sobota, 3 kwietnia 2010

Wesołych Świąt !

Życzę Wam wszystkim zaglądającym do mnie,
   aby te Święta były pełne miłości, wiary i nadziei.
Aby były spędzone wśród najbliższej rodziny,
     w towarzystwie wielkanocnych przysmaków
 i wiosennych spacerów.

 Pozdrawiam serdecznie 
 Beata 

























   

 U mnie w tym roku minimalizm, zarówno w ilości ozdób jak i w kolorach : biel, szarość i ciemna zieleń.
 Jedyna pstrokacizna na moim Wielkanocnym stole, to kurka i cebulowe jajeczka.

PS Bardziej niż świąteczne przygotowania pochłonęły mnie urodziny Oliwii i imieniny męża :))

15 komentarzy:

  1. Wesołych i radosnych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknych, cudownych, wiosennych, pełnych słońca Świąt Wielkiej Nocy- życzy Peninia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych i spokojnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokojnych, pogodnych Świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokojnych rodzinnych Świat

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko, radosnych, ciepłych, pełnych miłości Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych pogodnych Świąt Wielkanocnych życzę , spędzonych w miłej rodzinnej atmosferze.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja lubię taką właśnie monotonię kolorystyczną :) Jest pięknie!

    Radosnych Świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego Beato!

    OdpowiedzUsuń
  10. Beato,radosnych i rodzinnych Świąt życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Spokojnych i radosnych Świąt życzę.
    Lany poniedziałek był udany? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochane moje dziękuję bardzo za piękne życzenia :))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz