sobota, 25 września 2010

35 i wyniki comiesięcznego candy

Moje drogie wpadam na chwilę ogłosić,
że 35 dzisiaj stuknęło :))))
Jakoś nie zmieniło to faktu, że w sercu i w głowie dalej mam 18 lat :)))
Jak było ?
Dużo całusów, radości, śmiechu i wzruszenia :)
Nie byłabym sobą gdybym od razu jednego bukietu róż
'nie przerobiła' na wianuszek :)))

Taki mały urodzinowy skarb :)




























Chciałam Wam jeszcze bardzo gorąco podziękować za wszystkie życzenia, tu na blogu, 
maile i smsy - bardzo dziękuję :)))))

I już przechodzę do losowania :)

Wybrałam post z 10 września
Po podliczeniu w zabawie wzięło udział 47 komentarzy 
Oczywiście skorzystałam z Random.org

I tym razem szczęście uśmiechnęło się do 


Ogromnie gratulacje kochana:)))
Bardzo proszę o adres na maila.


Powędruje do Ciebie mój Jesienny Śpioch :)




Wszystkim blogowiczkom bardzo dziękuje za zabawę :)
Zaglądajcie do mnie, za kilka dni pojawi się nagroda w candy październikowym :)

Dzisiaj króciutko, bo zmęczenie daje się we znaki .
Obiecuje jutro nadrobić wszystkie blogowe zaległości i odpisać na maile.
Buziole na dobranoc posyłam :****

45 komentarzy:

  1. Piękny wianuszek, może uda się go zasuszyć?

    OdpowiedzUsuń
  2. No to buziole jeszcze przed 24.00
    I najlepszego !!!
    Kwiatki urocze !!!
    Romantycznej kobiecie gratuluję !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech zyje mlodosc!!!!Piekny wianek......czuje jego zapach!!!!!
    Usciski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat:)
    Wianuszek uroczy i koniecznie zasusz go.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj jaki śliczny wianuszek no i wszystkiego najlepszego w tym pięknym wieku, gdzie tyyyyyle wyzwań twóczych wciąz przed Tobą :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wianuszek śliczny, życzę wszelkiego dobra, nie tylko w w urodziny, ale każdego dnia. Gratuluję Romantycznej :-) wspaniałej wygranej....ech, tak mi się marzył ten Aniołek :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najserdeczniejsze życzenia wszystkiego dobrego posyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje Magdalence wygranej.
    Wianuszek wymodzilas boski.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  9. A myślałam, że to o mnie chodzi bo ja też przecież jestem romantyczna ;)
    Gratulacje dla Szczęściary! :)
    A wianuszek cudowny!
    Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, a ja się spóźniłam z życzeniami... Ale z całego serca szczerze życzę zdrówka, miłości, wszelkiej szczęśliwości i spełnienia marzeń! :) Buziaki urodzinowe :***

    No i gratuluję serdecznie zwyciężczyni cudnej nagrody w candy :)))

    Pozdrawiam Was serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja również spieszę z życzeniami pomyślności i spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sto lat, kochana, sto lat...! Ale może być i więcej.A róże pachną cudnie - pamiętam!:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego z okazji...18- tki (kolejnej) :)Wianuszek uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wianuszek cudny bardzo romantyczny!!!!
    Pozdrawiam Cie serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. w zdrowiu i radości świętowania kolejnych rocznic życzę :)
    i jak najwięcej twórczych pomysłów
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny wianek różany:) Też składam życzenia urodzinowe - dużo szczęścia, słońca i radości!:))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wianuszek wprost niebianski :) A Tobie jeszcze raz wszyelkiej pomyslnosci i 100 pomyslow do zrealizowania :) pozdrawiam i gratuluje zwyciezczyni i solenizantce

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego i gratuluję wylosowanej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No i la sie dolaczam do tych wszystkich zyczen urodzinowych. Sto lat!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny kolor róż...
    Wianek, śliczny wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluje zwyciężczyni i
    Wsiego Naj Naj .....
    ...........a wianek piękny, szkoda że długo nie pożyje!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego!! Wianek ze świeżych kwiatów wygląda tak cudnie, że wypada tylko życzyć byś zawsze była obdarowywana tak wspaniałymi kwiatami!:)
    Gratulacje dla zwyciężczyni

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego naj naj naj!!! gratuluje zwyciężczyni :) może i do mnie kiedyś szczęście się uśmiechnie? pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluję zwyciężczyni:D i jeszcze raz wszystkiego naj

    OdpowiedzUsuń
  25. Najlepsze życzenia Beatko! A wianek - śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego NAJ NAJ NAJ urodzinowego! Prześliczny wianek! ... i gratulacje szczęściarze.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dołączam się do najgorętszych życzeń:) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  28. Gorące życzenia dla Ciebie i gratulacje dla szczęściary

    OdpowiedzUsuń
  29. no gratuluje urodzin ja tyle kończe w przyszłym roku,abys dalej robila takie piekności które będe cieszyć nasze oczy .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Spóźnione, ale serdeczne życzenia wszystkiego naj, naj.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkiego najlepszego Beatko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Otoczona Aniołami zawsze będziesz szczęśliwa!

    OdpowiedzUsuń
  33. Sto lat, sto lat...
    najserdeczniejsze życzenia do Ciebie posyłam. I życzę Ci aby Twoja pasja trwała dalej. Coraz piękniejsze rzeczy tworzysz.
    Buziole:)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego naj, naj, naj :-)
    Aby Twoja pasja trwała wiecznie i cieszyło nasze oczy!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkiego najlepszego Kochana!!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Beatko zajrzyj do mnie, jest dla Ciebie wyroznienie do odebrania!
    buziole
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  37. O rany! SZOOOOOOK! Tyle niespodzianek na mnie czekało po powrocie i jeszcze jedna - wygrana u Ciebie! aaaaaale się ciesę! :*
    Ale przede wszystkim spóźnione najlepsze życzenia urodzinowe :*
    STO LAT! ;))

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję wygranej i pozytywnie zazdroszczę :) jesienny Śpioch jest cudny.. :)))

    OdpowiedzUsuń
  39. a w osobnym komentarzu, dla Ciebie jak najwięcej miłych i radosnych chwil w Twoim życiu.. spóźnione ale naprawdę szczere życzenia urodzinowe dla Ciebie..Kobieta po trzydziestce już wie czego chce..To Twój piękny czas..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz