czwartek, 20 maja 2010

Szaro, buro i ...lawendowo

Za oknem ... listopad .
Zimno, mokro.
Słońca już od tygodnia nie widać.
W powietrzu wilgoć i przejmujący chłód.
Dalej pada.
Żeby nie oszaleć w taką pogodę wchłaniam razem z moimi dziewczynami ( męża właściwie nie ma w domu , pracuje po 12 godzin ze względu na zagrożenie powodziowe ) sałatki owocowe , ciasteczka z marcepanem i gorącą czekoladę.
A ja dodatkowo odstresowuje się przy szyciu.
Szyje wieczorami, a właściwie nocami - spełniam życzenia klientek.
I ciesze się jak dziecko, że swoimi pracami sprawiam radość innym.

Kilka dni temu powstała Lawendowa Anielinka.
W lawendowej sukienusi z aplikacjami , wyszywanymi skrzydełkami i srebrną szpilką we włoskach ( próba 930 i 925 , oksydowane, polerowane ) - takie słodkie maleństwo.
Na poprawę nastroju.
Może Lawendowa Anielka oczaruje kogoś w Fairy House
























































































































A tu jeszcze Anielinka Złotowłosa wykonana na specjalne zamówienie z wyszytym imieniem właścicielki 'Marie'.
Mam nadzieje, że będzie się podobać:))




Ostatnio mało mnie na blogu, a pewnie będzie jeszcze mniej.
Muszę Wam powiedzieć moje kochane w wielkiej tajemnicy, że przygotowuje bardzo duży projekt!!!!
Spotkało mnie coś bardzo , bardzo miłego .
Ale żeby wywiązać się z projektu muszę dużo czasu spędzić przy maszynie i w moich szmatkach, więc pewnie będę Was rzadziej odwiedzać.
Trzymajcie za mnie kciuki, bardzo proszę :)))
Oczywiście pochwalę się , w swoim czasie.
Ale to trochę potrwa zanim zdradzę tajemnicę :)))

Chciałam jeszcze bardzo podziękować za wszystkie komentarze, za miłe słowa i pochwały - DZIĘKUJE WSZYSTKIM ZAGLĄDAJĄCYM:)))

Gdy zobaczyłam dzisiaj ile jest komentarzy pod moim candy , postanowiłam przygotować pewną zabawę dla komentujących..
Ale o tym będzie w następnym poście.

Buziaki posyłam dla wszystkich i życzę sobie i Wam duużo słońca.
Powiedzcie, że wreszcie zaświeci.
Całuje :***


17 komentarzy:

  1. Prawdziwa lawendowa dama !!!
    pozdrawiam Aga
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ma cudne, lawendowe skrzydełka... mmm... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie są urocze i przyniosą swoim właścicielkom dużo radości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje Anielinki sa tak urocze, ze nic dziwnego, że nie możesz nadążyć z zamówieniami. Ten tajemniczy projekt, to zapewne też jakieś cudowności. Będę cierpliwie czekała aż zdradzisz nam co to takiego. Tymczasem trzymam kciuki za jego powodzenie, no i za pogodę. Niech ta woda wreszcie opadnie i da ludziom normalnie żyć!

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne sa ostatnie Twoje prace:) ale teraz nas nakrecilas tym projektem:) ciekawe, ciekawe...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ! Fajny pomysł z tym napisem na skrzydełkach :) A co do projektu,to domyślam się,że trochę musisz naprodukować ? ;) Ja nie wchodzę w masowe zamówienia.Za leniwa jestem. ;))) Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Anielnki jak zwylke przepiekne.
    Lawendowa ma swietne skrzydelka, a ten napis super.
    Pozdrawiam Cie cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne Anielinki. prawdziwe damy!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite anielinki, mnie podoba sie najbardziej pierwsza dama o lavwendowych wlosach. Slodka, naprawde slodka.
    Dziekuje za mily komentarz na moim blogu, bede tutaj tez zagladac.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Anielica jest cudna :) Trzymam kciuki za ten tajemniczy projekt i życzę słoneczka - bo u mnie dziś lato w pełni! :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, MUSI wreszcie zaświecić!! U nas już nieśmiało co jakiś czas błyska słoneczko zza chmur. Z całych sił trzymam kciuki za ten Wielki Projekt, oczywiście, że się uda!! :))) A aniołki prześliczne, no jak zawsze, słodkie, dopracowane, sympatyczne ;))) Pozdrawiam, buziak!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mały Rudzielec mnie zachwycił.
    Pomyślności w nowym przedsięwzięciu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna ta twoja anielinka lawendowa , hafcik na skrzydłach bardzo , bardzo pasuje, jak te twoje paluszki to robią?
    Czekam na twój adres , bo chcę wysłać ci woreczek.
    Hejka!

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczności...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam kciuki żeby "tajny" projekt wyszedł znakomicie jak pozostałe ;)
    śliczna t lawendowa Anielka :*
    jest przepiękna i już :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pieknie tu u ciebie! anielsko! zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  17. mnie zaczarowała lawendowa dama ,piękna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz