czwartek, 22 kwietnia 2010

Anielina Julia w koronkach

i czekoladowej sukni.
Z Anieliny Julii duża dziewczyna, ma całe 62 cm wzrostu.



Z włosami zaplecionymi w warkocze, rumieńcem na twarzy ( z zimna) spacerowała dzisiaj ze mną po ogrodzie.
Zerwała kilka żonkili i przysiadła na krześle.
Patrzyła na moje zmagania z sekatorem i krnąbrnym żarnowcem:)


A ja patrzę na nią z dumą, bo jest śliczna - ma piękną czekoladową suknię, pod suknią bawełnianą halkę obszytą koronką ,bufiaste rękawki i smukłą sylwetkę :)))

Anielinę można przygarnąć w Fairy House :)













 










































Dlaczego ma na imię Julia?
Pewnie się domyślicie :))

Wiecie, że do mnie w góry też wreszcie zawitała wiosna.
Dzisiaj rano padał śnieg i na termometrze było tylko 4 C, ale i tak w ogrodzie widać wiosnę :)))




Muszę się jeszcze pochwalić tym co dzisiaj przyniósł listonosz  :)

Piękne materiały zakupione na Pchełkach , które już wiem jak wykorzystam - Dario , chyba takie same kupiłyśmy :)))


I druga paczuszka ze 'słodkościami' od Bovary :))


Bovary , jesteś kochana :***
Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję :))))))


Dziekuję Wam bardzo kochane Kobietki, za wszystkie komentarze, za ciepłe słowa, pochwały :****
Jesteście wspaniałe :***
Cieszę się, że moje cukierasy w candy sie podobają :)
Całusy posyłam wszystkim zaglądającym :***

23 komentarze:

  1. ależ z tej Julii wysoka Anielica! :) świetne są, wszystkie!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anielinka jest cudna, piękna i tak pięknie kolorystycznie skomponowana, podziwiam! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna !!! Zjawiskowa wręcz !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest! Taka elegancka:) I ma śliczną fryzurkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwa wytworna elegantka :) Śliczna! Widzę Beatko, że mamy szczęście do podobnych materiałów - i dobrze :) chociaż takiej slicznościowej niebieskiej krateczki nie mam :) Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Julia jest przepiekna! I ma cudną suknię!
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedne z ładniejszych anielic jakie widziałam.Dziś jestem pierwszy raz i już pozostanę podglądać różności i cieszyć oko,bo ja szyć tylko ręcznie potrafię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna.
    Delikatna i romantyczna

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj cudowne te Twoje kobietki, takie subtelne i finezyjne. Urocze!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna anielica! Taka prosta i romantyczna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza ta Julia.
    Zakupy i prezenty tez super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczna i niecodzienna anielica, wyszla bardzo fajnie i nietuzinkowo :) pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Skojarzyła mi się z taką dystyngowaną opiekunką dzieci właścicieli jakiejś wielkiej willi... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wciąż nie wiem dlaczego Julia :)
    całusy posyłam i oczom nie wierzę jakie Ty tworzysz cuda kobieto! kiedy Ty masz na to czas?

    OdpowiedzUsuń
  15. Decou-galeryjko :) witaj u mnie :**
    Ta anielica jest wyjątkowo duża, prawie dorosła :))
    całusy posyłam :**

    Annaszo :) bardzo bardzo Ci dziękuję za miłe słowa :***

    Kasandro :*** dziękuję i ciesze się bardzo, ze do mnie zaglądasz :**

    Wygodna :) dziękuję:* właśnie od tej fryzury dosłała imię kojarzące ja z pewną wysoko postawioną Julią :)))

    Dario :) dziękuję bardzo :*
    No tak szczerze gdybyś nie dała namiarów na betsy to bym materiałów nie kupiła :**

    OdpowiedzUsuń
  16. Wichrowa :) dziekuje bardzo i całusy posyłam :***

    Gosiulaart:)) witaj u mnie :** zapraszam zawsze i o każdej porze.
    To bardzo miłe co piszesz o moich pracach :) całuje :**

    Fuerto :) zgadzam sie - romantyczna anielinka :**

    Miro :) bardzo Ci dziekuje :** I ciesze sie , ze do mnie zaglądasz :**

    Ulikap:) witaj u mnie :**
    Bardzo dziękuje za miłe słowa pod adresem anielinki :**

    OdpowiedzUsuń
  17. Ateno :) dziękuję bardzo :* a zakupy i niespodzianka od Bovary faktycznie poprawiły mi wczoraj bardzo nastój :)))


    Savannah :) Dziękuję bardzo :**

    Anno :) a wiesz, że coś w niej takiego jest :)

    Agulaa :) jak miło Cię widzieć :**
    Kiedy tworze ? po nocach. Ostatnio mąż siedział na L4 więc miałam wiecej czasu dla siebie :))
    Dlaczego Julia ? Popatrz na jej fryzurę i skojarz z pewną wysoko postawiona Julią ze świata polityki:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. ...z pełną gracją ta pięknota spaceruje po ogrodzie. Jaka misternie ułożona fryzura. Talent!

    OdpowiedzUsuń
  19. Anieliczka elegancka :-) Śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  20. jest przystojna:) jak jej imienniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bea :)) dziękuję bardzo :****

    Almirani :) witaj u mnie :*** bardzo mi miło, ze zajrzałaś :) dziękuję :*

    Atram :))) rozszyfrowałaś Julie :)) dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  22. O rany!
    Ależ to prawdziwa DAMA! :)
    Wygląda jak urocza, dystyngowana guwernantka :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prawdziwa dziewiętnastowieczna elegantka z tj Twojej Julii!:) Cieszę się, ,że odkryłam Twój blog, będę wpadać często, bo robisz cudeńka:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz