niedziela, 9 maja 2010

Niedzielna Anielka

Niedzielna , bo właśnie dzisiaj skończyłam ją 'dopieszczać'.
To chyba zły znak, że w niedzielny poranek, przy kawie zamiast leżeć i się byczyć, dziobie igiełką w szmatki - nałóg jak nic :)))
Ale nawet jeśli nałóg, to z małym uszczerbkiem dla zdrowia.
Pogoda u mnie dalej pod psem - deszcz, burze, pochmurnie i jakoś szaro za oknem mimo soczystej zieleni.
Skoro pogoda nie pozwoliła na przedpołudniowy spacer, a mąż w domu ( dziewczyny z tatusiem nigdy się nie nudzą  ) wiec ulotniłam się do mojej malutkiej pracowni z kubkiem kawy i dokończyłam Anielkę.
Pierwotnie Anielka miała być wiejską dziewczyną z truskawką w ręce.
Ale wydała mi się taka ...nijaka.
Patrzyłam na nią i czegoś brakowało .
No pewnie, że brakowało, skrzydełek nie miała !!
Taka wiejska Anielka ze skrzydłem wygląda lepiej :)

Założyła chusteczkę na splecione warkoczyki, zawiązała fartuszek i poszła ze mną w samą ulewę robić plenerowe zdjęcia.
Skończyło się na tym, że posadziła pupę na wiklinowej szafce w altanie i czekała kiedy skończę :)))
Anielke można przygarnąć w Fairy House.


Anielka siedzi w towarzystwie stokrotek, babcinego sagana i rewelacyjnej zawieszki!!!!!
Zawieszka stałe miejsce ma w kuchni, dzisiaj gościnnie wystapiła w altanie razem z Anielką:))
No musiałam sie nią pochwalić !!!
Dotarła do mnie w ubiegły piątek od Atram z Radości codzienności.
Chyba niepotrzebnie pochwaliła sie nią u siebie.
A ja się tak mocno zachwycałam w komentarzu, że i do mnie przyszła ta piekność :))
Atram dziękuję Ci baardzo :)))


Wszystkim zagladajacym do mnie życzę pięknej pogody, duuzo słoneczka i ciepełka na nadchodzący tydzień:)
I jest mi bardzo bardzo miło, że do mnie zaglądacie i zostawiacie miłe komentarze:)
Buziaki :*****

































































































22 komentarze:

  1. jejku! jaka jest śliczna! i te rumieńce - zakochana, czy jak? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna! Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i widać że dopieszczona!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu cudna Anielinka.
    Ta jej sukieneczka w rozowa kratke no przepiekna.
    Zawieszka bombowa.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapciuchy Anielica ma bombowe!A zawieszka pierwsza klasa,szczególnie na tym rewelacyjnym saganku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wiejska Janielinka, a w takim otoczeniu prezentuje się jeszcze wspanialej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ogrodniczka, ciuszki ma jak się patrzy :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna piękność! Ale pracujesz ostatnio, nie nadążam oglądać Twoich prac:) Zawieszke dostałaś uroczą!!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super lala ! Uwagę moją przykuły bamboszki z pomponem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna!!! mnie też kapciuchy urzekły :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ Ty jesteś zdolna Beatko! Twoje anielice, tildy czy jak je zwał to prawdziwe, dopieszczone dzieła sztuki. cała aranżacja jest piękna a deseczka cudownie "folkowa".

    OdpowiedzUsuń
  12. ambrozjo, ciesze sie, ze zawieszka sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. a buciki jakie ma słodkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a buciki jakie ma słodkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezwykle efektowna, cukierkowa Anielica.

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocza :))) choć ja bym jej dorobiła jakieś włosy ;) grzywkę? może warkocza ;) widzę fajniutki czajniczek :DDD Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepraszam ;) teraz dojrzałam włosy :PPP to na grzywce przystanę hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Beatko - napisałam wczoraj do Ciebie, zobacz czy doszło.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszę się, że trafiłaś na mojego bloga.Anielka prześliczna , trzeba mieć wiele talentu , by tworzyć takie cudeńka.
    Hejka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Emmo :) w końcu wiosna , to może i anielkę miłość dopadła :)))

    Peninio, Joasiu, Kasianat :) dziękuję bardzo :**

    Ateno :) dziękuję bardzo :**

    Gosiula :) saganek po babci stoi u mnie na honorowym miejscu :)) A kapciochy - takie małe bamboszki wyszły :**

    Darsi:) Annaszo :) dziękuję bardzo :*

    Wichrowa :) to i tak nie dużo przed zamówieniem , które na mnie czeka, to dopiero będzie praca !!! W takich okolicznościach wypada dobę wydłużyć :))

    Mario :) Bestyjeczko :)) dziekuje za uznanie dla moich kapciochów :**

    Miro :) bardzo , bardzo Ci dziekuje za miłe słowa :** Zawieszka też mnie urzekła właśnie przez sój niepowtarzalny folkowy klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Atram :) jeszcze raz OGROMNE BUZIAKI :)))

    Agula :) dzieki, widze że moje kapciochy podbiły Wasze serca :**

    Bea :) dziękuje bardzo :**

    Dagmaro :))) no ma całe dwa warkoczyki :)))) grzywki niet , przynajmniej w tym wydaniu :))
    buziaki :**

    Wichorowa :) kochana moja - wreszcie odpisałam :)))

    Joanno :) dziękuje bardzo za miłe słowa :** Zapraszam do siebie o każdej porze :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz