poniedziałek, 26 kwietnia 2010

Słodziara z wielkim skrzydłem

Wpadłam w Anielinki po uszy.
Sama sobie obiecałam przerwę w szyciu, chciałam przez kilka dni 'pobawić' się decoupagem .
Nie dałam rady :)))
To jest silniejsze ode mnie .
W sobotę wieczorem zaczęłam przeglądać materiały i pomyślałam, ze ten w grochy pójdzie na pierwszy ogień.
Na słodką spódniczkę ,dla Anieliny z wielkim skrzydłem :))
Jest spódniczka, w dodatku trójwarstwowa - bawełna z koronką , tiul ( Bovary do Ciebie się uśmiecham )  mocno marszczona różowa w groszki.
Słodziara dostała różowe butki wiązane wysoko , różowe kokardy we włosach i wrzosowy golf.
Żeby ją osłodzić maksymalnie dodałam różowe skrzydła w rozmiarze XXL .

No i jest :)
Przedstawiam Wam Anielinkę Słodziarę , którą można przygarnąć w Fairy House.































































































































Chciałam jeszcze bardzo podziękować, za wszystkie ciepłe słowa, za Wasze komentarze.
Za to, że przysiadacie na chwilkę u mnie i zostawiacie kilka słów, jakże ważnych dla mnie. 
Dziękuje Wam bardzo Kochane Kobietki :****
Witam wszystkich nowych zaglądaczy i obserwatorów - zapraszam o każdej porze :****
Całusy słoneczne posyłam i zmykam do ogrodu :*****
 

21 komentarzy:

  1. Prześliczna anielica. Słodka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza i slodka.
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  3. ...A te buciki! :)
    Dziękuję za zaproszenie na ławeczkę pod orzechem :)
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jacie kręcę !!! No rewelacyjna jest !!! Ty masz talent babeczko !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Różowy rządzi ! ;-D Piękna jest. Podziwiam za cierpliwość,ja niestety jej nie posiadam,jeżeli chodzi o szycie... Pozdrawiam słonecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ ma przepiękne skrzydła xxl! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko, jest mega - cudownościowa :) Piekna! Piękna! Piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od takiej twórczosci trudno się oderwać,ja to rozumiem.Piękna Anielina Big - skrzydlata, a jakie baletki ładne założyła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie baaardzo słodka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna Anielica:)O tym ,że nie możesz się oderwać od szycia coś wiem w tym temacie ,bo też tak mam:))
    Kochana koniecznie musimy zorganizować sobie wymiankę Anielicową :)Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A potrafi piec słodkości? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To prawda, że słodziara z niej, bez dwóch zdań! :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. cóż za anielska baletnica ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prawdziwa landrynka...słodziutka.
    Pozdrawiam ranną porą

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest przepiękna! I te buciki!! Cudo:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna jest! A spódniczka to mistrzostwo świata! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. MamoKini :) dziękuje bardzo :**

    Ateno :) buziaki :**

    Alexo :) jakby co zaproszenie jest ciągle aktualne :**

    Kasandro :) kochana bardzo bardzo dziękuję :*

    Bovary :) masz rację u mnie ostatnio róż rządzi :)) całusy :**

    Decou:) wyszły takie skrzydełka z poważaniem :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Oliwku :**

    Darsi :) dziękuję Ci bardzo :**

    Bea :) no i dalej nie mogę się oderwać - już następna w przygotowaniu :))

    Myszko :) słodka aż do bólu :*

    Peninio :) kochana na wymiankę piszę się z wielką chęcią :)) jak tylko wywiąże się z zamówień dogadamy szczegóły :**

    Anno :) a wiesz, ze nie pytałam. A mogła by jakiś torcik przygotować :**

    Annaszo :) dziękuję :**

    Kaatje :)) dziękuję :**

    Mrofka :) całusy :*

    Mario :) masz rację landrynka :**

    Wichrowa :) dziekuję :*

    Wygodna :) dziękuję :*

    Gosiulaart :***

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz