piątek, 14 maja 2010

Princess

Moja pierwsza Anielska Księżniczka, w skromnej sukience usianej różyczkami, zawróciła w głowie mojemu .. mężowi !!!
Patrzył na nią z zachwytem i stwierdził krótko -  ' jest piękna ' :)
Nie pozostaje mi nic innego jak nieskromnie zgodzić się z jego zdaniem.:))


Anielinka , ma piękne długie włosy ( Dagmaro :PPP ), ozdobione maleńkimi kokardkami w kolorze, delikatnego różu i popieli.
Na głowie ma diadem wykonany ze srebra ( próba 930 i 999 ) techniką wire-wrapping.
Boki diademu ozdobiłam satynowanymi kuleczkami ( próba 925 ).
Całość jest oksydowana i polerowana.

Anielinka jest bardzo żywiołowa.
Z roztargnienia biega na bosaka po ogrodzie, skąpanym w porannej rosie i zrywa kwitnące konwalie.
A z miłości do przyszłej właścicielki  'wytatuowała' sobie maleńkie serduszko na skrzydełku.
 Zamieszkała ze mną tylko na chwilę i już szuka nowego domu na Fairy House.



















































































































































Chciałam jeszcze bardzo, bardzo gorąco podziękować, za wszystkie ciepłe słowa pod moim poprzednim wpisem.
Za to, że mnie odwiedzacie, że poświęcacie mi chwilę swojego czasu.
Dziękuje Wam bardzo :***
Wszystkim odwiedzającym, życzę słonecznego weekendu i miłego wypoczynku:***
Buziaki :****

Po edycji:
Mam dużą prośbę do wszystkich zaglądających  - bardzo proszę o nie kopiowanie zdjęć moich prac !!!!
Na dole strony jest informacja, że nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć i zamieszczanego tekstu.
Bardzo proszę o uszanowanie praw autorskich !!!
Rozumiem, że kopiujecie zdjęcie Anielki do candy.
Ale po co ktoś kopiuje tekst i resztę zdjęć, a nawet moje zdjęcie w profilu?


29 komentarzy:

  1. Królewna jak się patrzy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! A czy znajdzie swojego księcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za loki, jak z filmu "Kędzierzawa Sue".
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznotka! no i ma już swojego pierwszego wielbiciela (Twojego męża - uważaj na nich lepiej!;))
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Ambrozjo zgadzam sie z Twoim mężem anielinka jest PIEKNA.
    Tworzysz cuda.
    A to serduszko na skrzydełku powala.
    Pozdrawiam Cie cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem! Twoja anielica to małe dzieło sztuki, te włosy i diadem i cała postać taka subtelna! rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza Anielska królewna:)Miłego weekendu :)Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest słodka! Mmmm, cukierki, kwiatki i miód:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świeża i wiosenna, jakież zręczne ręce ją stworzyły:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myszko :) niech będzie , ze królewna, choć ja sie bede upierać , ze to księżniczka :))) buziaki :**

    Anno :) dziękuję :* o księciu nic mi nie wiadomo , choć wiosną wszystko może sie zdarzyć :))

    Mario !! masz rację !! buziaki :**

    Decou :)) hihi , masz racje:) bede uważać:*

    Ateno :) dziękuje bardzo :)Fajnie, zę serduszko powala - taki by mój zamiar :** buziaki :**

    Peninio :) dziekuje :) wzajemnie miłego weekendu kochana :**

    Jasnobłekitna :) dziekuję, dziękuje bardzo :**

    Bea :) całusy sle, za te miłe słowa :***

    Fuerto :) dziękuje bardzo :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna jest, taka romantycza i lekka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna anielica,,ma cudowne loczki

    OdpowiedzUsuń
  13. Imię adekwatne do osoby :) Śliczna.Twoje Tildy też bym rozpoznała wśród innych ( to samo pisałam Darsi o jej Śpioszkach). Macie taki własny styl.Panienka śliczna Ci wyszła spod igły ! Podziwiać :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekna ale ma fryzurke fajoską!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mąż ma rację,jest piękna! Na wszelki wypadek nie pokaże mojemu mężowi, bo straszna ze mnie zazdrośnica :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie też się najbardziej fryzura podoba - całość niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna księżniczka, a jakie ma cudne włoski
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest przepiękna ,może kiedyś mi się uda uszyć , i w miare będzie miała tyle wdzięku jak Twoja . pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. jaka piękna! i te cudowne bujne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Znów urodziła się u Ciebie piękna Ambrozja. Podziwiam kunszt peluszków i jaką ty dziewczyno używasz igłę , chyba zaczarowaną...
    czekam na adres , bo woreczek chce się wysłać do ciebie.
    Hejka!

    OdpowiedzUsuń
  21. Znów urodziła się u Ciebie piękna Ambrozja. Podziwiam kunszt peluszków i jaką ty dziewczyno używasz igłę , chyba zaczarowaną...
    czekam na adres , bo woreczek chce się wysłać do ciebie.
    Hejka!

    OdpowiedzUsuń
  22. Znów urodziła się u Ciebie piękna Ambrozja. Podziwiam kunszt peluszków i jaką ty dziewczyno używasz igłę , chyba zaczarowaną...
    czekam na adres , bo woreczek chce się wysłać do ciebie.
    Hejka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  24. Sliczna ta twoja ksiezniczka!!

    pozdrawiam

    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  25. Betsy :) witaj u mnie dziekuję bardzo :**


    Jaga :) dziękuję baardzo :*

    Bovary :)) jej naprawde dziękuje :*** Mieć swój styl to bardzo duuużo :))

    Kasia :) dziękuję:)

    Gopsta :) witaj :** na 200% uszyjesz i to nie jedna i na pewno piękniejszą :)))

    Ipsa :) witaj :) dziękuje bardzo :**

    Joanno :) ależ Cię zdublowało :)))
    Kochana dziękuję Ci bardzo :**
    A adres już dawno poszedł, no nie mogłam się oprzeć Twoim woreczkom :)))

    Magdaleno :) dziekuję bardzo :**

    Reni :) witaj * dziękuję bardzo :**

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo dobry Princess, piękne włosy

    Beata, podaj tłumacz, bardzo ciekawe brzmienie, ale nie rozumiem, dziękuję bardzo.
    Odwiedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  27. здорово и интересно у вас в блоге,все очень понравилось,много идей для вдохновения нашла!спасибо!успехов вам!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz