piątek, 25 czerwca 2010

Wyniki comiesięcznego candy !!

Kochane blogowiczki, dzisiaj 25 , wiec pora na comiesięczne losowanie:))
W losowaniu biorą udział wszystkie komentarze pod moimi postami z czerwca, oraz komentarze pod postem rozpoczynającym candy.
Nie dociekałam, czy wszyscy spełnili warunki umieszczając podlinkowane zdjęcie u siebie, nie ważne )))
Łącznie daje to 75 losów.
Wszystko zapisałam alfabetycznie.

1.Abilysecretly
2.Aboku
3.Agatonka
4.Agulaa
5.Alicja11
6.Ameliia
7.Angela
8.Anna
9.Annasza
10.Anne
11.Apuni
12.Askoz
13.Atena
14.Atram
15.Barbaratoja
16.Bea
17.Bestyjeczka
18.Betinka
19.Bovary
20.Brydzia
21.Danuta
22.Darsi
23.Decou-galeryjka
24.Dziurka
25.Edina
26.Edyta350
27.Elle
28.Ellise
29.Elzunia
30.Emma
31.Fuerto
32.Gopsta
33.I_figa
34.Ika
35.Incorect Wiewióra
36.Jaga
37.Janya
38.Jerzy-nka
39.Joasia
40.Joanna
41.Jola_zola
42.Jostek
43.Kaatje
44.Kaprys
45.Kasandra
46.Kasia
47.Kasica53
48.Katarynka
49.Magda
50.Magda Góra
51.MamaKini
52.MariaPar
53.Mia
54.Mira
55.Monotema56.Myszka
56.Niesława
57.Paulina
58.Peninia
59.PoliArt
60.Psianka
61.Reni
62.Roma
63.Rossali
64.Różany Anioł
65.Rybiooka
66.Savannah
67.Tukara
68.Ulinkap
69.Vasilinka
70.Wichrowa
71.Zawsze.oliwek
72.Zielona
73.Zula
74.Zuza
75.Yoko

.A teraz pora na losowanie :)


Wylosowany numer to :



























Numer 30, to EMMA !!!!

Do zwyciężczyni pojedzie moja Anielka w zieleni:)))
Bardzo proszę o przesłanie adresu na maila :)


Wybaczcie, że nie przygotowałam specjalnej anielki na candy, ale z braku czasu ( remonty w domu i praca nad pewnym projektem ) odłożyłam już wcześniej uszyta pannicę.
Mam nadzieje, ze Emma będzie zadowolona z wygranej:)

A wszystkich do mnie zaglądających bardzo serdecznie zapraszam do dalszej zabawy.
Już za miesiąc kolejne losowanie !!!!
Zasady są proste - wystarczy umieścić baner z info na swoim blogu i bywać u mnie :)))

PS.
Dotarła do mnie dzisiaj paczka z CUDOWNĄ zawartością od Agi z Kapryśnych inspiracji !!!
Pochwalę się, tylko muszę zdjęcia pstryknąć :)
Aga jesteś WIELKA !!!
Buziole posyłam do wszystkich zaglądających :******

24 komentarze:

  1. Emma powinna być zadowolona z wylosowanej anielki. Jest śliczna, anielka, Emma zresztą pewnie też;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. było blisko..
    Gratuluję Emmie

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje wygranej, ech a mnie sie znowu nie udalo :)) pozdrawiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Emmy
    Jeden numerek bliżej a byłabym ja;(
    Anielka jest śliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda. Może następnym razem się poszczęści !
    Gratulacje wygranej !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje Emmie.
    Anielinka śliczna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za zabawę Beatko, Emmie gratuluję i cóż... czekam kolejny miesiąc na uśmiech losu.

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaaaaaaaaaa!!! ja???!!! naprawdę?! nie spodziewałam się! a tu taaakie szczęście! dziękuję bardzo! Anielinka na pewno wpasuje się idealnie do mojego nowego mieszkania. Już w myślach planuję dla niej miejsce :))

    OdpowiedzUsuń
  9. aj, aj... nie miałam szczęścia, ale gratuluję Emmie, bo do Niej się uśmiechnęło:):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje Emmie.
    Tobie dziękuję za zabawę i z niecierpliwością oczekuję następnej...
    Cudne Anielinki zawsze kuszące ;-)
    Buziaki posyłam Aga

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję Emmie, Anielinka jest przepiekna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla Emmy!!!!
    Piękna wygrana, szkoda, może następnym razem:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! Troszkę zazdroszę bo Twoje anielinki są przecudne. Będę dalej próbować szczęścia:)
    Ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję :) Co prawda znowu się nie udało, ale dzięki za szansę wzięcia udziału w zabawie :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  16. Mimo wszystko swietna zabawa :) gratuluje zwyciezczyni tak slodkiej nagrody...

    OdpowiedzUsuń
  17. ależ ślicznotę jako candy posłałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyłanczam się więc do niekończącego się candy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyłanczam się więc do niekończącego się candy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz