poniedziałek, 15 marca 2010

Wianek wielkanocny

Powstał jako alternatywa dla czekoladowych królików :))
Małe królicze lniane łebki umieszczone na lnie i jucie w towarzystwie dwóch jajek wyszywanych ściegiem krzyżykowym.
Dodatkowo wianek oplotłam rafią i faszyną.
Wianek może znaleźć swoje miejsce na ścianie, na drzwiach  ale i na wielkanocnym stole w towarzystwie pisanek:)


Dostępny w Fairy House











A teraz druga bardzo ważna ( dla mnie) informacja.

W ostatnim czasie otrzymałam dwa wyróżnienia , które znaczą dla mnie bardzo dużo.
I jest mi niezmiernie miło, że inne blogowiczki doceniają moją obecność w sieci.

Pierwsze wyróżnienie od MariiPar   z Zielonego kuferka





Obu blogowiczkom bardzo, ale to bardzo dziękuję:))
Dla mnie wyróżnienia bardzo dużo znaczą - motywują do pracy i dają radość.


Bardzo długo zastanawiałam się komu je przekazać, ale po obserwacji innych blogów doszłam do wniosku, że nie będę typować blogów tylko przekaże je wszystkim blogowiczkom,  które do mnie zaglądają i zostawiają komentarze.
Tak będzie najlepiej i bez podtekstów o przekazywanie wyróżnień niczym 'łańcuszka szczęścia'.

Dziękuję wszystkim zaglądającym za miłe i ciepłe komentarze, za to, ze znajdujecie chwilę w tym zabieganym świecie by wpaść do mnie i zobaczyć co nowego powstało:**

14 komentarzy:

  1. Gratuluję serdecznie wyróżnień i twórz, twórz...Fajny wianuszek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ha a ja właśnie u Ciebie byłam i na cudne candy się zapisałam :**
    dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wianuszek iście wielkanocny, cudny.
    A gąseczki z poprzedniego postu są wręcz bajeczne :)
    Potrafisz ładnie szyć Beatko.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny wianuszek - kicaje rewelacyjne, widać że dużo pracy i serca w niego włożyłaś - prawdziwe rękodzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wpadam codziennie! :)) Śliczny wianuszek, no i gratuluję wyróżnień :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróżnień! A wianuszek - świetny. Twórcza z Ciebie osóbka, niemalże codziennie coś ciekawego u Ciebie można obejrzec. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy wianek!! Bardzo optymistyczny :))
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  8. wianuszek cudny.
    i prawie tak samo słodki jak zajączki czekoladowe...
    a te naturalności jeszcze...mniam...

    OdpowiedzUsuń
  9. zdolniacha! ambi, sliczne sa te Twoje cudenka :)
    gratuluje wszystkich wyroznien
    figa

    OdpowiedzUsuń
  10. Anno :) uszka jak to u zajączka dłuuugie:**


    Alexo :) witaj u mnie :** dziękuje za miłe słowa:**

    Darsi :) dziękuje Ci bardzo kochana :*** to prawda wianek bardzo pracochłonny :)

    Annaszo :) jest mi naprawdę bardzo bardzo miło, że zaglądasz codziennie :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Edino :) dziękuje kochana ::** Póki pogoda nie sprzyja mogę wieczorami ślęczeć przy maszynie. Pewnie gdy zacznie się prawdziwa wiosna przeniosę się z warsztatem do ogrodu i będę tworzyć :) Juz Ty wiesz co :**

    Kaatje :) dziękuje bardzo :**


    Wichrowa :) dziękuję bardzo i całusy posyłam :**

    Aniu :) dziękuję .Czekoladowe króliczki też lubię, ale zjadać :PP

    Fuerto :) dziękuje bardzo :*

    Figuś :** dzięki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz