środa, 7 lipca 2010

Zapraszam na CANDY !!!!

Kochane moje, obiecałam CANDY z okazji przekroczenia setki obserwatorów .
Do wygrania skrzyneczka pobielona i maźnięta czarnym akrylem, 
oraz serducho z białym ornamentem.



























Zasady jak zawsze:
- komentarz pod tym postem,
- podlinkowane zdjęcie na swoim blogu w pasku bocznym 
- osoby nie posiadające bloga proszę o pozostawienie adresu e-mail

Będzie mi bardzo miło jeśli 'nowe' osoby dodają mnie do swoich obserwowanych blogów:)))

Wszystkich chętnych bardzo serdecznie zapraszam do zabawy, która potrwa do 27 lipca.
Losowanie odbędzie się 28 lipca .

____________________________________________________________
Skrzyneczka wykonana jest z drewna sosnowego.
Spokojnie mieści się w  niej duża donica np. z lawendą :)




Serducho wykonane jest z białej bawełny .
Wzór ornamentu otrzymałam od Joanny z Mglistego Snu :))
Kochana dziękuję Ci bardzo - wzory są tak śliczne, że już powstają kolejne serducha :)




_______________________________________________________________________

A wczoraj blogger szalał, akurat gdy ja miałam wole przedpołudnie i z kawą w łapce odwiedzałam moje ulubione blogi:/
Zostawiałam komentarze, których nie było:/
No cóż, trudno.
Mam tylko nadzieje, że większość z Was ma powiadomienia na maila, wiec moje pochwały i zachwyty do Was dotarły:)))
Buziole posyłam do wszystkich i jeszcze raz zapraszam do zabawy :))
Dziękuje za wszystkie komentarze i miłe słowa które dostaje również w mailach.
Na wszystkie staram się systematycznie odpisywać :)
Całusy :***

84 komentarze:

  1. ponieważ jestem jedną z tej setki :) to się zapisuję :)

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może tym razem będę miała szczęście i wygram te cudowności ;))
    Pozdrawiam Cię Beatko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie można przejść obojętnie obok tych śliczności, więc chętnie zapisuję się jako jedna z wielu zaglądających tutaj systematycznie i z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Candy !!! a mnie tu jeszcze nie ma ????
    Okazji na takie serducho i skrzyneczkę to ja nieprzepuszczę
    ;-)
    Kochana bloger szalal, ale wszystkie komentarze pojawiły się pod postami.
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale slodki cukierasek :)
    Fajny pomysl (powtorze sie) z ta skrzynka, , pieknie razem to wyglada!
    Pozdrawiam
    A komentarze juz chyba dzialaja, u mnie sie pojawil ... dzieki

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności! Postoję grzecznie w kolejce może szczęście się uśmiechnie;)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. no to ja się też ustawiam w kolejeczce a odnośnie linkowania miałam mały problem na onecie ale już go przeskoczyłam :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nom, nom, nom :) oczywiście się zgłaszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję setki !Życzę kolejnych.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Na Twoje Candy-zawsze i wszędzie :))
    Obok tych cudeniek też obojętnie przejść nie mogę.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. No więc tak - w obserwatorium siedzę, skrzynka mi się podoba, serducho także, więc się zapisuję :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tez sie zapisuje i chetnie poczekam na losowanie takich cukieraskow:)
    Pozdrawiam. Janka

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tez sie zapisuje i chetnie poczekam na losowanie takich cukieraskow:)
    Pozdrawiam. Janka

    OdpowiedzUsuń
  14. Podczytuję Cię od dawna przez czytnik, komentuję rzadko (ciągły pośpiech), ale obiecuję poprawę :)
    Na śliczności z przyjemnością się zapisuję. Info na pasku bocznym bloga już jest.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie cudne candy, ja sie zapisuje i staje w kolejce.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. TO I JA SIĘ ZAPISUJĘ NA TĘ UROCZĄ SKRZYNECZKĘ I SERDUCHO.
    A obserwatorem Twojego bloga juz dawno jestem.
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję seteczki i zyczę wielu kolejnych a na Candy się oczywiście piszę:))Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. to i ja chętnie dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. niech i ja się ustawię w kolejce :)
    http://mojszydelkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Koszyk śliczny akurat na okno do mojej kuchni zamieszkało by w nim moje geranium...pachniałoby z radości...
    Serce.....marzenie....
    Kolejnych setek obserwatorów :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Coś wątła moja wiara w wygraną ale stanę w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam! Wpisuję się z wielką chęcią. Info już u mnie jest.

    OdpowiedzUsuń
  23. O! To i ja się zapiszę, bo jestem na etapie prób okiełznania tematu roślinno-doniczkowo-osłonkowego ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. O rany, skrzyneczkę wydajesz? To i ja stanę w kolejce, jakże by inaczej :))) Buziak! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. oczywiście i ja się zapisuję:):):)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałości obok których nie można przejść obojętnie,oczywiście zapisuje się i pozdrawiam serdecznie!
    http://monicnphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Cieszę sie że należę do tej juz ponad setki.Gratuluję wielu,wielu podglądaczy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzień Dobry

    Drewniana skrzynia o latach
    dzieciństwa mi przypomina.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  29. Bielenie wychodzi ci równie pięknie jak szycie. Cudne przetarcia i cudnie skomponowane do zdjęcia. Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. O to znaczy, że też się przyczyniłam do tego candy :)
    Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta skrzyneczka i to serducho wyraźnie chcą do mnie!;)
    Zapisuję się i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapisuję się i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja u Ciebie zawsze zgłaszam się na candy i tym razem również bo piękne rzeczy zawsze masz do wręczenia :)
    ps. Poprzedni komentarz usunęłam z powodu okropnego błędu ort.

    OdpowiedzUsuń
  35. oczywiscie i ja sie ustawie w kolejce po te cudenka :*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  36. Pozwolisz, że grzecznie ustawię się do kolejeczki. Wspaniałe rzeczy wymodziłaś :)
    Pozdrowienia od anioła :)
    p.s
    dziękuję za Twoje odwiedziny w moim świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeśli pozwolisz to i ja wpisuje sia na candy, skrzyneczkę chetnie z serduchem przygarnę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczności! mam nadzieję, że los się do mnie uśmiechnie bo jakoś nie mam szczęścia do candy:)
    Pozdrowienia
    Paulina newdays@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja dopiszę do listy chętnych. Piękne rzeczy przygotowałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. I ja z chęcią zapiszę się na Twoje candy. Oglądam Twojego bloga z otwartą buzią :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo chętnie się zapisuję:)) przecudne rzeczy :)) i czekam z niecierpliwością na wyniki losowania :)
    aga.ocean@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Piekna skrzyneczka, serducho równie urocze! chetnie zostanę posiadaczką tych pięknych przedmiotów :-), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. chętnie spróbuję szczęścia po raz kolejny ;) już widzę oczami wyobraźni tę skrzynkę na swoim tarasie:)

    pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Skrzyneczka i serducho są cudne, dopisuję się :).

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne candy przygotowałaś Beatko, z przyjemnościa się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja natomiast dopiero co dołączyłam do setki :) Fajna skrzynka. Moja mama gustuje w tego typu rzeczach, to sprawiłabym jej niemały prezent, gdyby jakiś cudem udało mi się w Twoim candy ją wygrać ^^
    PS: Dziękuję ogromnie za wizytę na moim blogu :)
    http://bizuterium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo podoba mi się Twój blog, oczywiście dołączam do kolejki oczekujących na losowanie. zapraszam przy okazji na Candy do mnie :) Pozdrawiam Iwona
    http://iwonarutkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. urzekające słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  49. W tej kolejce ustawić się chcę i muszę,
    bo inaczej będę cierpieć katusze,
    że nic nie zrobiłam,
    by te smakołyki do mnie trafiły.

    Pozdrawiam i od razu informuję, że nie umiem wstawić zdjęcia w pasku bocznym, ale informację umieściłam we wpisie.

    OdpowiedzUsuń
  50. Znow licze na szczescie wiec dopisuje sie do zabawy.ostatnio sie nie udalo to moze teraz... Pozdrawiam cieplo, :))

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczna skrzyneczka i serducho obłędne... jak tego nie pragnąć?

    OdpowiedzUsuń
  52. no dobra... po dłuższym namyśle i ja startuję:) choć reszta dziewczyn niech mnie w konkurencję nie wlicza bo ja po prostu do farta antytalent jestem:( niegdy nie wygrywam, zawsze przepłacam...ech:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Witaj Ambrozjo,
    Jestem u Ciebie pierwszy raz i od razu postanowiłam częściej u Ciebie gościć. Lubię te wszystkie przecieranki, koroneczki, handmade.
    Dopiero zaczynam się wtapiać w te klimaty i ucieszyłoby mnie pierwsze candy. Przy okazji małe pytanko: jakich nici używasz do ornamentu na serduchu. Pozdrawiam, Chanta

    OdpowiedzUsuń
  54. śliczności tu u Ciebie, to grzech nie wykorzystać okazji ;)
    dzisiaj pierwszy raz trafiłam na twoją stronkę, ale po tym co tu zobaczyłam, zagoszczę zapewne i to nie raz ;)
    pozdrawiam

    http://orzechowaksiezniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Jako wierna fanka Twojego bloga, zaglądam tutaj codziennie, od kiedy go znalazłam. Czasuna komentowanie mam malutko, ale czytam, czytam ... i podziwiam, a to chyba najważniejsze.
    Dopisuję się do tej długaśnej kolejki ,,

    Pozdrawiam serdecznie
    Lucyna
    www.mulinkowe-krzyzyki.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. szybciutko się dopisuję
    http://kasiekwart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. absolutely gorgeous work :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Normalnie ustawiam się w kolejce :D od dłuższego czasu podglądam Candy w różnych miejscach i coraz bardziej mi się to podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Dołączam się do listy w sprawie prześlicznych cukierasów, a także do obserwatorów :) Nic jeszcze nie udało mi sie nigdy wygrać, ale zawsze warto próbować:)

    OdpowiedzUsuń
  60. zapomniałam adres zostawić jak coś ... www.a-niolowo.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Dłuuuugaśna kolejka, trudno się dziwić, takie cudeńka;-)
    Ustawię się i ja, kto wie, może się poszczęśći.
    Pozdrawiam serdecznie.

    mail: josupel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  62. też się zapisuję ... a do obserwatorów to nie jestem pewna czy już tam jestem, zaraz sprawdzę, jedno jest pewne jestem tu czesto tzn jak tylko coś nowego się pojawia - za sprawą paska bocznego na swoim blogu;)
    Pozdrawiam i czekam na kolejne cuda do oglądania

    OdpowiedzUsuń
  63. jeju jeju piekna pozazdroscic wycieszczyni tego caca hehehe niestety zwykle mam malo szczescia ale zawsze warto sprobowac

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie mogłabym przegapić takiej okazji! Cudeńka! Uściski ślę:*

    OdpowiedzUsuń
  65. Skrzyneczka to debesciak - zapisuję się bez zastanowienia- wkońcu swoje gniazdo też trza urządzić:)

    OdpowiedzUsuń
  66. ja to jednak pierdoła jestem :D nie zostawiłam namiarów na siebie .... http://samisiowo.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Z radością dołączam do powiększającego się grona obserwatorek i z miłą chęcią będę tu powracać :-).!
    Jest bowiem co podziwiać!
    Z ogromnym apetytem na pobieloną skrzyneczkę ustawiam się grzecznie w kolejeczce i oczywiście dodam, że info. o wspaniałym Candy u mnie już jest: http://chwilapasji.blogspot.com/!

    Pozdrawiam serdecznie i wakacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  68. rewelayjna skrzyneczka z duszą, sliczności, też kcem:-(

    OdpowiedzUsuń
  69. Hm... 26 mam imieniny, to może jeszcze jakaś magia ze dwa dni kolejne potrwa... Jest śliczna, więc chęć na posiadanie wyrażam.

    Zdravim
    Anuszka

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękna ,boska ,wyjątkowa ...
    Może szczęście zapuka do mych drzwi ...
    Wszystkiego co dobre
    Edyta
    www.hoyapassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Mam wielka slabosc do slodyczy!!! Wiec ustawiam sie w kolejke!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Po takie śliczności trzeba wręcz ustawić się w kolejce. A nóż się uda ;-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  73. Jaka piękna skrzyneczka i ja kolejeczce ustawiam się :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. Jeszcze raz sobie weszłam nacieszyć oczy pięknym widokiem skrzyneczki. Pięęknaa!!!

    OdpowiedzUsuń
  75. Ale piekności, zapisuję się koniecznie :)
    aga.ocean@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. To jeszcze ja stanę w kolejce i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  77. po takie cuda stawiam sie w kolejce obowiązkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Trafiła przypadkiem i proszę, od razu na takie cudo.Może jeszcze nie jest za późno?

    OdpowiedzUsuń
  79. Cudeńka :-) Ustawiam się w kolejeczce :-)

    Pozdrowionka ślę serdeczne :-)

    www.agalekorale.sosnowiec.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. nie mogę przegapić takiej okazji... :))

    OdpowiedzUsuń
  81. Często do Ciebie zaglądam, jednak nieśmiała jestem i żadko pozostawiam po soobie ślad. Ale tym razem muszę się odezwać, bo skrzyneczka śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  82. to i ja jeszcze się w kolejkę wcisnę :)) mam nadzieję, że nie jest jeszcze za późno? pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na candy rocznicowe! :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz