poniedziałek, 22 marca 2010

Wiosna !!!

Nareszcie :)
Wokół jeszcze brudno i szaro, ale w powietrzu czuć ten ciepły powiew.
A ogród zaczyna budzić się do życia - pączki, wszędzie pączki.
Teraz świat potrzebuje tylko wiosennego deszczu, dużo słońca i będzie zielono!!!
Pszczoły już nie śpią - zdjęcia z dzisiejszego spaceru.



























Wiosenna pogoda mnie osobiście rozleniwiła.
Nie ma mowy o żadnych wiosennych porządkach:))
Nawet szyć jakoś nie mam ochoty, wszystkie pomysły uciekły lub okazały się nijakie.
Jedyne co ostatnio powstało to woreczki na 'różne takie' dla Gabrysi i wianki słomiane na Wielkanoc.
Na woreczkach zamieszkały ptaszki z domkiem.

Wianki czekają na ostateczną oprawę, na razie owinęłam je koronką i czekam ...
Czekam na własny pomysł, chyba będzie z wydmuszkami i piórkami.
Żeby zdobyć słomę na wianki obdzwoniłam znajomych i znajomych znajomych i dopiero udało się zdobyć mały worek słomy od gospodarza ... 50 km dalej :)
Mąż wykazał się dobrym sercem i ruszył w sobotni wieczór ( po 22 wieczorem ) do gospodarza :PPP
Mówiłam Wam, że kocham swojego męża ? :))
A słomę jeszcze mam, może ktoś chce wianek, taką bazę pod dekorację ?

Całusy posyłam wiosenne, słoneczne :*****







 

18 komentarzy:

  1. Czesc kochana:0) woreczki cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne woreczki, takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, woreczki niczego sobie!!! Bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Woreczki wiosenne i cukierkowe- piękne, moja Gabrysia wpadła w zachwyt. Uwielbia takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wczoraj poszłam uczcić wiosnę - spacer, nowe pantofelki, ulubiona sukienka i kolorowe rajstopy. I poza wiosną spotkałam... a raczej spotkał mnie! pierwszy wiosenny deszcz! Ale przyjemnie było tak moknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I wianki i woreczki bomba !
    Ja dopiero wróciłam z ogródka, pleców nie czuję, ale to fajny ból !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne - i woreczki i wianki :) Ja nie byłam aż tak ambitna zamówiłam sobie słomianki na Allegro ;) Pozdrawiam wiosennie Beatko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliiiiiiiiiiczne, wiosenne, cukierkowe woreczki i wianuszki :)) Aż się naprawdę wiosennie na serduchu robi :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wiosennie! Krokusiki i pszczółki - slicznie:))) Słodziutkie woreczki uszyłaś!
    Pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach wiosna :))A woreczki urocze...bardzo mi się podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  11. woreczki po prostu rzucily mnie na kolana!

    OdpowiedzUsuń
  12. o rany! pszczoły?

    ja coą a la słomę to kupuję w kwiaciarniach, ale gdzie tam jej do prawdziwej:(

    no ale widzę, ze i u Ciebie niełatwo! 50 km? brawa dla Kryminalisty:):):):)

    pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniala wiosna u ciebie!
    ...tu niestety szaro i ponuro, chociaz tu i ow gdzie widac juz roslinki...ja kicham i prycham...ale coz,tak czasami bywa...
    Przytulam mocno
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  14. Woreczki słodkie:))) Ja też się cieszę że powoli widac coraz więcej oznak wiosny. pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzieki za odwiedzinki u mnie,przez to znalazlam sie u Ciebie.
    Piekne rzeczy tworzysz,pastelowe woreczki urocze.
    Wpadly mi w oko kroliczki,wszystkie sa cudne.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. ambrozjo, mam problem z wyslaniem Ci kluczyka. pokazuje sie okno, ze nick nie istnieje...nie wiem o co chodzi

    woreczki slodkie bardzo :)
    figa

    OdpowiedzUsuń
  17. ambi, jesli dojdzie do Ciebie klucz, ktory wyslalam, bedziemy musialy anulowac i wysle nowy (pochrzanilam troche ;)
    figa

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyny kochane, baaardzo baardzo dziękuję Wam za wszystkie komentarze :)
    One dla mnie naprawdę duuzo znaczą:))
    Wybaczcie, ze nie odpowiadam na każdy - moja doba jest za krótka .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz