niedziela, 23 maja 2010

Wyniki candy !!! Zapraszam do niekończącej sie zabawy !!!!

Witajcie kochane blogowiczki :))
Przyszła pora na rozdanie cukierasów.
Nie przypuszczałam, że do mojej Ogrodowej Anielinki ustawi się taka długa kolejka:)))
Wszystkim bardzo serdecznie dziękuje za udział w zabawie.
I zapraszam do następnej - szczegóły na dole posta.

133 osoby ( jeden komentarz się powtórzył ) wyraziły chęć przygarnięcia panny, która wyszła spod moich rąk.
Pomyślałam, że przygotuje jeszcze drugą nagrodę, nagrodę pocieszenia.
Anielina trochę mniejsza gabarytowo od nagrody głównej, ale równie urodziwa.
Mam nadzieje że obie nagrody sprawią radość zwyciężczyniom.

A teraz już nie zanudzam.
Przechodzimy do wyników.

Wszystkie losy wydrukował i przygotował mój kochany mąż :)))
Nad przebiegiem losowania czuwała Lawendowa Anielinka.


A losowały moje Córy.

Nagroda główna, Anielinka Ogrodowa i serducho decou,


pojedzie do

TUKARY 


Druga nagroda , Lawendowa Anielinka



zamieszka u :

GOSIULAART 


Bardzo serdecznie gratuluję zwyciężczyniom:))))))
I czekam na adresy do wysyłki.


_________________________________________________________________________

A teraz pora na rozpoczęcie kolejnej zabawy.
Pomyślałam, że będziemy bawić się cały rok:))
I przygotowałam swoją wersję Candy.
Zasady są wyjątkowo proste :
- wystarczy to podlinkowane zdjęcie umieścić na swoim blogu w pasku bocznym 


 - i drugi warunek : wystarczy u mnie bywać , czyli zostawiać komentarze.

Co miesiąc  ( 25 dnia ) z osób komentujących, wylosuje jedną, która otrzyma prezent niespodziankę .
Bardzo serdecznie zapraszam do zabawy.

Wszystkim zaglądającym dziękuje za komentarze, za ciepłe słowa i bardzo serdecznie witam wszystkich nowych obserwatorów.
Buziaki posyłam i życzę Wam tak pięknej i słonecznej niedzieli jak moja.
Wreszcie świeci słońce, a na termometrze jest 22 C !!!!!

80 komentarzy:

  1. No może kiedyś mi się uda :) Gratuluję Szczęśliwcom :)!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Kochana:)
    Gratuluję szczęśliwcom z całego serducha a do nowej zabawy candowej oczywiście się przypinam:)
    Buziaki i miłej niedzieli życze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. hurra, nowe candy! ach, rozpieszczasz nas!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie,że jest szansa na następną ;-)
    Gratuluję wylosowanym

    OdpowiedzUsuń
  5. Choć z bólem serca to szczerze gratuluję wygranej kobietkom :)
    Może do mnie kiedyś szczęście się uśmiechnie i wygram aniołka.
    Pozdrowienia od anioła

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję szczęściarom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wylosowanym...może następnym razem mi się poszczęści...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wylosowanym i dziękuję za zabawę :)
    Na candy się piszę, info już jest na pasku bocznym.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojeja jak ja zazdroszczę zwyciężczyniom !!!! Ale pomimo zazdrości serdecznie gratuluję i już biegnę banerek u siebie ustawiać a jakże ...

    Uściski przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlaczego nie ja? :-(
    No cóż, ale szczęsliwcom gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  11. Do takiej wspanialej zabawy również sie dołączam!!!pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje wybrańcom losu ;)
    Uciechy z anielinek życzę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranych !!!
    I ponownie ustawiam się do kolejki ;-)
    Podobno upór w końcu daje efekty....
    Beatko nowa Anielica niczym nie ustępuje poprzedniej !!!
    Wszystkie piękne !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  14. No to może tym razem ja będę szczęściarą:) Nowa Anielinka to blondynka - tak jak ja!
    Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje zwycięzcom i ustawiam się po kolejne Anielinki!!!
    Zaglądam często możne się uda!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. O rajuśkuuu!!!Wygrałam tildową anielinkę!Ale się cieszę,to moja pierwsza wygrana w życiu!Dzięki serdeczne za tą pocieszycielkę dodatkową.Marzyło mi się od dawna coś tildowego,no nie mogę uwierzyć!! Może ten aniołek wreszcie trochę szczęścia mi w domku przyniesie:)Buźka

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie udało mi się tym razem, ale przecież nie mogę nieustannie wygrywać ;) Gratuluję dziewczynom i z nadzieją na powrót szczęścia zapisuję się na "neverending candy". Już przygotowuję wpis na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  18. O to ja się też ustawiam w kolejce. Zbieram anioły od dawna i ta ANIELICA na pewno nie czułaby się u mnie samotna. Przyjaciół miała by mnóstwo. A że zbliżają się moje urodziny może będę mieć więcej szczęścia i ANIELICA trafi pod mój dach.
    Pozdrawiam
    Danka

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję zwycięzcom :) Ja też kocham anioły i mam ich mnóstwo, chętnie przygarnęłabym kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję szczęśliwcom i cieszę się, że mam jeszcze jakieś szanse. No kochana przybędzie Ci komentarzy teraz ;P. Nie tylko ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyłączam się do gratulacji.

    OdpowiedzUsuń
  22. Znowu takie rarytasy przeszły mi koło nosa ... no cóż ;) Gratuluję szczęściarom :) a mnie nie pozostaje nic innego jak liczyć na łut szczęścia w następnym losowaniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. i nie wygrałam, no cóż, zdarza się...
    gratulacje dla Szczęśliwych:)
    w związku z tym ustawiam się w kolejce do kolejnego Candy:):)
    może tym razem szczęście się do mnie uśmiechnie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję wylosowanym:) I oczywiście zapisuję się do następnej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję zwyciężczyniom. I oczywiście przyłączam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje Szczęsliwcom! I mam nadzieję, ze za miesiąc będę miała szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  27. zapisać!
    Link Sidebar
    http://vasylynkinyprodelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Pogratulować wygranej szczęsliwym wybrankom losu.
    Ustawiam się ponownie i zapraszam na swojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo chętnie się skuszę na słodkości u Ciebie. Tym bardziej, że rozdajesz cudeńka.Gratuluję zwyciężczynią:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje dla szczęsliwych zwyciężczyń.
    Ustawiam się w ogonku, może mi też się kiedyś poszczęści
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje :)

    Ustawiam się w kolejce może i mnie się uda następnym razem :)

    Przepiękne rzeczy robisz :)

    pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje dla zwycięzców candy.
    Nie udało się tym razem może szczęście mi dopisze. Dziś jest 25 więc mam nadzieję , że zdążyłam przed losowaniem.Zapisuję się oczywiscie na całoroczne candy u ciebie. Zagladaj do Mglistego Snu.
    Hejka.

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje dla zwycięzców candy.
    Nie udało się tym razem może szczęście mi dopisze. Dziś jest 25 więc mam nadzieję , że zdążyłam przed losowaniem.Zapisuję się oczywiscie na całoroczne candy u ciebie. Zagladaj do Mglistego Snu.
    Hejka.

    OdpowiedzUsuń
  34. Przyleci do mnie Anielinka Ogrodowa,,,,dziekuje bardzo.To wielkie szczescie posiadac takiego cudownego Aniola.

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję szczęśliwcom i sama kolejny raz w kolejce staję - może teraz mi się poszczęści... kiedyś przecież musi być ten pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Już umieściłam info u siebie w pasku bocznym i...czekam na szczęście w losowaniu.
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Graluluję szczęściarom!!! I oczywiście przyłączam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. biore udział w zabawie,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  40. Prześliczności-cudownie kojarzą mi się z dzieciństwem,kiedy to babcia szyła mi szmaciane laleczki :))
    Nie mogę się oprzeć-ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne są Twoje Tildowe anioły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Kocham Twoje Anieliny! w ogóle Kocham Anieliny!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Jestem tu po raz pierwszy :), Twoje wytwory są wspaniałe :). Przyłączam się do zabawy być możne się uda. Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  44. Twoje Anielinki są prześliczne :)
    Gratulacje dla szczęściarzy

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam serdecznie
    Ustawiam się w kolejce po milusińską
    Jako "świeżynka" blogowa zapraszam na moje powitalne candy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. U Ciebie to zawsze kolejka jak za komunizmu w sklepie miesnym, o rany...! Ale coz, trzeba sie ustawic i grzecznie czekac....:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam sie pieknie. Widze, ze chetnych jest baaardzo duzo, ale nagroda godna kolejki;) Pozdrawiam cieplo, moze mi sie poszczesci....

    OdpowiedzUsuń
  48. Sielsko anielsko... fajna zabawa tak przez cały rok:)Urocze aniołki i co za tym idzie bardzo miły blog będę zaglądać;) oczywiście tym samym deklaruję chęć wzięcia udziału w zabawia.
    Pozdrawiam serdecznie,Poli

    OdpowiedzUsuń
  49. Jeszcze mnie tutaj brakuje!! Każda twoja anielina to małe arcydzieło, więc pełna nadziei się zapisuję i buziaki przesyłam :)))

    OdpowiedzUsuń
  50. ale trafiłam akurat na candy... może się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  51. ale trafiłam akurat na candy... może się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Od dawna obserwuje Twój blog i podziwiam panienki powstajace w Twoich zdolnych palcach, jednak do tej pory (chyba się odzywałam), bo ja taka cicha raczej istotka jestem. Przyznam jednak, że teraz zacheciłaś mnie do częstszego zabierania głosu :D Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  53. Jak można obojętnie ominąć, takie cudeńka?! Tak więc prócz moich obserwacji, które trwaja już dłuższy czas wkońcu zostawie ślad swojej osoby. Może mi się poszczęści i taki Anioł zagości na dobre w moim domu.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. przepiękne te Twoje Anielinki cichutko staję na końcu kolejki i gorąco pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne rzeczy tworzysz! trafiłam przypadkiem, zostanę na dłużej... pozwolisz, ze dodam do ulubionych?

    OdpowiedzUsuń
  56. Witam:) piękne te Twoje Anielice.. Fajnie, ze to anioły rodzaju żeńskiego.. zawsze tylko ten męski rodzaj ze skrzydłami...:)))

    OdpowiedzUsuń
  57. Witaj ... Trafiłam do Ciebie od Zielonookiej ... coraz bardziej podobają mi się Candy ... bardzo miły zwyczaj :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo tu miło u Ciebie, Candy iście czarodziejskie,miło by było mieć jedną u siebie. Będę tu zaglądać, może w końcu się skusze na stworzenie takiej laluni...ale chyba nie mam takiego talentu.

    OdpowiedzUsuń
  59. Niesmiem nawet marzyc o takim aniele...

    OdpowiedzUsuń
  60. gorąco pozdrawiam i staję w kolejeczce ; )

    OdpowiedzUsuń
  61. Witam!

    Zajrzałam tu pierwszy raz. Piękna sukienka. I w ogóle cała jest śliczna :)
    Będę zaglądać ;)
    Pozdrawiam filczakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. co tu kryc, zazdroszcze dziewczynom,ktore wygraly i juz lece do kolejki, bo moze tym razem poszczesci sie mnie. :-)
    Beata, piekne sa Twoje Tildy, nie przesadzam!
    Pozdrawiam serdecznie i jak znajdziesz czas zajrzyj do mnie, zapraszam Cie z calego serca.
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja też szybciutko przyłączam się do zabawy, bo takich śliczności nie można nie chcieć
    [www.mojehafty.pl]

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja też się ustawiam w kolejkę do następnego candy :)
    maja64_am@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  65. wow$ wow! wow!
    wonderful works!
    please enter my name....I want to play with you....

    lapappilon@gmail.com
    lapappilon.blogspot.com

    Hugs
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  66. Chętnie zaczekam na swoją kolej, nawet gdyby to czekanie trwało bardzo długo. Patrzę i podziwiam te uszyte Panny,każda jest urocza:) Gratuluję talentu i bloga!

    OdpowiedzUsuń
  67. Witam serdecznie i w kolejce staję grzecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  68. hi! nice Tilda! sweet candy!
    Julia
    http://julmiron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Trafilam do Ciebie przypadkowo,i bardzo dobrze!Twoje Anielinki sa sliczne!moze i do mnie sie szczescie usmiechnie?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. to ja przyłączam się do zabawy:)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  71. Przez przypadek znalazlam twojego bloga. Od razu zapisuje sie na kazde kolejne candy i juz tak szybko mnie sie nie pozbedziesz.
    Podobaja mi sie twoje prace!

    OdpowiedzUsuń
  72. Anielica świetna chętnie ustawie sie w kolejce i często będe zaglądać ,sama szyje także chętnie popatrze jak robisz to ty .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Piękne aniołki. Też ustawię się w kolejce

    cranberry-crafts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Nice gift!
    http://lilangkrea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. какие они чудесные... супер... может мне когда-нибудь повезет!
    http://kola1311.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. witam,zakochana jestem w tych aniołach,ustawiam się

    OdpowiedzUsuń
  77. Piękne są te anielice!!! dołączam oczywiście i ja:)) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz