wtorek, 31 sierpnia 2010

Wyniki zaległego candy - lipcowego :) Lubię :)

Witajcie moje kochane :)))
Za oknem jesiennie, trochę smuto, szaro...
A ja tak lubię jesień :)

Ale nie o jesieni, miało być.
Dzisiaj wyniki zaległego candy - jeszcze z lipca.
Zaglądające do mnie blogowiczki wiedzą, że w lipcu nie miałam głowy do rozdawania nagród.
Potem, zupełnie zapomniałam o obiecanych cukierasach.

Do dzisiaj :)
Zaczęłam przeglądać bloga i dotarło do mnie, że winna Wam jestem nagrody.
Dzisiaj lipcowa, a pod koniec tygodnia wylosuje cukierasa sierpniowego.

Z lipca wybrałam post  'Upał. Elegantki. Llooki.'
Wrzuciłam cyferki  do Random.org i maszyna wylosowała :))))



Myszko :))) Gratuluje wygranej :)))
Bardzo proszę prześlij mi swój adres na maila.
A poleci do Ciebie moja łazienkowa Anielka w papilotkach :))


Mam nadzieje, że sprawi Ci radość.

Wszystkim komentującym bardzo dziękuję za zabawę i zapraszam do siebie o każdej porze :))))
____________________________________________

Zostałam zaproszona do zabawy przez Basię z blogu "Tupisze" :)
Bardzo mi miło :)
Jej zasady to :
- napisz kto Cię zaprosił do zabawy 
- wymień 10 rzeczy które lubisz
- zaproś kolejne 10 osób i poinformuj je w komentarzach 

Moja 'dziesiątka' 
- książki , nowe pachnące drukarnią ( wącham je namiętnie )
- wszystko co wykonane z lnu
- święta Bożego Narodzenia
- zapach mocnej porannej kawy
-  lubię być sama w domu i wsłuchiwać się w ciszę
 -lubię letnią burzę
- uwielbiam szaleć z moimi córami ( myślę tu o zabawach )
- zapach świeżej krochmalonej pościeli
- buty na wysokim obcasie , najlepiej botki z zaokrąglonym noskiem ,sznurowane
- kocham krówki ' mordoklejki', im bardziej ciągnąca tym smaczniejsza


Do zabawy zapraszam :
Artnova24, Annaszę, Jasnobłękitną, Atenę, Tukarę,
Jagę, Mirę, Kamilę, Joannę ( z blogu Haftowany świat ), Peninię .

____________________________________________________

Dziewczyny wybaczcie mi, że właściwie nie ma mnie na blogach, ale ostatnio mam trochę na głowie :
zamówienia, dom w remoncie i najważniejsza sprawa - Moja Gabi idzie do pierwszej klasy - i mam takiego stresa, że masakra.
Powoli nadrabiam zaległości w czytaniu i mailach:)))
Z wielką radością witam wszystkie nowe blogowiczki zaglądające do mnie :)))))
Buziole posyłam do wszystkich zaglądających :***


________________________________________________________

  Dziewczyny bloger dołożył funkcję 'statystyki'- ale bajer!!
 Każdy post -ma źródło ruchu blogowego, ilość wejść, nawet ustaloną przeglądarkę   :))
Fajnie tak dokładnie wiedzieć , kto czyta i wpada do mnie :))


30 komentarzy:

  1. Powiem Ci,że ja też mam stresa,bo moja młodsza idzie do przedszkola ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna Anielina:)Gratuluję zwyciężczyni:))
    Cieple mysli i buziaczki posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej ! Fajna ta Anielica. Dzięki Bogu, Moja, etap edukacyjny ma za sobą :-)
    A Mnie w statystykach najbardziej interesuje, z jakiego zakątka świata mam gości :-)
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach kochana Ambrozjo nie wiesz jak ja zazdroszcze Myszce tej lazienkowej anielinki, nigdy nie wygralam zadnego candy, ot jakos szczescia w losowaniach nie mam, a Twoje Tildy sa moim ulubionym i szczegolnie wyczekiwanym Candy..
    Jutro szkola, wyobrazam sobie, ze sie denerwujesz bardziej od corki,ale minie Ci po pierwszym miesiacu na pewno! :-)
    Jak znajdziesz czas czekam na zdjecia poremontowe.
    Sciskam i zycze Ci milego dnia

    Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. OOOOOOOOOO jaka przepiekna kraciasta Anielka.a ja mam moja ogrodowa najpiekniejsza.Pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wygranej :)

    Ja przezywalam ten stres 7 lat temu, ale wyszlo na to,ze to ja najbardziej sie denerwowalam a moja cora wcale :)Jutro idzie do IIklasy gimnazjum!Jak ten czas leci...
    Pozdrawiam cieplo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla szczęsciary, która zostanie mamą łazienkowej anielicy :)
    Stres minie jak tylko zobaczysz ze córci podoba sie szkoła. Moje maluchy za miesiąc zaczynają 2 i 4 rok studiów :)
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuje za zaproszenie, wczoraj zorganizowalam ta zabawe u siebie, swoja droga fajna sprawa, mozna wiecej sie dowiedziec o blogowych kolezankach.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej a za pierwszoklasistkę trzymam wielkie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mamusiu pierwszoklasistki, nie stresuj się;-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję prawdziwej Szczęściarze! :)
    A stresować to się nie ma czego bo to pierwsza klasa a jeszcze długa droga do mgr.
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie stresuj się Beatko, to tylko tak "groźnie" wygląda na początku ;)), chociaż nie da się ukryć, że obraz maleństwa dźwigającego tornister wywołuje łezkę w oku. Moja Mycha w tym roku będzie już patrzeć na pierwszaków z góry, druga klasa to już niemal dorosłość :)))
    Anielina jak zwykle śliczna, gratuluję Myszce. A co do tych statystyk, to podaj jakieś szczegóły, proszę, bo nie znalazłam w Blogerze tej nowinki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję myszce i dzięki za cynk odnośnie statystyk, już sobie sprawdzam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę Myszce tej łazienkowej anielinki, ale już niedługo wygram ten milion w totka-zobaczysz:)
    Trzymam kciuki za mamę pierwszoklasistki i pierwszoklasistkę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranej!!! Ja jako początkująca blogerka niestety nie mam szczęścia w losowaniach :-( . Ale nie tracę wiary! Tylko jak kochaniutka można wygrać takie piękności?

    OdpowiedzUsuń
  16. OJ dziewczyny kochane jesteście :*****
    Bardzo Wam dziękuję za wsparcie - strasznie to przeżywam , oczywiście nie pokazuje tych emocji, ale w środku wszystko dygoce.
    A Gabi ,uradowana, już sie nie może doczekać jutra i koleżanek ( w końcu w zerówce juz pierwsze przyjaźnie się zawiązały ) :)

    Basiu :) kochana , chyba mam dla Ciebie niespodziankę - odezwę sie na maila wieczorem, bo teraz zmykam.

    Miro :) edytujesz blog i masz nagłówki : zamieszczanie postów , komentarze, ustawienia .., itp i na końcu jest zakładka 'statystyka' :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. violett :) witaj u mnie :)))
    żeby wziąć udział w comiesięcznym candy wystarczy bywać u mnie i zostawiać komentarze :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. garuluję:)

    Samo życie:)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. zapraszam do zabawy http://rossaewcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Łazienkowa anielina cudna !!!
    Ale z tej Myszy farciara !!!
    Kochana normalinie tęsknię za Tobą, ale poczekam aż świat domowy się unormuje i nadrobisz blogowe zaległości ;-)
    Buziole posyłam Aga

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje zwyciężczyni :) może i mi się kiedyś poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia dla Gabi!!!!! Gratuluje zwyciezczyni!!!! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie dziękuję za zaproszenie do '10', już się wyspowiadałam ;))) Trzymam kciuki z całych sił za pierwszoklasistkę i jej mamę, oby pogoda nam jutro sprzyjała! Buziaki ogromniaste :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję i zazdraszczam wygranej - laleczka jest śliczna!! Masz kobito zdolne łapki :) Może bys użyczyła mi troszkę swojego talentu?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Życzę Wam udanego dzionka jutro w szkole;)) Pozdrawiam serdecznie, na pewno się córci spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  26. Z pewnością będę Twoim stałym gościem ;-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  27. HUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiem coś o stresie matki wysyłającej pierwszoklasistę do szkoły. Urwanie głowy a ile przygotowań?! nawet nie zdążyłam się wrażeniami na blogu podzielić. Jak się opędzę to wrócę na stałe do blogowania. Tymczasem gorąco pozdrawiam!
    PS. fajna ta łazienkowa anielica! niezmiennie podobają mi się papiloty :D

    OdpowiedzUsuń
  29. chyba się będę musiała zmobilizować i coś udziergać w końcu, ale nie we wrześniu...trochę potem...
    piękne te Twoje lalunie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz