sobota, 3 lipca 2010

Mój shabby chic

Lato, lato !!!
Nareszcie cudne, słoneczne, upalne lato :)
Czas wakacji w rozkwicie a u mnie czas remontów i realizowania pomysłów.
Od dawna ' chorowałam' na skrzyneczki drewniane pełne ziół i kwiatów.
Oczywiście mogłam kupić gotowe skrzyneczki , ale co to za frajda.
Lepiej 'smakują' własnoręcznie wykonane.
A jeszcze lepsze są te wykonane przez  kochanego męża :)
Ja tylko nadzorowałam pracę, potem pomalowałam białym akrylem i maznęłam czarnym krawędzie .
No i jest pierwsza skrzyneczka z kwieciem ( nie wiem co to , ale ładnie kwitnie :PP)

Kolejne właśnie schną i czekają na końcowy szlif.
Schnie też ogromna drewniana na moja ukochaną lawendę, która właśnie u mnie rozkwita :))























I jeszcze jedna moja praca:)
Obiecałam Atram pokazać moje ramy:)))
Przysposobiłam do sypialni i pokoju dziennego stare ramy z obrazów.
Obrazy należały do mojej babci, tak na oko mają około 60 lat.
Zniszczone były okropnie, ale dałam radę:)
Odczyściłam (szczotka drucianą i papierem ściernym ),  nałożyłam dwie warstwy akrylu i znów papier ścierny w ruch.
Z efektu jestem zadowolona, chociaż zdjęcie wykonane niefortunnie pod kątem.
A druga ramę pokaże, ale z nowym wiankiem, bo obecny stracił już swoją świetność :))))






Nie zanudzam Was dzisiaj zdjęciami :)
Uciekam w poduchy, a wszystkim zaglądającym życzę pięknej słonecznej niedzieli :)
Buziole :***

PS.
Gapa jestem straszna, dopiero dzisiaj zauważyłam, że liczba obserwujących przekroczyła setkę :))))
Jest mi bardzo miło, że tyle osób do mnie zagląda, chociaż raz na jakiś czas :)
Z tej okazji, obiecuje w nadchodzącym tygodniu dodatkowe małe CANDY :)))

29 komentarzy:

  1. nie zanudzasz- piękne skrzynki
    u mnie też lato czasem remontów - właśnie skończyłam postarzać ramę lustra do przedpokoju :)
    pozdrawiam nocnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzyneczki sie super udały.Kwiatki mają piękne tło.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udana skrzyneczka,dodaje uroku kwiatom.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skrzyneczka fantastyczna:)Bardzo mi się podoba:)Kawiaty wyglądają w niej uroczo:)
    ...a rama zachwycajaca:)Pozdrawiam ciepło i słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się te przecierki :) próbuje męża namówić na takie potraktowanie starych kół ale nie jest łatwo....

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyszły skrzynki!
    A kwiat to werbena

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna skrzyneczka - prostota jest najpiękniejsza a cały ten shabby chic bardzo pasuje do kwiatów i innych zielsk, prawda? Może powinnam wymyślić jakieś postarzane donice na swoje ziółka...?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne skrzyneczki.Rzeczywiście te rzeczy które są własnoręcznie wykonane cieszą najwięcej. Kwiaty ze skrzyneczki to werbeny.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. moje oczy nigdy nie są zmęczone gdy oglądam twoje prace. mozesz dodawać zdjęć wiele więcej!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wygląda ta skrzyneczka :) Jak widzę i doniczki do niej pasujące są ;))) Brawa dla zdolnego męża,który Cię rozumie ;D Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wcale nie zanudzilas zdjeciami.
    Takie pobielone przedmioty ja uwielbiam, wszystko wyszlo swietnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajniutka skrzyneczka:) I masz rację, można kupić coś gotowego ale nie ma się tej radości jak ze zrobienia samemu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Skrzyneczki wspaniałe, zdolnego masz męża a Ty jesteś dobrą koordynatorką prac ;-)
    Gratuluję 100 i zyczę następnych !!!!
    Candy hhhhhhhhhuuuuuuuuuuurrrrrraaaaaaaa !!!
    Będzie jakiś rarytasik do zdobycia ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje oczy są głodne wciąż na oglądanie Twoich prac...a jeszcze nie oczytałam do końca całego twojego bloga...jestem pod wrażeniem tych skrzyneczek...kwiatki się w nich ślicznie reprezentują...uwielbiam Shabby chic...
    serdeczności...

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie ci wychodzą te "maźnięcia", czarno-szare przecierki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba skrzynia w Twoim wydaniu:) Ramka też w moim stylu, pięknie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasiu :) dziękuję :**
    czekam w takim razie na zdjęcia Twoich poczynań :)

    Abily :) dziękuję baardzo :**

    Elzunia :) dziękuję :* buziole :*

    Peninio :) też jestem ze skrzyneczki zadowolona :)) buziam :**

    Rybiooka :) to nie namawiaj tylko wykonaj jak nie będzie go w domu - zobaczysz, że będzie zachwycony :))
    Mój mąż też na początku marudził , ale potem sam się zachwycał :)
    buziole :**

    Jaga :) dziękuje :) o i moje kwiecie rozszyfrowałaś :* buziole :**

    Jasnobłękitna :) dziekuję :**
    shabby chic faktycznie najpiękniej wyglada na tle kwiatów i ziół . Z odrobina akrylu można z zwykłych rzeczy zrobić nowe cudeńka :)
    Przerabiaj donice ! buziole :**

    Brydziu :) dziękuję za rozszyfrowanie kwiatów ( Jaga też podała nazwę ).
    A co do 'rękoczynów' przy skrzyneczkach to teraz oboje ( ja i mąż ) oglądamy je i razem piejemy z zachwytu :))
    buziole :**

    Dziurko :) dziękuję baardzo za tak miłe słowa :**

    Bovary :) dziękuję w imieniu meża :**
    A te doniczki to nic innego jak zwykłe małe plastiki maźnięte farbą ( musi być szeroki pędzel ).
    buziole :**

    Ateno :) to tak samo jak ja - też uwielbiam :) dziękuje i całusy posyłam :**

    Myszko :) fajnie że podzielasz moje zdanie :** dziękuje , buziole :**

    Kaprys :) noo , podobno jestem nieźle zarządzająca :PP hihi
    a co do candy to właśnie coś się szyje :))
    buziole kochana :**

    Amfilado :) witaj u mnie :***
    Dziekuję za tyle miłych słów :** zapraszam o każdej porze :* buziam :**

    Konstancjo :) witaj u mnie :** dziękuje bardzo za pochwałę :**

    Wichrowa :) kochana dziękuję Ci bardzo :*** buziole :**

    OdpowiedzUsuń
  18. Beatko, Twój shabby wyszedł wyśmienicie :))
    Super! Podziwiam Twojego męża, w zasadzie to zazdroszczę każdej blogowiczce męża, który godzi się i akceptuje shabby, vintage, retro w domkach, mieszkankach...
    Mój mężczyzna lubi nowoczesny styl i coś czuję, że kiedy przyjdzie mieszkać razem będzie ciężko dojść do kompromisów ;((

    Buziaki Kochana! Czekam na więcej fotek!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Skrzynke jakas tam wyprosze na targu, a dzis juz lece do ogrodniczego po lawende-tak mi sie ten Twoj mini ogrodeczek spodobal :) a ze mieszkam w miescie to pomysl jak znalazl , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjne te skrzyneczki, musze tez cos w temacie skrznek wyslic bo moj balko tylko czeka na kwiatki :)
    Bardzo ladna kompozycja ramki i wianka
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Super skrzyneczka ja takowe uwielbiam,a i ramka wyszła cudnie !
    Podziwiam Twoje wianki, je kocham wszystkie i te szmacianki i te prawdziwe - kwiatowe :)
    Pozdrawiam serdecznie i koniecznie spróbuj zbudować domek :))cieszę się, że mogę Cię zainspirować.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne te skrzyneczki! Ja właśnie zaczęłam odnawiać wielką drewnianą skrzynię i już chyba wiem jak ją będę malować- Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczne te skrzyneczki! Ja właśnie odnawiam zaczęłam odnawiać wielką drewnianą skrzynię i chyba już wiem w jakim stylu ją pomaluję -Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze robione własnoręcznie daje tyle radości...
    Tylko łapki bolą czasem:))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Skrzynka jak u mego dziadka w ogrodzie... jesienią zbiera w takie jabłka i ustawia w zimnej piwnicy... pachną i starczają na pół zimy:) taka prosta skrzynka spod męskich rąk ma nieodpary urok:) pozdrawiam i zapraszam w moje skromne progi:)

    OdpowiedzUsuń
  26. do kiedy można przesyłać prace

    OdpowiedzUsuń
  27. skrzyneczki są świetne. jakże inne, lepsze rozwiązanie niż tradycyjne osłonki...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz