wtorek, 13 kwietnia 2010

Niezapominajka

W kolorze nieba,
Z białym oczkiem,
Majowa ...
Wreszcie powstała :)

Dopiero dzisiaj pogoda pozwoliła mi na obfocenie pierwszej letniej torebki.
Na plażę,
Na małe zakupy,
Na kawę z psiapsiółką
Może nam towarzyszyć przez całe lato.

Uszyta jest z pięknej niebieskiej bawełny w kolorze niezapominajek.
W środku są dwie kieszenie, na nasze kobiece skarby.
Oczywiście ma podszewkę ( z tego samego bawełnianego materiału )
Rączki torebki są bambusowe.
I tu miałam mały problem. To wcale nie takie proste dostać bambusowe uchwyty w dodatku w naturalnym kolorze, bez szekli.
Ale udało się!
Na torebce 'zamieszkały' trzy róże - w bieli i błękicie, mały element, który dodaje jej romantycznego charakteru.

Jestem bardzo ciekawa co o niej myślicie, czy się podoba?

Może znajdzie nową właścicielkę - dostępna w Fairy House





17 komentarzy:

  1. Bardzo pomyslowa i taka naprawde letnia...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko...szczęka mi opadła...i zaniemówiłam...i w ogóle jestem zachwycona!!!! :) Ona już od dawna za mną chodziła - tylko te kółka /rączki/ zawszze mnie hamowały bo jakoś nie miałam weny na szukanie ich ;) Także moje pokłony. Jeśli to nie tajemnica dasz mi linka na Allegro, wiesz z czym ;-b Buziaczki i z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna na zakupy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna, ale kolor nie moj ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna torba! Piękny kolor, cudne różyczki i uchwyty! Buziczki:**

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna torba! Różyczki piękne. A za uchwytami warto było się nabiegać!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasandro :) dziękuje :*

    Savannah :) dziękuję , w zamyśle właśnie o letnia mi chodziło :)

    Mario :) letnie niebo kojarzące się z wakacjami i beztroską :)

    Dario :) dziękuję baardzo:** A co do uchwytów to już wiesz co i jak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ateno :) na takie małe zakupy:) całusy :*

    Joasiu:) dziękuję :*

    Kaatje :) dziękuję:*

    Stula :) witaj u mnie :* dziękuję za pochwałę :)

    Wichrowa :) dziękuje bardzo :* te uchwyty trochę mi krwi napsuły :P

    Wygodna :) dzięki , różyczki są wdzięczne w szyciu bo szybko powstają a uchwyty już trudniej zdobyć :)

    Atram :) dziękuję bardzo :**

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna!!!!! chętnie bym taka nosiła. i z dumą. ale w iinych kolorach:) będą inne? pliz...

    OdpowiedzUsuń
  10. oliwku a jaki sobie kolor życzysz bo uchwyty mam , w zamyśle kolejna miała być biała z zielonymi różami,ale jakoś mi to nie pasuje :///
    Może Ty mi pomożesz wybrać kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z taką torebką polubiłabym kolor niebieski! Jest niebiańsko piękna! Gratuluję, bo dla mnie wszywanie tych pałączków to czarna magia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz