środa, 4 sierpnia 2010

Wyniki Candy - skrzyneczka i serducho

Witajcie moje kochane Dobre Duszyczki :***
Najwyższa pora zabrać się za pracę i obowiązki.
Od dwóch dni ślęczę już w szmatkach i nadrabiam zaległości związane z zamówieniami.
Ale o tym będzie w następnym poście.

Dzisiaj wyniki Candy- skrzyneczka i serducho.




W zabawie wzięło udział 80 blogowiczek ( 4 głosy - zdublowane ).
Poszłam na łatwiznę i skorzystałam z programu Random.org.
Wpisałam cyferki, wygenerowałam i jest zwyciężczyni !!!!


Numer 32, to Jerzy_nka !!!
Gratuluję wygranej i bardzo proszę o adres do wysyłki.

Wszystkim uczestniczkom bardzo serdecznie dziękuję za zabawę i oczywiście na pocieszenie obiecuje już wkrótce kolejne candy :)))

__________________________________________________________________


Jeszcze raz bardzo Wam dziękuje za wszystkie ciepłe slowa , za wsparcie i za to że jesteście :****

Z wielką radością witam wszystkich nowych obserwatorów i 'czytaczy', których ostatnio przybyło :***
Zapraszam do siebie o każdej porze :**
Buziole posyłam cieplutkie :***
A teraz biegnę nadrabiać zaległości blogowe.

33 komentarze:

  1. Gratuluję Jerzynie:)
    Fajnie że do nas wracasz :)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dołączyłam :) i jestem pod wrażeniem Twojej twórczości -bomba jak dla mnie!
    Gratuluję :)

    www.monamiphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że jesteś ;-)
    Gratuluję szczęściarze !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygrywającej gratuluję :) I dobrze cię widzieć z powrotem, kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wylosowanej i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo miło,że jesteś znowu i wróciłaś do "szmatek"....to najlepsze lekarstwo...

    OdpowiedzUsuń
  7. no cóż :)) spróbuję znowu :))
    dziękuję za emocje
    :)

    ciepło pozdrawiam

    A Jerzynce gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję zwyciężczyni a Tobie dziękuję za zabawę :)

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za zabawę i gratuluję zwycięstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratukuje zwyciężczyni

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj :)
    Bardzo dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni:):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda.Do następnego razu :-)
    Pozdrawiam i ściskam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję... i cóż, szkoda, że to nie ja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze widzieć, że u Ciebie już lepiej. Pozdrawiam i ściskam!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale, że już jesteś! :) Gratulacje dla Jerzynki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za piękne candy. Baaardzo mi miło było wygrać właśnie u Ciebie. Przesyłam moc uścisków i pozytywnych wibracji.
    Dziękuję za gratulacje dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciesze sie ze wrocilas :) Calusy dla Ciebie i duzo pozytywnych mysli wysylam :*

    Gratulajce dla wygranej i dziekuje za zabawe, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla zwycięzcy a dla Ciebie dobrego, twórczego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla Jerzy_nki.
    Fajnie, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że już jesteś! Tym razem się nie udało :( Zapraszam do siebie :) Jerzynko - gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję Jerzy_nko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Och sie nie udalo! Moze nastepnym razem! Gratuluje zwyciezczyni!

    Milo, ze juz jestes!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję zwyciężczyni.
    A Tobie życzę szczęścia i spokoju.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje zwyciezczyni i dziekuje za zabawe! Dziekuje, ze wrocilasz i mam nadzieje, ze juz Ci lepiej.
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobrze,że jesteś;-)
    Wylosowanej gratuluję, dostanie cudności!

    OdpowiedzUsuń
  26. nie udało się ... no trudno może innym razem :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje!
    I pozdrowienia :)
    Kerlaja

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje dla zwycięzcy. Może mi się kiedyś uda .
    Pozdrawiam z plaży.

    OdpowiedzUsuń
  29. gratulcje dla Jerzynki, szczesciara!
    Milego wieczoru
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję za super zabawę, do następnego Candy i nie tylko:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Farciara :D i już nie mogę się doczekać na następne Candy ....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz