poniedziałek, 5 lipca 2010

Zapraszam do Szuflady - Wyzwanie # 2

Kochane moje dzisiaj startujemy w Szufladzie z drugim wyzwaniem, które przypadło mi do przygotowania.
Ponieważ wakacje w rozkwicie więc i taki temat zaproponowałam.


NASTAŁ CZAS WAKACJI

Do interpretacji wakacyjne zdjęcie.
Zmaterializowanie w jakiejkolwiek formie pierwszego wrażenia,
doznania po obejrzeniu zdjęcia,
lub dosłowne 'przeniesienie' w Wasze prace tego co widzicie 
na zdjęciu ( kolorystycznie, kształtem itp. )

Na Wasze prace czekamy do 16 lipca .

Ja przygotowałam wianek ze szmatek - 'na styku nieba i letniej łąki '


Zajrzyjcie do SZUFLADY, by obejrzeć prace innych Projektantek i pomyślcie nad wyzwaniem.
Bardzo serdecznie zapraszam wszystkich do zabawy:)
Buziole :***



12 komentarzy:

  1. Strasznie lubię te kudłate wianki ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. w Twoim wianku jest kwieciste niebo...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabawa przednia i Twój wianek prawdziwie letni !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny wianek pełen lata i jego kolorów - bardzo ładny :) Pozdrawiam cieplutko! P.S. Czy dostalaś Baetko moją tyradę na gg?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wianeczek bardzo przyjemny,letni "pachnacy latem",romantyczny.Dla tych z wyobraznia;) moglby miec wielorakie zastosowanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm ... gdybym posiadała jakikolwiek manualny talent to bym spróbowała wziąć udział w takim wakacyjnym wyzwaniu ale niestety leżę i kwiczę na tym polu. Pozostanie mi zerknąć później kto co ciekawego zrobił na podstawie skojarzenia ze zdjęciem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyobraźnia, zręczne dłonie, niby niewiele trzeba...ale...trzeba to mieć!

    OdpowiedzUsuń
  8. do kiedy można zgłaszać prace ?

    OdpowiedzUsuń
  9. ooooo, fajny konkurs, pewnie nie dam rady fizycznie wziąć w nim udziału, ale chętnie obejrzę prace innych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz