaty :)




























10 komentarzy:

  1. Beatko, jak fajnie że jesteś - tak dawno Cię nie "widziałam". Wiem jaką radochę czujesz z otrzymanych prezentów bo ostatnio przeżywałam podobną :D A serduszka piękne - widać że misterna i ciężka robótka. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty piekne otrzymalas.
    A serduszka urocze stworzylas.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję pięknych prezentów.
    A serducha urocze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne serducha! A przesyłki zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Beatko, śliczne słodkości :)) A serduszka urocze :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dziwie się, ze usmiech zagościł na Twej twarzy, takie cuda otrzymałaś:))
    Bardzo mi się podobają romantyczne serca, baaardzoo:)
    Wiosna działa na mnie optymistycznie ale nie mogę znaleźć nawet chwilki by coś stworzyć, kazdy dzień mam wypełniony po brzegi. W dodatku tydzień temu padałam "na pysk" ok. 21.00..i to ja! "nocny marek". :)) Usciski:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko! To ja się cieszę, że mogłam obdarować taką osóbkę jaką jesteś! Móc podarować choć jeden uśmiech, to prawie magiczne uczucie! To tylko drobiazg, ale mam nadzieję, że umili Ci Święta.Powinnaś dostać ich całą paletę!
    Serduszka są śliczne i takie wymowne:)Uściski kochana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję pięknych prezentów :) A serduszka są po prostu przepiękne !

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny dziękuję bardzo za wszystkie ciepłe słowa, każdy komentarz czytam.
    Obiecuje odpowiadać na wszystkie :)
    Małgosiu - jeszcze raz bardzo Ci dziękuję - sprawiłaś mi wielką radość :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz