wtorek, 30 marca 2010

Pełna mobilizacja :)))

A jednak!!
Wczoraj wieczorem usiadłam do maszyny i ... zatęskniłam za latem i żeglowaniem.
Za wiatrem co smaga po buzi, za mokrym pupskiem przy zmianie balastu ( kto żeglował wie o czym myślę :PP), za piaskiem pod stopami, za tym przyjemnym zmęczeniem.

"Kiedy wrócą ptaki do mazurskich gniazd,
Ruszaj tam, gdzie już żeglarze płyną szlakiem gwiazd.
Wróćmy na jeziora, na wędrowny rejs...
"

Z tej mojej tęsknoty powstały woreczki z żaglówką. Towarzyszą im mewy i fale:)
Wykonane z białego lnu, z podszewką - pomieszczą skarby znalezione na plaży :)

Dostępne w Fairy House






















































U mnie dalej mało Wielkanocy :)))
Musze się pospieszyć, inaczej ozdoby zawisną już po świętach :)))

Dziękuję bardzo wszystkim zaglądającym za miłe komentarze, za to , że poświęcacie mi chwile swojego czasu.
Całusy posyłam :****
Obiecuje dzisiaj wieczorem nadrobić wszystkie blogowe zaległości:)

21 komentarzy:

  1. Ach jakie śliczne "marynarskie" woreczki:)Bardzo mi się podobają:))
    Mój trener z capoeira byłby nimi zachwycony:))
    Wiosennie pozdrawiam :)
    *P.S. Komentarz miał się ukazać tu a wpisał mi się na Fairy House.Przepraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne woreczki:) Świetne masz pomysły :) Dopiero od niedawna jest wiosna, a mi marzy się już lato, wakacje gdy tak się przyglądam Twoim woreczkom ...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no, na takie czekalam:) zamowilam:)

    a to serduszko z napisem "home" to co z nim? tez mozna? :):):)

    pozdrowienia wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i zapachniało latem...przepiękne woreczki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Woreczki bardzo pomyslowe.
    Sliczne sa.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Peninio :)
    baardzo dziękuję za miłe słowa :)))
    całusy ślę również wiosenne :)
    A co do komentarza - przecież nic się nie stało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Joasiu :) dziękuje bardzo i fajnie, ze też poczułaś wakacje patrząc na moje żaglówki :))))

    Atram :) jest mi baardzo bardzo miło:))) dziękuje za zakupy :*
    W sprawie serducha napisałam maila :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Darsi :) oj zapachniało i zatęskniło :*

    Ateno :) jak się ciesze, ze do mnie zaglądasz :))))
    Dziękuje bardzo za miłe słowa :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajowe woreczki. Szkoda że synek ma pokój kosmiczny.
    Ale zawsze można zrobic statek kosmiczny (hi, hi)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super marynistyczne woreczki :))) I jak coś wytworzysz decoupage to też się pochwal :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fuerto :)
    następne będą ze statkiem kosmicznym , obiecuje :****

    Annnaszo :) dziękuję :) jak tylko coś wreszcie zrobię , to na pewno pokażę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeskoczyłaś wiosnę i piękną żaglóweczką pomykasz po letnich falach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zobaczylam, to od razu pomyslalam,ze to cos dla Atram :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też ciągle mało świątecznie:). A woreczki bardzo optymistyczne (u mnie już pada deszcz).

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne woreczki, aż mi się moje wakacje w Iławie przypomniały....
    mmmmm:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mario :) jakoś tak wyszło :)))
    całusy :*

    Zielona :) masz nosa :)

    Wygodna ) ja przed godziną skończyłam dopiero malować pisanki :)))) a tu już północ się zbliża i znów czasu mało ://

    Oliwku :) do wakacji już niedaleko :) Zawsze możesz wyjazd powtórzyć :**

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne!!! Uwielbiam marynistyczne motywy.

    Wesołych Świąt Ci życzę:)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Wesołych, Spokojnych i Rodzinnych Świąt !!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Radosnych i spokojnych Świąt Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  20. Alizee :) dziękuję bardzo :*

    Kasandro :) dziękuję i Tobie również życzę pięknych świąt:*

    Apuni :) dziękuję baardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne, ja też tęsknie za letnim klimatem. Oby do wiosny;)) Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz