wtorek, 22 czerwca 2010

Trendymania i ja !!!

Moje kochane, dzisiaj pobeczałam się z radości :)))))
Wasze kciuki pomogły !!!
A ja spełniłam swoje marzenie !!!
Dostać się w progi Trendymanii to dla mnie ogromny zaszczyt .


Wzdychałam do tej Galerii już od dawna .
Gdy tworzyłam biżuterię , nawet nie miałam odwagi by wysłać swoje zgłoszenie.
Teraz gdy w życiu towarzyszą mi Anioły, odwagi nie zabrakło.

I oto jestem od dzisiaj w Galerii Ekskluzywnego Rękodzieła  TRENDYMANII !!!!!!
Zapraszam:)


A Wam , moje kochane blogowiczki, bardzo, bardzo dziękuję za kciuki i buziole posyłam :******




33 komentarze:

  1. Bardzo, bardzo się cieszę!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję z całego serdeucha:)Super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję z całego serducha !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjmij moje Wielkie Gratulacje!!!
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. nooooo wielkie gratulacje!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się ogromnie! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzenia się spełniają! :)
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. suuuuuuuuuuper!
    gratuluję!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie gratuluję i cieszę się z Tobą.
    Anioły i kciuki to tylko "wsparcie" a liczy się talent i praca
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super Beatko!!!! Gratuluję z całego serca:))
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli to było Twoim marzeniem, to serdecznie Ci gratuluje, że się spełniło. Warto wierzyć w siebie. :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana serdecznie gratuluje!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję, kochana! Należało ci się! :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje najszczersze gratulacje i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje! mi się marzy chociaż aleladne, ale wlasnie, moge sobie tylko pomarzyc... :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję serdecznie :) Najważniejsze,że spełniło się Twoje marzenie :))) Ja nie wystawiam w galeriach ze względu na dużą prowizję pobieraną od każdej sprzedanej rzeczy,co przekłada się na cenę produktu.
    A wracając do poprzednich postów - gratuluję przepięknych etykiet ! Są cudne :))) A Anielinki jak zwykle - the best :)))
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję !!!
    Mamy szczęśliwy tydzień co ????
    Już jest !!!! Wiesz co ...
    Buziuchna mi się śmieje i przestać nie może !!!
    @ zaraz napiszę.
    Tym czasem buziaki posyłam.
    Aga
    p.s. Fotka się zmieniła, super zdjęcie !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wpadłam do Galerii,są tam piękne rzeczy . Gratuluję,że jesteś w takim towarzystwie.
    Twoje lale są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję Kochana!!! I cieszę się Twoim szcześciem! :) Ucisków moc!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluje! i obys sie tam zadomowila:)

    OdpowiedzUsuń
  21. serdecznie Ci gratuluje ambi! juz wczoraj pisalam, ale koment nie chcial wejsc :(
    figa

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje:)wcale się nie dziwię, że się udało bo anieliny tworzysz cudowne:)))
    POzdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie trafiłam na Twojego bloga, dzięki linkowi na innym blogu o Twoim candy. Z przyjemnością obejrzałam twoje prace i pozachwycałam się. Zamarzyła mi się taka lala albo aniołek dla mojej córeczki i już wpisałam sobie je na listę pilnych zakupów. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Anno,
    Niesławo,
    Paulino,
    Fuerto,
    Mario,
    Peninio,
    Kasandro,
    Jago,
    MamoKini,
    Monotemo,
    Rózany Aniele,
    Dziurko,
    Joasiu,
    Zuzo,
    Elisse,
    Oliwku,
    Barbaro,
    Ateno,
    Annaszo,
    Bestyjeczko,
    Elzuniu,
    Wichorowa,
    Miro,
    Emmo,
    Darsi,
    Zielona,
    Figa,
    Brydziu :)
    Dziękuję Wam bardzo za gratulacje :***
    To bardzo miłe, spotkać tyle życzliwych Duszyczek :***, Jesteście kochane :**

    Bovary :)
    to jest urok galerii - z jednej strony reklama Twojej pracy, a z drugiej galeria musi z czegoś żyć.
    Trendymania ma bardzo niską prowizję.
    Znam galerię które dodaja po 40 % .
    dziekuję za gratulacje :**

    Kaprys :)Faktycznie ten tydzień dla nas bardzo dobry :))) Oby tak zawsze było:)
    Bardzo mi miło, że anielka Ci sie podoba :***
    buziole :*

    Mia:)
    Bardzo sie ciesze, że do mnie zajrzałaś :**
    zapraszam o każdej porze :*
    Bedzie mi bardzo miło, przygotować- dla Twojej córeczki anielinę czy aniołka , jeśli sie zdecydujesz , czekam na maila:)
    buziole :**

    OdpowiedzUsuń
  25. Słoneczko jeszcze raz moje najszczersze gratulacje!!! :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz