poniedziałek, 19 kwietnia 2010

CANDY !!!!!

Obiecałam małą niespodziankę :)))
No i jest!!!

Bardzo serdecznie zapraszam na moje pierwsze candy.
Nie ma większej okazji, ot tak chciałam się z Wami podzielić tym co tworzę.

Do wygrania moja Ogrodowa Anielinka ( to właśnie ta trzecia, o której wczoraj pisałam ) wraz z moim decu serduszkiem zawieszką .




Wszystkich chętnych bardzo proszę o  :
- pozostawienie komentarza pod tym wpisem,
- zamieszczenie zdjęcia na swoim blogu wraz z linkiem do mnie,
- osoby, które nie posiadają bloga, proszę o pozostawienie adresu e-mail 

Zabawa potrwa do 22 maja, losowanie odbędzie się 23 maja.

Bardzo serdecznie zapraszam wszystkich chętnych do zabawy:))))
Całusy słoneczne posyłam :****

135 komentarzy:

  1. Jestem chyba pierwsza.
    Anielinka piekna w sam raz do mojego ogrodu,juz robie dla niej miejsce,moze sie poszczesci.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę że jestem pierwsza :)
    anielica cudnej urody :)
    chętnie ją adoptuję :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś do mnie przyleciał jeden anioł, myślę, że bardzo chciałby mieć towarzystwo :) Kocham anioły...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piszę się na nią ofkors!!!
    Maila dostałaś?

    OdpowiedzUsuń
  5. No kochana ! Jakżebym się mogła nie zapisać? Piękna Anielica i serducho też przecudnej urody.Ustawiam się więc grzecznie w ogonku ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach jaka piękna:))Ustawiam się i czekam z niecierpliwością na losowanie może szczęście zapuka do mych drzwi:))
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejajejajeja !!!! Taka okazja absolutnie nie może mnie ominąć !!!!

    Staję i ja w kolejeczce po te cuda !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Z przyjemnością się zapisuję :)
    Info na pasku bocznym bloga już jest.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam ogrodu, ale stworzę jej miejsce na balkonie. Staję grzecznie w ogonku (pewnie będzie baaaaaaaaaaaardzo długi)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest śliczna! Ja tez chętnie wezmę udział w Twoim Candy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, anieliczkę przecudnej urody zobaczyłam. A jak doczytałam, że losowanie odbędzie się w dniu moich imienin to musiałam po prostu ustawić się w tej kolejce. Może do mnie uśmiechnie się szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja, i ja się piszę.
    Cudna anielica- zostałaby moim prywatnym Aniołem Stróżem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna, pastelowa Ogrodowa Anielinka i tak samo piękne serce, świetnie ci wyszły! Zaadoptuje obie very very chętnie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście jestem w kolejce:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Anielica sliczna, serducho piekne, więc staję grzecznie w kolejce:)
    Całusy:**

    OdpowiedzUsuń
  16. Eh, jak to dobrze, że net mi w końcu zaczął działać - tyle się tu dzieje :) Też chcę Anieliczkę i serduszka, a co! ;):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zobaczyłam te Twoje aniołki to mi się od razu piosenki Starego Dobrego Małżeństwa przypomniały a w szczególności List do Ogrodowej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzień Dobry

    Słoneczny dzień ,dostaję bzika
    gdy moim oczom ukazuje się ogrodowa
    Andżelika .

    wara@poczta.forward.pl
    pozdrawiam
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  19. ha:) moge wziac udzial? ale musze bez bloga, bo tego prowadzimy razem z oliwkiem i byloby trudno sie podzielic nagroda:) a Anielica jest przepiekna po prostu!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko obejrzałam i jestem po wielkim wrażeniem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj kochana:) Ustawiam się w kolejeczce i po tą laleczkę, byłaby koleżanką tej piękności która się właśnie szyje dla mnie pośrednictwem Twoich genialnych rączek:) Pozdrawiam cieplutko i wiosennie:)***

    OdpowiedzUsuń
  22. Och po takie piękności chętnie się zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest CUDNA:) Zgłaszam się:)

    OdpowiedzUsuń
  24. jesli mozna, to i ja w kolejce staje ;) sliczne sa :)
    figa

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna anielinka i serducho super, może do mnie uśmiechnie się szczęście?
    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. O jej jaka piękna !!!
    Kolejka już długa się ustawiła ale i ja w ną staję może szczęście się uśmiechnie ?!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  27. Anielinka jest piękna, może, to mi dopisze szczęście tak na majowe urodzinki :).

    OdpowiedzUsuń
  28. absolutnie boska anielica i chętnie wezmę udział w zabawie:) czy moge podać linka w swoim blogu prywatnym?

    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojej cóż za piękność:) Heh ja nie umiem szyć takich cudactw pięknych:)
    Więc z chęcią się ustawiam:)

    Pozdrawiam Joasia

    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ale cudnie wyglądałaby na mojej firance nad oknem (i nad moją głową)... już na nią czekam :))))

    OdpowiedzUsuń
  31. I jeszcze ja, jeszcze ja :)

    http://craftlandia.blogspot.com/2010/04/manufaktura-ambrozji-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  32. To i ja się zapisuję :-)
    Informacja u mnie na blogu po lewej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  33. zachwycająca! Bardzo rzadko biorę udział w candy,ale obok twojego wytworu nie mogłam przejść obojętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Oczywiście, że się zapisuję, bo takiej lali w życiu sobie nie uszyję. A serduszko (jak wygram) podaruje Małżowi do kompletu z wizytownikiem jaki mu z tej serwetki zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie wezmę udział w losowaniu :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. I ja się zgłaszam, choć widzę, że ciężko będzie ;)
    Aneladgam, http://lylis.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. To i ja się zapisuję. A reklama juz widnieje na moim blogu.
    Pozdrawiam - piękne rzeczy tworzysz ;o)

    OdpowiedzUsuń
  38. I ja miałabym przegapić taką "kolejkę"? Nidy!!! Czekam z nadzieją w sercu.
    elaolsz@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. To jeszcze ja ... zgłaszam się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Stanę i ja...bo cudne to stworzenie

    OdpowiedzUsuń
  41. Chcę tej lalki siebie! Dzięki za szansę.
    Zapraszamy Państwa do odwiedzenia, ja też kochanie.
    http://vasylynkinyprodelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Jaka Anielska Anielka, codna, ustawiam się w kolejce
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Staję grzecznie w kolejce, może uśmiechnie się do mnie szczęście :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ustawiam sie grzecznie równiez na końcu kolejki-życzę aby sie wydłuzyła. Choc z drugiej strony cukiereczek jak marzenie.!Szczerze śliczny!!pozdrówka-aga

    OdpowiedzUsuń
  45. Jest przecudowna :) może do mnie trafi :)

    pozdrawiam
    http://artystyczna-dusza-tulipanki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Anielina ogrodowa jest piekna.........ustawiam sie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie mam ogrodu ale na balkonie kwiatki ślicznie kwitnące, taka mała namiastka własnego kącika zieleni.

    OdpowiedzUsuń
  48. Staję w tym dłuuuuuugaśnym ogonku a nuż szczęście się do mnie uśmiechnie bo ktoś musi pilnować ogródka gdy ja będę wyjechana na wakacjach ;D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Znalazłam dziś twojego bloga i się niesmiało ustawiam w kolejce!!!a pewno bede tu zaglądać!pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  50. I ja ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  51. Anielinka prześliczna :-)
    Też chciałabym potrafić tak śliczni szyć, może kiedyś się nauczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczna Anielka :) Też ustawiam się w kolejkę :)
    http://dziesci-lat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękna :) Ustawiam się w kolejce.

    http://coswiecej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. cudo!!! Masz we mnie wiernego obserwatora od dziś:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Chętnie zapiszę się na taaakiego cukierka :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Info już jest u mnie na blogu. Ofkorse, że się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  57. Oczywiście że się ustawiam....lala prześliczna
    pozdrawiam Lidka

    OdpowiedzUsuń
  58. Zapisuje się ...
    Odwiedź mnie koniecznie na mglistysen.blogspot.com
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  59. chetnie prwygarne cudna lale
    http://mamuska73.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  60. Oj Anielince byłoby dobrze u Różanego Anioła :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Anielka jest cudowna, włączam się do zabawy..

    OdpowiedzUsuń
  62. Strasznie długaśna ta kolejka, ale spróbować nie zawadzi :)szczególnie, że ten aniołek tak kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ogrodowa Anielinka jest wprost cudowna.
    U mnie byłoby Jej zapewne bardzo miło:):):)

    OdpowiedzUsuń
  64. od dawna mi się taka marzy więc się zapisuję puki czas :)

    OdpowiedzUsuń
  65. piękna marzenie po prostu !!
    zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  66. myślę, że dobrze by jej było w moim ogrodzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. do kolejki stanę za takim cudem :)

    OdpowiedzUsuń
  68. I ak tu nie spróbować szczęścia ?
    Anielinka cud miód :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękna anielina i nie mogłam przejść obok niej obojętnie więc zostaję i ustawiam się w "ogonku" ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  70. Ach, lala w "moich" kolorach! Ustawiam się grzecznie w kolejeczce:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  71. oj, mogłaby się mną taka Anielinka zaopiekować!

    OdpowiedzUsuń
  72. Ogrodowa Anielinka jest przeurocza <3
    ustawiam się w kolejce i czekam na losowanie (:

    OdpowiedzUsuń
  73. Juz tyle aniolow w mojej kolekscji, ale ta Anielunia jest cudna! Aniolow przy sobie nigdy brak!:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Kolejka wielgachna ale i tak się ustawiam! Cudowna anielica, a ja dopiero odkryłam Twojego bloga więc idę szperać:) pozdrawiam i zapraszam też do mnie

    OdpowiedzUsuń
  75. TO i ja piszę się na to cudo!

    OdpowiedzUsuń
  76. Kolejka jak za komuny w miesnym, ale co zrobic, trzeba sie grzecznie ustawic i czekac a nuz bede miala szczescie, pozdrawiam Ciebie i Anielinke :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Piękne nagrody. Z wielką chęcią zgłaszam swoje uczestnictwo :)

    OdpowiedzUsuń
  78. ...jest piekna i ja staje do ogonka :-)

    OdpowiedzUsuń
  79. O matko! Czemu ja zawsze na końcu? Stoję zatem cierpliwie po to cudo.

    OdpowiedzUsuń
  80. ale jest cudna ta Ogrodowa Anielica!! ustawiam się grzecznie w kolejeczkę ;))

    pozdrawiam
    www.natolinek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Chętnie wezmę udział w zabawie :)
    Pozdrawiam
    Ania
    http://arizoona-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. cudowna jest! chętnie się nią zaopiekuję :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Mnie wylosuj, mnie...
    Pozdrawiam
    http://edyta350-toiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Kochamy Aniołki wszelkiej maści!

    OdpowiedzUsuń
  85. Cudowna,och jakbym ją chciała mieć.

    OdpowiedzUsuń
  86. Kolejka straszeczna ale staję na samiutkim końcu ...
    goska0123@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. Very interesting candy! Have put it on my sidebar. http://tasha555-tasha555.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. so beauty! I love it!
    http://cvetichka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. hello!
    amazing candy!
    congrats!
    wonderful work!
    I love your works!

    please enter my name....

    http://lapappilon.blogspot.com/

    lapappilon@gmail.com

    hugs
    eva from serbia

    OdpowiedzUsuń
  90. Anielinka prześliczna! Wcale się nie dziwię, że po nią taka kolejka! Ale co tam, warto stać nawet na samym końcu... :)

    OdpowiedzUsuń
  91. ale mam ochote:),super...z ochota sie wpisuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  92. Piękne rzeczy, tak jak inne wykonane przez Ciebie. Gratuluję talentu. Anielinka byłaby doskonałym prezentem dla mojej Kochanej Zosieńki, więć przyłączam się do zabawy. justynapiatek@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Anielina przecudnej urody taka delikatna i te polaczenia kolorkow ech.. z niesmiala nadzieja staje do kolejki pozdrawiam
    pyza33@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Kolejka długa, ale nie sposób się oprzeć TAKIM słodyczom. Próbuję szczęscia!

    OdpowiedzUsuń
  95. Jestem tu po raz pierwszy więc może będę miała szczęście początkującego :) - zapewniam tym samym, że te śliczności nie pozwolą o sobie zapomnieć więc będę stałą bywalczynią :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  96. Jaka Piękność !!
    Grzech nie stanąć w kolejce, może choć raz los się do mnie uśmiechnie.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  97. spróbuję i ja! :)

    http://magialena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Jak tu miło u Ciebie:) cieszę się, że trafiłam, pooglądam sobie troszkę. Przy okazji zgłaszam swoją chęć uczestniczenia w candy i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  99. spróbuję, poczekam.. a nuż.. :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Może mi się uda, ale kolejka tu długa :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  101. Anielinka do ogrodu? Czekałam na taką aniołeczkę, przydałaby się w moim ogrodzie, ponieważ mój "pies ogrodnika" już stareńki i nie chce pilnować kretów, co by się nie wykopywały i nie psuły trawnika.
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na moje candy i koniecznie zobacz nie wymienionego z imienia psa ogrodnika.

    OdpowiedzUsuń
  102. Piękna ,zapiszę się i zaczekam na losowanie.Pozdrawiam!
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. Hello! This is an amazing candy!
    I love your works! I would love to play with you, please enter my name....
    http://uvegvarazs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. Anielinka jest cudowna i taka anielska, pomarzyć zawsze można o wygranej, więc marzę :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  105. Kolejka po Anielinkę ogromna, wcale się nie dziwię:-) Ja też chciałabym ją mieć!
    http://brbaratoja.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  106. anielica cudna...kolejka ogromna,ale poczekam...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  107. Ale cudo!
    To i jak się ustawię w tej wielkiej kolejce!:)

    OdpowiedzUsuń
  108. Kurczę, jaka długa kolejka, ale warto czekać dla tak pięknej Anielicy:))) (chociaż ja jakoś nie mam szczęścia)

    OdpowiedzUsuń
  109. Cudna Anielica :)I jakie ma piękne kolorki :)Z miłą chęcią staję grzecznie w kolejce :)
    Pozdrawiam :)
    Tin-Tin

    OdpowiedzUsuń
  110. Zapewne nie wygram ale anielica jest taka piękna wiec ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  111. Zazdroszczę niebywałego talentu...

    pozdrawiam - kocia83@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  112. Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  113. O mój aniele jaka długaśna kolejka, to będzie istny cud ja uda mi się wygrać Anielinkę :)
    Już wcześniej się zapisałam a ten komentarz to tak na marginesie.
    Pozdrowienia od anioła :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Śliczna! Chętnie wezmę udział w Twoim Candy!

    OdpowiedzUsuń
  115. Piekna i to bardzo. A stanę i ja w kolejce- a może się szczęście usmiechnie

    OdpowiedzUsuń
  116. ja też się zgłaszam choć nie wiem czy weźmiesz mnie pod uwagę bo info u mnie na blogu jest z boku i bez zdjęcia, no i nie wiem czy w tym wypadku mogę się zgłosić

    Kama

    OdpowiedzUsuń
  117. trochę tu tłoczno - ale może się uda załapać na anielskie cuda...

    OdpowiedzUsuń
  118. ja tez z checia sprobuje:)

    OdpowiedzUsuń
  119. urocza,wspaniała,słodziutka Anielinka-urzekła mnie bardzo!
    i ja się zapisuję!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  120. What a lovely candy - Tilda, thanks for the chance to win, Greetings from Slovenija, Andreja

    OdpowiedzUsuń
  121. .... wczoraj odkryłam jakie piękne rzeczy Panie tworzycie.... jestem pod ogromnym, przeogromnym wrażeniem....

    Ustawiam się w kolejce :) taką Anielice Każdy by pragnął mieć :)

    kinga_kurek@op.pl

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  122. Więc i ja się ustawię do kolejki. Aniołek przepiękny! Kocham je w każdym wydaniu :-)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  123. pozostawiam maila i licze cicho na aniolka :)
    zuza.klonowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  124. co za cudeńko!
    włączam się do kolejki i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  125. Ja również wezmę udział w zabawie! Pozdrawiam serdecznie!;)

    OdpowiedzUsuń
  126. jest śliczna!
    stoję i czekam na Nią:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  127. prześliczna :) ustawiam się w kolejce :):):):):)

    pozdrawiam i całusy przesyłam :) :*

    OdpowiedzUsuń
  128. A, zapiszę się się, choć miało być NIE! NIGDY WIĘCEJ! No ale jak tu nie mieć nadziei przy takim prezencie Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  129. Rzutem na taśmę też się zgłaszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  130. Ale śliczna Anielica, to i ja się zapiszę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz