poniedziałek, 31 maja 2010

Aniela XL

Aniela już kilka dni temu dotarła do nowego domu, wiec mogę ją zaprezentować oficjalnie na blogu.
Powstała na specjalne zamówienie, dla malutkiej Milenki, jako jej osobisty Anioł Stróż.
Z Anieli duża dziewczyna , mierzy sobie całe 63 cm wzrostu.
Ubrałam ją w sukienkę w maleńkie różyczki i  kremowe pończoszki zakończone koronką .
A na skrzydełkach wyszyłam imię i datę urodzenia  Mileny.
Myślę, ze wyszła piękna.


Musze Wam się do czegoś przyznać.
Gdy zaczynałam przygodę z szyciem, ważne było tylko by ' szyć dokładnie, zadbać o detale, nie iść na masówę'.
A teraz każdą Anielkę traktuje bardzo indywidualnie, czuje jakąś dziwną więź z nimi.
Gdy nadaje im ostatni szlif ( włosy i oczka) szepcze wtedy cichutko, że mają się opiekować swoją nową właścicielką, mają przynosić tylko szczęście i uśmiech.
Mam nadzieje, że moje anielki spełniają  życzenia, że są dobrymi Aniołami Stróżami.
W końcu po to je szyje , by dawać radość innym.
























































































________________________________________________________________

I jeszcze się pochwalę, jakie cudowności dostałam od blogowych psiapsiółek.

Taką piękną broszkę zrobiła specjalnie dla mnie Aga z Kapryśnych inspiracji .
Jest cudna w moich ulubionych kolorach!!!!
Jeśli jeszcze ktoś nie był u Agi , musi zajrzeć obowiązkowo !!!!
Aga zajmuję się przede wszystkim dekupażem - zobaczcie jakie piękne przedmioty wychodzą spod jej ręki.
Agnieszko bardzo, bardzo Ci dziękuję :**



























Druga niespodzianka dotarła do mnie od Joanny z Mglistego snu . Zajrzyjcie do Niej  !
Zgłosiłam się na jej blogu do zabawy  w 'podaj dalej'.
Nie mogłam się oprzeć woreczkom, które uszyła :)
I właśnie dzisiaj jeden do mnie dotarł - jest piękny.
Do niego właśnie wzdychałam.
Joanna zrobiła mi jeszcze jedną niespodziankę - obdarowała mnie wzorami ornamentów, które sama stworzyła.
Ornamenty już wykorzystałam - za kilka dni gdy skończę woreczki, pokaże jeden wzór.
Joanno, bardzo Ci dziękuje wspaniała kobieto **




  
Na koniec chciałam życzyć wszystkim zaglądającym - wspaniałego DNIA DZIECKA :))))
Słońca, samych radości, ciepła w sercu, trochę szaleństwa na co dzień, miłości i dobroci.
W końcu każda z nas, gdzieś w głębi duszy na całe życie pozostaje dzieckiem.
Buziaki posyłam gorące, na rozgrzanie ( u mnie znów szaro i mokro ) dla wszystkich komentujących i obserwujących mojego bloga - jestem Wam wdzięczna za obecność i za ciepłe słowa:***




26 komentarzy:

  1. Anielica cudna. Nspewno będzie dobrym Aniłem Stróżem w wersji kobiecej !!!
    Woreczek cudny !!!
    Szkoda, że przy prezentacji nie ma Ciebie ;-) zobaczyłabym jak "na Tobie" wygląda broszka ;-)
    pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna Anielinka! i cudne prezenciki dostałaś - obie dziewczyny tworzą cudne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Ambrozjo Twoje anielinki są takie piękne !!! Uwielbiam je ...

    Prezenciki Kochana dostałaś boskie !!!

    U mnie znów też szaro, mokro ... ech szkoda gadać ... Zastanawiam się czy jest jeszcze jakaś inna pogoda niż ta właśnie ????

    Ściskam mocniutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Anielinka cudowna, a prezenty... mniam mniam:)pyszności:)
    pozdrawiam serdecznie i również życzę miłego radosnego Dnia Dziecka:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anielica piękna - Milenka będzie zachwycona takim aniołem stróżem :)

    prezenciki fajniutkie :)

    miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anioł Stróż cudowny ! Prezenty śliczne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna anielica...super prezenty dostałaś...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna Anielica. Osobiście Beatko wyznaję tę samą zasadę - nie lubię masowości - dlatego każda moja Tildziaczka ma swoją duszyczkę i czuję z nią dziwną niewymowną wieź ... :) Taka mała fiksacja, ale co zrobić :) Pozdrawiam Cię cieplutko - prezenty upolowałaś cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  9. aniela cudowna! na pewno dobrze spełni rolę Anioła Stróża!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak! Anielica piękna!!! Prezenty oczywiście też :)

    A, że szepczesz do aniołów to chyba normalne hmmm ja do królików tez gadam :) No chyba, że obie na coś chorujemy hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniela nie dość, że jest anielicą to jeszcze na dodatek ma sukienkę w różyczki.Po prostu jej zazdroszczę:)
    Broszka cudowna i na dodatek od miłej Duszyczki, na pewno będzie się dobrze nosiła.
    Woreczek też ma różyczki i jak tu nie napisać, że wszystko stworzone jest jak dla różanego anioła:)
    Pozdrawiam anielsko w ten wyjątkowy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Beato jestes niesamowita, bardzo podobalo mi sie to co przeczytalam o wkladaniu serca w kazda anielinke ktora szyjesz.
    Piekne prezenty otrzymalas.
    Pozdrawiam Cie goraco.

    OdpowiedzUsuń
  13. Beatko, wcale nie jestem zaskoczona Twoim wyznaniem. To, że traktujesz swoje Anioły z sercem, że szepczesz do nich widać na pierwszy rzut oka. Są tak piękne, tak "dopieszczone" a do tego mają duszę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. anielica urocza i do tego imponujących rozmiarów.z pewnością będzie dobrym duchem w nowym domu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Dziecka ;-) Anielica przecudowna i prezenty od psiapsiółek również. Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku, tylko pozazdrościć mogę... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anielica cudniasta!!! :)))
    Prezenty prześliczne! :)

    powoli zakochuję się w robótkomanii!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anieliczka cudna ! Na pewno się spodoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Troszke sie zawstydziłam gdy przeczytałam u ciebie , że najważniejsza jest jakość , a nie ilość i zgadzam się z tym. Woreczek który ci podarowałam nie spełnia wszystkich standartów , bo szwankowała mi maszyna , nie mogłam nic poradzic niemniej prezent jest od serca.
    Hejka!
    Podziwiam twój kunszt krawiecki i postanowiłam się wiele od ciebie nauczyć.

    OdpowiedzUsuń
  20. Tworzysz przepiękne Anielice!!! Każda w swoim rodzaju:) A prezenty - cudne: szczęściara z Ciebie!!! Pozdrawiam gorąco z leśnego zakątka

    OdpowiedzUsuń
  21. Och jaka sliczna...ach jak ja tęsknie za szyciem:)Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowności, a jakie detale na skrzydelkach Anioła ! Pozdrowienia i w dalszym ciągu weny twórczej.

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoja dbałość o szczegóły jest niesamowita! Piękna jest ta długonoga Aniela. Życzę słonecznego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  24. ja też tak chcę szyć...! broszkę taką potrafię zrobić, ale z szyciem są problemy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz