czwartek, 6 maja 2010

Red & Black - manekin dekoracyjny

Witajcie moje kochane blogowiczki :**
Wreszcie skończyłam pierwszego manekina dekoracyjnego.
Sam w sobie pełni piękną dekorację, ale dodatkowo może pełnić funkcję manekina biżuteryjnego ( tak jak na moich zdjęciach).
Manekin jest bardzo starannie uszyty, nóżki ( całe 3 ) formowane ma z drutu stalowego, w pasie ozdobiony jest tasiemką dobraną kolorystycznie do spódnicy..
Formowanie poszło szybko - to dzięki doświadczeniu przy biżuterii.
Najbardziej obawiałam się szycia spódnicy, mocno marszczonej.
Ale udało się.
Jestem zadowolona ze swojego dzieła !!!
Kolory są piękniejsze niż na zdjęciach , głęboka czerwień i czerń.
Ciężko robić zdjęcia w tak pochmurny dzień , nawet zupełnie białe tło i sesja pod gołym niebem nie pomogły.
Ciekawe co Wy kochane o nim myślicie ?
Manekina można nabyć w Bazarku Handmade, do którego zaprosiła mnie Roszpunka.











































































































































Chciałam Wam Kochane Blogowiczki, bardzo gorąco podziękować, za wszystkie komentarze pod poprzednim postem.
Za miłe słowa i pochwałę dla moich prac.
Na razie z decoupagem przerwa, jakoś nie czuję się w nim mocna.
Owszem moje ulubione motywy serc tworze dalej i za jakiś czas znów coś pokaże.
Ale butelkom i dużym przedmiotom mówię stanowcze nieeee!!!
Wole igłę z nitką i moje szmatki:))

I jeszcze jedna sprawa - jestem bardzo mile zaskoczona ilością chętnych w moim candy.
Nie przypuszczałam, ze tylu osobom moja Anielinka będzie się podobać.
I właśnie z tego powodu postanowiłam, że przygotuje jeszcze jedną niespodziankę i w candy będzie druga nagroda:))

Bardzo serdecznie witam wszystkie nowe osoby które mnie odwiedzają i obserwują.
Zapraszam o każdej porze :***
A ja będę systematycznie nadrabiać zaległości ( jak tylko wywiąże się z wszystkich zamówień ) i wpadać do nowych blogów.
Całusy posyłam i życzę sobie i wam duuuużo słońca :)))))

21 komentarzy:

  1. Widzę, że umknął mi Twój poprzedni post, w którym pokazałaś swoje decou-. Ty chyba jesteś straszliwie krytyczna wobec siebie, bo mi się, to co zrobiłaś BARDZO podoba. Serca to już chyba Twoja "specialite de la maison", ale butelka i tacka też super. Nie zniechęcaj się!
    O szyciu się nie wypowiadam, bo jesteś absolutną mistrzynią a Twoje Tildy to prawdziwe dzieła sztuki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jaki wspaniał...podziwiam i się zachwycam:))Jesteś Mistrzyną:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny manekin i bardzo przydatny na tak lubianą przez kobiety biżuterie. Niestety dla mnie za mały, przydałby się taki sporych gabarytów. Może wtedy mogłabym zmieścić moje perełki z lamusa.
    Bardzo mi się podoba Twój świat:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie przeczytałam u siebie, że straciliście dwa jamniory. Tak trudno się pogodzić...
    Manekin cudny !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi bardzo podoba sie ta elegantka.
    Tez planuje uszyc swojego manekina.
    Ciesze sie ze beda wieksze szanse u Ciebie w candy.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko manekin doskonały i ta kolorystyka. Wszystko perfekcyjne i cudne! Zachwycasz nieustannie czymś nowym...brawo - jesteś niesamowicie zdolna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jej, ale piękny- poważnie jest przepiękny!!!ta czerwień jest taka soczysta. Bardzo mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko, świetny jest! I kolorystyka super, mojej córce aż się oczy zaświeciły, bo ona w takim wieku, że jedynie słuszny kolor to jest czary i czerwony. :))) Piękne rzeczy tworzysz! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. No brawo, prawdziwą damę stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  10. Manekiny perfekcyjne, a kreacje na nich takie eleganckie i na czasie. Bardzo pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny starannie zrobiony manekin.
    Gratuluje talentu

    OdpowiedzUsuń
  12. Lady in reeeeed .... tak mi się jakoś skojarzyło. Wspaniały manekinek, tym bardziej godny pochwały, ze wykonany pieczołowicie z dbałością o szczegóły. Super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mrrrr boski manekin! Mam wrażenie, że zaraz zacznie tańczyć tango! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Manekinki superowe, w eleganckich kreacjach! A serca decou- cudne>
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam moja droga,
    twoj manekin jest uroczy!
    Ciesze sie ze nie tylko ja mam fiola na ich punkcie.

    Pozdrawiam i zycze milego weekendu

    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny jest ten manekin!:) Strasznie mi się podoba, zdolniacha z Ciebie, nie ma co;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  17. Miro :) kochana dziękuję Ci bardzo za pochwałę :* Moze faktycznie jestem wobec siebie bardzo krytyczna, sama nie wiem .
    buziaki kochana :**

    Peninio :) dziękuję bardzo za miłe słowa :**

    Różany Aniele :) dziekuję za miłe słowa :** A wiesz, ze mam przygotowałam manekina XL , ale nie mam tak grubego drutu , który by utrzymał go w pionie.
    buziaki :** zapraszam do siebie o każdej porze :)

    Mario :* niestety w ciągu jednego roku odeszły nasze jamniory . najtrudniejsza była rozmowa ze starszą córką :((
    całusy :**

    Ateno :) dziękuję bardzo :* co do candy to pomyślałam, ze przygotuje jeszcze małą niespodziankę :)

    Darsi :) dziękuje Ci bardzo za tyle miłych słów :) buziaki :**

    Ulinkap :) dziękuję, dziękuje kochana :** w rzeczywistości ta czerwień jest jeszcze bardziej soczysta :)

    Annaszo :)))) dziękuje bardzo :* No ja jestem dużo starsza od Twojej córki a też lubię właśnie te kolory :))

    Myszko :) dziękuję bardzo :**

    Bea :) dziekuję Ci bardzo :**

    OdpowiedzUsuń
  18. Fuerto :) kochana bardzo, bardzo dziekuje :**

    Bestyjeczko :) fajne skojarzenie i chyba bardziej trafne niż mój tytuł posta :**
    dziękuję, buziaki :**

    MamiKini:) dziękuję bardzo :**

    Anno :) a mógłby zatańczyć :**

    Ivonna :) dziękuję bardzo za pochwałę manekina i serc :**

    Magdaleno :) witaj :* mój fioł manekinowy właśnie mnie ogarnął - 3 kolejne na warsztacie!!
    buziaki :*

    Huma :) witaj u mnie :** dziekuję bardzo :**

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny manekin! Wygląda jakbyś robiła je od lat.
    Uściski ślę:)
    Czy doszedł @ ode mnie?

    OdpowiedzUsuń
  20. Manekin jest świetny, ja już od dłuższego czasu noszę się z pomysłem zrobienia sobie czegoś takiego (jednak w zmniejszonej wersji), niestety wszystko rozbija się o brak miejsca i małego szkodnika w postaci fretki, który z chęcią dobrałby się do takiego ślicznego przedmiotu pozostawionego bezpańsko. Jednak nie przeszkadza mi to podziwiać Twojej pracy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz