wtorek, 31 sierpnia 2010

Szufladowe wyzwanie # 6 . VI Konkurs Muzeum Zabawek i Zabawy w Kielcach

Zapraszam Was do Szuflady na kolejne wyzwanie .
" Folklor- sztuka naiwna, czyli dla każdego coś"
Tym razem gospodarzem wyzwania jest TUKARA.
Temat wyzwania kolorowy, zwyczajny, prosty, wrażliwy  
a przede wszystkim polski.

Motywy folkloru są piękne, zawsze na czasie no i na szczęście 
zaczęły powracać do łask.


Ja przygotowałam śpiocha w pstrokatej koszulce - motyw na materiale - ludowy, radosny.


Zapraszam do obejrzenia prac pozostałych projektantek
i do udziału w zabawie.
Na Wasze prace czekamy do 10.09 .
Zajrzyjcie do SZUFLADY

_______________________________________________

W listopadzie odbędzie się VI Konkurs ' Zabawka przyjazna dziecku", organizowany
przez Muzeum Zabawy i Zabawek w Kielcach.
Chciałam się pochwalić ( bo to dla mnie duuży zaszczyt), że zostałam zaproszona do udziału w konkursie.

Moje prace będą oceniane przez bardzo szacowne jury : DZIECI !!!! i przez specjalistów
z wielu dziedzin min. wzornictwa, etnografa, artystę malarza, historyka sztuki.

Sam fakt, że zostałam zauważona i zaproszona jest dla mnie Wielką Wygraną :))))


_____________________________________________

Buziole posyłam na dobranoc :*****


23 komentarze:

  1. Gratuluję zaproszenia na konkurs, mam nadzieję,ze to nie będzie jedyny zaszczyt z Twoim udzialem:) I podoba mi się anielinka.Kolorystycznie bardzo pasuje do tematu wyzwania. Po raz pierwszy biore udzial w szufladowym wyzwaniu, na początek bardzo skromnie, bo obecnie takie mam możliwości, ale może później postawię na coś ambitniejszego:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. oo to jest duzy zaszczyt takie zaproszenie, gratuluje i przyznam szczerze, ze zasluzylas, bo robisz piekne rzeczy.
    sicskam Cie Ambrozjo Kochana serdecznie
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany, gratulacje! ale twoje anielinki na to w pelni zasluguja, ciesze sie z twojego sukcesu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wyróżnienie, ale czeka Cię nie lada wyzwanie - sprostanie dziecięcej opini, która jest surowsza od opini specjalistów, bo wyrażona przez tych, do których te zabawki są kierowane! Chociaż myślę, że nie będziesz miała żadnych problemów z podbiciem dziecięcej widowni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, to szczególne wyróżnienie.
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  6. Super nooo i wcale sie nie dziwie,piekne wyrozniene!
    A Aniolek w stylu Folk super!

    Beatko wyslalam @ z moim drugim adresem gdyby tym razem sie nie udalo

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!!! zaproszenie na taki konkurs to nie lada gratka. Śpioszek śliczny. Uwielbiam takie etno sukieneczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Folklor kocham całą sobą.. wierzę, ze jeszcze wróci do łask.. Tobie natomiast szczerze gratuluję zaproszenia do konkursu - zresztą byłabym rozczarowana, gdyby Cię nie zaprosili..Twój Śpioch jest śliczny.. no ciekawa jestem jak dzieciak do tego podejdą..

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana gratuluje takiego wspanialego wyroznienia, wcale sie nie dziwie ze zaproponowali.
    Ludowy spioch przesliczny, zycze powodzenia w zabawie.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, nie dziwię się, że Cię zaprosili do konkursu! Dla mnie jesteś mistrzynią:) Mam nadzieję, że takie inicjatywy przyczynią się do spopularyzowania "wartościowej zabawki"
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zaproszenia do konkursu. Wcale mnie ono nie dziwi, bo Twoje aniołki są nie tylko ładne, ale bardzo przyjazne dzieciom. Tym dużo starszym też. Buziole.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam folk i kolorowy zawrót głowy. Śpioch uroczy, każdemu dziecku by taki towarzysz się przydał. trzymam kciuki za wyniki konkursu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Spioch,sama radosc,naiwnosc, kolory i cieplo.
    Zycze samych sukcesow i gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję zaproszenia:) ile ja czasu spędziłam w tym muzeum! zdarzało się, że chodziłam tam w każdy weekend. jeszcze rok, może dwa i zabiorę tam Lenę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Seu trabalho é simplesmente maravilhoso! Estou encantada com tantos bonecos lindos! Siomara

    OdpowiedzUsuń
  16. hej beatko, jak narazie nie doszedl jeszcze zaden @ od Ciebie, a moj ootrzymalas?
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje!
    Folklor uwielbiam, Śpioch jest extra.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny, ja zgłosiłam skrzynkę na przygwizdy...czyt.walającą się biżuterię!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję!! Zdecydowanie zasłużyłaś! Mnie by chyba stres zjadł!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śpioszka piękna.Jak czasu wystarczy to włączę się do zabawy.
    Pozdrawiam i gratuluje zaproszenia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję zaproszenia do konkursu. To nie lada wyzwanie, ale z pewnością poradzisz sobie doskonale :) Trzymam kciuki! Powodzenia :)

    Ivonn

    OdpowiedzUsuń
  22. ...normalnie dzięki Tobie wzięłam udział w szufladowym wyzwaniu #6...pierwszy raz w ogóle... ponieważ zajrzałam na Twojego bloga i przeczytałam tę informację :) Śpiochy są superaśne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz