piątek, 24 września 2010

'Niespodziewane niespodzianki'

Witajcie kochane :**
Na początek buziole dla wszystkich zaglądających :****

Moje drogie, macie czasem taki dzień, że budzą Was promienie słońca, uśmiechnięte pysie dzieci i całus od męża?
A i tak od rana wszystko idzie źle,
humor pod psem, myśli pochmurne, 
uśmiechu brak...
I nagle wszystko się zmienia :)))

Dzisiaj przed  południem dotarły do mnie dwie paczuszki od wspaniałych blogowiczek :)
Paczuszki z urodzinowymi niespodziankami:)

Gdy otwierałam paczki umierałam z ciekawości, gdy oglądałam prezenty 
piszczałam z zachwytu, a gdy przeczytałam karteczki urodzinowe - beczałam jak dziecko.
Z radości, że zupełnie obce osoby, znane tylko z witalnego świata, poświęciły swój czas 
i przygotowały dla mnie niespodziankę:)))

O kim mówię ?
O Tukarze, która obdarowała mnie pięknym szmacianym wisiorem w moich ukochanych kolorach :)
Do cudnej maleńkiej torebeczki ( w której schowany był wisior ), Tukara dołączyła piękna kartkę 
z życzeniami .
Kochana , dziękuje Ci bardzo , jesteś wspaniała :***





 Druga paczuszka była od kochanej Basi .
Basia podarowała mi piękny szal w kolorach które również kocham ( zaraz po fiolecie ), czyli czerń i biel :)
Szkoda, że nie możecie go dotknąć, wtulić się w niego - jest nieziemsko miły, mięciutki :)
Barbara przesłała mi również, piękne drewniane serduszko z życzeniami, spinacze i cudną lawendową saszetkę.
A serduszko ma swoja historię ( Basia mi ja zdradziła ) -powstało z drewna mahoniowego, ze skrzynek, które zrzucali Amerykanie z pomocą dla Polaków tuz po wojnie ( tzw. UNRA) 
- wiec serduszko ma około 50 lat!!
Kochana - dziękuję bardzo :**


Dziewczyny dziękuje Wam z całego serca :))))
Takiej niespodzianki już dawno nikt mi nie zrobił:)
Jesteście wspaniałe :)
Dziękuję, bardzo dziękuję :***


24 komentarze:

  1. Nie ma jak to niespodziewane prezenty (i to jeszcze takie śliczne) na poprawę humoru:-)
    Życzę wszystkiego najlepszego, a przede wszystkim radości dnia codziennego!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochane te dziewczyny:)Świetne prezenty otrzymałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER! Bardzo się cieszę z Twojej RADOŚCI :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniale, że mogłaś tak się poczuć:) takie prezenty uskrzydlają:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne podarunki. Wcale nie dziwię się z poprawy Twego humoru :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ambrozja ,jeszcze raz 100lat !!!!!Barbarkowy SZAL przepiekny,serducho z pewnoscia przepelnione "ciepelkiem",,,,,,,
    Sciskam TuKara

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prezenty... zazdroszczę...
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne prezenty. Wszystkiego cudownego dla Ciebie. Pozdrowionka;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciepłe niespodzianki, pozytywna energia... blogowy świat jest cudowną bajką pełną dobrych wróżek i pracowitych elfów. Gratuluje prezentów, są naprawdę urocze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na poczatek przyjmij ode mnie najserdeczniejsze zyczenia urodzinowe:-)
    Prezenty otrzymalas bajkowe, najbardziej zainteresowalo mnie serduszko z historia, piekne jest,szczesciara z Ciebie.
    Usciski sle

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego Kochana!
    Piekne podarki otrzymalas!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. To Ty urodzinki masz i nic nie mówisz? 100 lat kochana i niech takie miłe niespodzianki spotykają Cię jak najczęściej:)
    Odezwij się na @

    Słoneczne buziole posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne prezentu :) chociaż mnie najbardziej podoba się torebeczka na naszyjnik :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prezenty. Ja też miałam niespodziankę od Oli.
    Pozdrawiam weekendowo

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne podarki a skoro urodzinowe to wszyyystkiego naaaaj:D

    OdpowiedzUsuń
  16. prezenty naprawdę wyjątkowe.
    najlepsze życzenia urodzinowe:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. prezenty naprawdę wyjątkowe
    najlepsze życzenia urodzinowe:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja to ostatnio jakaś opóźniona w rozwoju jestem ... nie mogę na czas zdążyć na zadne urodziny ... ;-(
    Kochana spóźnione ale szczere WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !!!!
    Prezenty otrzymałaś wspaniałe !!!
    Aż Ci troszkę zazdroszczę tego naszyjnika ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  20. SAkladalam Ci juz zyczenia dwa razy:-). uwaga, trzeci raz: STO LAAAAT!!!!!
    Ten wisior od Tukary jest cudowny, bardzo mi sie podoba kolor i forma.
    Buziaki
    B.

    OdpowiedzUsuń
  21. Basiu, Tukaro - jesteście wspaniałe :))) dziękuję Wam bardzo :***
    wszystkim blogowiczkom bardzo dziękuje za życzenia :***
    I widzę, ze doskonale rozumiecie moje wzruszenie i radość :))
    całusy posyłam :**

    OdpowiedzUsuń
  22. super prezenty, a na dodatek niespodzianki! Zdrowia!
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz