wtorek, 10 sierpnia 2010

Dama Retro i Radosna Ogrodniczka.

Witajcie kochane :***
Dzisiaj w telegraficznym skrócie , ponieważ choróbsko dopadło mnie na całego ( a podobno złego się nie ima :PP) i ledwo mam siłę stukać w klawiaturę .
A ponieważ obiecałam pokazać moje poczynania z szydełkiem i drutami, to zasypię Was zdjęciami, a sama znikam w poduchy z cholinexem w dziobie .

Radosna Ogrodniczka - ... w różowych ogrodniczkach,  kapelutku  wykonanym na szydełku i koszykiem w łapce ( też szydełkowym )  śmiga w ogród po warzywa. Do zdjęcia pozuje chętnie w towarzystwie wrzosowego wianuszka ( jesień już wkrótce, skoro wrzosy tak pięknie zakwitły ).
Jak zawsze uszyta z nowych bawełnianych materiałów, wypełniona antyalergicznym poliestrem.

Oto ona :))






I druga anielina  Dama Retro - elegantka, ubrana w czekoladową sukienkę ' z tamtych lat ' z dodatkiem fioletu, uczesana w koczek przewiązany kokardą.
Wybrała się na wieczorny spacer, zapowiada się chłodna noc... zarzuciła na plecy chustę w kolorze ecru ( wykonaną na drutach ściegiem 'ryżowym ' - przynajmniej tak nazywa go moja mama :PP) i spięła srebrną broszką ( próba 930, słodkowodna perełka ).
Dama :))






Tyle prezentacji :)

Mam nadzieje, ze podobają sie choć troszkę :))))
Buziole posyłam do wszystkich zaglądajacych i zycze Wam słoneczka i niech Was angina omija :PPPP
Całusy :*****

41 komentarzy:

  1. Kochana dużo zdrówka życzę !!!
    Szybciutko wracaj do formy !!!
    Anieliny cudne !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również na wstępie życzę tobie dużo zdrówka.
    Obie anielice cudne, ale dama retro zdecydowanie bardziej skradła moje serce - jest taka elegancka i dystyngowana;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak się domyślałam, że serwet nie dziergasz, tylko ciuszki dla Anielinek ;)
    Jesień idzie to i im trzeba jakieś cieplejsze palta sprawić by nie marzły :)
    Pięknie Ci to wszystko wyszło. Na pewno jesteś chora?? ;P Ja bym palcem nie ruszyła z anginą a Ty takie cuda tworzysz! ;))
    Buziaki Kochana i duuuuuuużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo zdrowia! mam nadzieje, że to nic poważnego?
    Anieliny zjawiskowe w nowych kreacjach, widać, że nawet one lubią się stroić ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dama retro piękna!!!! ogrodniczka także. Gratuluję pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrówka życzę! Odchoruj i wracaj do nas. Anieliny jak zwykle piękne. Fajnie, że potrafisz w tak różne style je przyodziewać...

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, Ty nasza modystko od aniołków :)
    Miałabym wielki problem, którą wybrać. Obie są super ale chyba ze względu na mój staroświecki styl to bliżej mi do damy.
    Zdrówka z całego serducha życzę.
    I jak to zawsze piszesz buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Elegantki na całego :D Kuruj się dziewczyno

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie anielinki sa przepiekne. Ogrodniczka taka bardzo wesola i retro dama bliska mi jest kolorami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Choć troszkę się podobają? Są boskie!
    Masz świetny wykrój lal. Ja wciąż nie wiem jak zrobić mój i szyję z ala któlicznego :)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  12. Anielice boskie ! Dama retro powaliła mnie na kolana :)

    pozdrawiam serdecznie i życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Idąc za reszką ZDROOOWIA!!! :*
    Lale sa boskie, Ogrodniczka super, ale wytworna dama wręcz mnie urzekła ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście że się podobają. I to jak!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo eleganckie:) Zbieram sie za uszycie pierwszej lalki i jakos nie mam odwagi.Zycze zdrowka,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. PS. Paczka nadeszła w poniedziałek. I pomyśleć, że tak wątpiłam w talent Poczty Polskiej. Aż mi głupio było.
    A zawartość... co tu dużo mówić - piękna. Fotki będą na blogu. Serce pięknie wpasowało się we wrotyczowy wianek, a skrzyneczka czeka na pokój chłopaków - właśnie kończę inne skrzynie i skrzynki.

    OdpowiedzUsuń
  17. hahaha sa sliczne, ogrodniczka na cudny koszyczek, a chusta damy rzeczywiscie robiona sciegiem ryzowym, robie troche na drutach to wiem;-). No i ta broszka z perla...prawdziwa dama...
    Pozdrawiam serdecznie i szybkiego powrotu do zdrowia zycze!
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  18. dziewczyny super! a Tobie dużo zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne jak zwykle! Kapelusik i broszka - zabójcze! Pozdrawiam i życzę zdrówka... (No i czemu boso spałaś?) :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Dama retro elegancka i dostojna jak Beata Tyszkiewicz za lat 20 :)))). Sukienkę i szal sama bym jej chętnie podprowadziła, bo lubię ten lekko babciowy styl. Ryżyk wyszedł Ci równiutki i kształtny, co przy mikro-rozmiarze chusty łatwe nie jest.
    Przesyłam uściski, kuruj się kochana!

    OdpowiedzUsuń
  21. super obydwie - ogrodniczka jest przesłodka, a dama pasuje mi do przedwojennego kina polskiego :)
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  22. Zobaczyłam ogrodniczkę i mówię "Ale piękna!: Potem doszłam do damy i nie wiem co powiedzieć, bo jest zachwycająca!!!!!!!!!!!!!!!! Bardzo elegancka i w pięknych kolorach! Ach, cudna!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne! Zwłaszcza Dama Retro przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdrowka zycze!!!! Lalka dama, bardzo wytworna i slicznie przyodziana!!! Ogrodniczka cudna! Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem pelna podziwu dla Twoich zdolnosci artystycznych. Wracaj szybko do zdrowia i twòrz wiecej takich dziel.

    OdpowiedzUsuń
  26. Och, ten róż - "barbiowy" jak to określa jedna moja malutka przyjaciółeczka.
    W tej konwencji jak najbardziej na miejscu. No, a porteczki powalają na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  27. dama retro jest nieziemska ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana zdróweczka życzę dużoooo!!!Buziaczki posyłam:)
    Anielice jak zwykle piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dama retro jest cudna.Ta chusta,same och i ach.Cieszę się,że odkryłam ten blog.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ogrodniczka wyszla Ci super :) A Dama retro ohhhh
    Duzo zdrowka!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Angina jest ble - zdrówka życzę! Sama nie wiem, która anielinka ładniejsza - groszki z torebeczką, czy jesienna dama. Pomysł z chustą jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ladna ta anielinka w groszki:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Anieliny anielskie :) wracaj do zdrowia bo kolejnym musisz dać życie.. takim doskonałym stwórcą jesteś tych cudowności, że bez Ciebie nie da rady :))) Kuruj się i dbaj o siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne te Twoje Anieliny.Takie słodkie, romantyczne :-) Naprawdę jestem pod wielkim wrażeniem Twoich talentów.
    pozdrawiam i zapraszam do siebie www.wmojejmalejgaleryjce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdrowiej,zdrowiej Kochana ! A panny śliczne.Obie.Podziwiam za te ogrodniczki ! Buziaki ślę :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Obie panny są boskie!!! :)))
    A koszyczek Ogrodniczki przeszedł moje najśmielsze oczekiwania! Jak Tyś takie maleństwo zrobiła, to pojęcia nie mam! :)
    I zdrówka dużo życzę! Kuruj się!
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne Anielice! Jak zawsze. Życzę dużo zdrowia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Moje kochane bardzo, bardzo dziękuję Wam za ciepłe słowa i troskę o moje zdrowie :****
    Cieszę się, że moje anielki z dodatkami Wam się podobają :)))
    W takim razie powstaną kolejne w podobnej stylistyce :)
    Jeszcze raz bardzo Wam dziękuje :***

    OdpowiedzUsuń
  39. Z wielką przyjemnością witam nowe osoby na moim blogu :****

    OdpowiedzUsuń
  40. Fantastyczne Anielice!!!
    poobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz