czwartek, 16 września 2010

Nowy domek. Szufladowe wyzwanie # 7

Witajcie moje kochane :))
U mnie piękna słoneczna jesień.
Pierwsze żółte liście szeleszczą na ścieżkach,
babie lato oplata źdźbła traw 
i zatrzymuje kropelki rosy ..
Wrzosy rozkwitły, a ja zatrzymałam w serduszku ich urodę :)



Domek to dzieło mojego Męża :)))
Ja pobieliłam, przetarłam i dodałam wrzosowe serduszko.
I tak powoli jesiennie u mnie :)

________________________________________________________________

Chciałam Wam jeszcze przedstawić moją kolejną Anielinę retro, przygotowaną na Wyzwanie w Szufladzie.
Tym razem temat to 'Nutka Melancholii'.


Brąz-kolor ziemi taki jesienny z nutką melancholii i spokoju,
Brąz to kolor kawy ze szczyptą cynamonu lub wanilii,
Brąz to zapach czekolady, smak orzechów
Brąz wspomnień czar...
Warunkiem w wykonaniu prac jest zastosowanie koloru brązowego,
dodatki to ecru i biel.
Można zastosować i wykorzystać także elementy z powyższego zdjęcia.
Przedstawiam Wam Damę Retro, która jest równocześnie prezentem 
dla pewnej bardzo miłej blogowiczki  :))
Aniela ma na sobie sukienkę w stylu retro w kolorze ecru, na plecy zarzuciła 
czekoladową chustę, którą zrobiłam na drutach z .... 
Haha ciekawe czy zgadniecie czego użyłam do wykonania , bo nie jest to włóczka ? :))

Prace na Szufladowe Wyzwanie  można zgłaszać do 24 września :)
Zapraszam was do zabawy :)

______________________________________________________________

Chciałam bardzo serdecznie podziękować za wszystkie komentarze, za to, że do mnie zaglądacie :)
Dziękuję bardzo, bardzo serdecznie :***
Witam wszystkie nowe osoby, które zaglądają do mojej Manufaktury :))) 


______________________________________________________________

A, dobrze, że nie zapomniałam.
Za kilka dni zaproszę Was do kolejnej zabawy.
Ale, żeby wziąć w niej udział , trzeba będzie spełnić jeden jedyny warunek 
- mieszkać poza granicami Polski :)))


PS.
Mam nadzieje, że dziewczyny z kraju wybaczą mi ten warunek :))))))


Na dzisiaj tyle:)
Buziole posyłam do wszystkich zaglądających i życzę pięknego, słonecznego weekendu  :****

46 komentarzy:

  1. Domek przeuroczy:-)Caly w bielach -sliczne okienka i plotek...
    Czekoladowo-kawowa Anielinka tez piekna Kobieta-w bardzo nastrojowych odcieniach bezu i brazu.
    Pozdrawiam Serdecznie-psiankaDK-

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne to serducho, pieknie prezentuje sie z domkiem.Witam calkiem nowa anielinkę, znaczy anielinke w nowej fryzurce, ps,podziwiam równiez ten misternie zrobiony szaliczek, cudowny:)I juz nie mogę się doczekac tej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super domek! Pozwolisz,ze sprobuje wystrugać podobny??
    Anielinka jest sliczna, jak kazda ,ktora u Ciebie widzialam :))
    Niestety nie mieszkam za granica ....

    OdpowiedzUsuń
  4. Domeczek uroczy, a wyzwaniu sprostałaś iście po mistrzowsku:)Anielinka ma świetną tę chustę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny domek i wianuszek!
    Anielinka bardzo "rozwazna i romantyczna", ale z czego ma zrobione chuste to chyba nie zgadne..Skoro to nie wloczka..no przeciez chyba kota nie sprulas!! ;-)
    Buziole
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Te wrzosy jakieś mało wrzosowate, mutanty Ci porosły :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ mi się podoba chusta Twojej anielinki! i kolory takie 'moje'. Z czego? Ja nie z tych, co się znają, a na zabawę czeeeeekam! :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, po prostu bomba, ten domek wyszedł boski a o anielince to już nie wspomnę ... wspaniała !!!!

    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  9. Uśmiałam się,bo klikając ten komentarz, mam na plecach taką chustę. Widać, babka retro jestem :-)
    Domek cudo ! Wianek mniodzio !
    Pozdrawiam porannie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna jak cała reszta Twoich Anielinek!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak bardzo mnie pocieszylasz, hohooo, bo ja mieszkam zagranica. Anielinka jest boska, elegancko-romantyczna dama, ale chusta ...hmm.. nie zgadne z czego jest:) Wydaje mi sie, ze z nici do haftowania, ale nie wiem, jak to sie po polski nazywa.
    Zycze milego dnia. Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  13. o kurcze, jaki piękny domek - zdolne z Was bestie ;)

    a Anielinka jak zwykle przeurocza, chociaż nie w moich kolorach :)

    buziole

    OdpowiedzUsuń
  14. Domek rewelacja. Twoj maz to skarb. Anielinka jak najbardziej swoimi kolorami pasuje do tematu melancholii. A na nowa zabawe czekam z zaciekawieniem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Domek cudowny, Twoj maz ma zdolne raczki.
    Anielinka jest iscie jesienna, i ja tez tym razem sprobuje swoich sil w Szufladzie. Zaraz zamieszcze posta.

    Juz sie nie moge doczekac zabawy, warunek spelniam jak najbardziej.

    Kochana sciskam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Psianko :)widzę, ze Ty też po nocach buszujesz :)))
    Bardzo dziękuję za miłe słowa :*
    buziole :*

    ABily - dziękuję baardzo :** Co do fryzurki to moja druga dama retro w takiej fryzurce:)A co do zabawy - myślę ze Wam się spodoba - będą 4 nagrody :)))

    Niesławo :) proszę bardzo, korzystaj !! chętnie obejrzę domek Twojego dzieła .
    buziole :**

    Nela :) dziękuję Ci bardzo za miłe słowa :**

    Basiu :) uśmiałam sie z tego sprutego kota - mój Pixel jest czarny jak smoła :)))
    Buziole :**

    Elis , witaj . Wiesz klimat górski ( czyli mój ) sprzyja mutantom :P

    Emma :)kolory anielki też lubię , chociaż w brązach mi brzydko :) myślę, że zabaw ruszy, od jutra - zapraszam :))

    Kasandro :) jak miło Cię widzieć :**** Bardzo dziękuję za ciepłe słowa :**

    Mario :))) jesteś Dama Retro :))))
    buziole ogromne posyłam :*

    Dziurko dziękuję :*

    Janyo :) zabawa zacznie się od jutra - zapraszam :))) No i brawo - rozwiązałaś zagadkę - chustę wykonała z kordonka :))
    buziole :*

    Kasiu :)) dziękuję bardzo w imieniu męża również :*
    A jakie są Twoje ulubione kolory ?
    buziam :*

    Agata :) dziękuje bardzo i zapraszam do zabawy :**

    OdpowiedzUsuń
  17. Ateno :) czekam na Twoją prace w Wyzwaniu :))
    I oczywiście zapraszam do zabawy :)))
    buziole :**

    OdpowiedzUsuń
  18. Domek fajny, chociaż wolę bardziej symboliczne wykonania. Fajnie mieć męża, który uczestniczy w pasji swojej żony.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest cudna. Uwielbiam te szydełkowo druciane dodatki :)
    Ja również przygotowuję anioła na szufladowe wyzwanie
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się w tym domku! Jest piękny! :) A wrzosowe serduszko bardzo do niego psuje :)
    Anielinka cudna! :)))
    Nie mam pojęcia z czego zrobiłaś chustę, bo te tematy są dla mnie obce niestety.. :) za to detale powaliły mnie na kolana! tak tycia broszka i opaska na główce!!!

    I ciekawość mnie straszna zżera, co to będzie za zabawa??? :)))

    Pozdrawiam Beatko!
    i ślę uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Utalentowana z Was rodzinka. Mąż pięknie domek "wystrugał". Twoje anielskie kobitki to już klasa sama w sobie. Lada moment i dziewuszki pokażą co potrafią. Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. PS. A chusta z rajtek elastycznych? Sto lat temu, w szkole tak sobie właśnie szydełkowałyśmy :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Domek śliczny, serducho urocze a aniołek jak zwykle piękny! :)
    Podobają mi się chusty jakie mają Twoje aniołki, może dlatego, że jestem ich miłośniczką.
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  25. cudne rzeczy tworzysz...
    a domek! urzekł mnie bardzo

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale masz zdolnego meza!!! Domek sliczny!!!! I ten wianek z wrzosku!! Pieknie i romantycznie!! anielica jak zwykle urocza, odrazu widac, ze wyszla z pod Twoich rak!!!
    A na zabawe sie juz ciesze, bo sie zalapie!! I moze wreszcie mi sie u Ciebie poszczesci ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziś zacznę od pochwał dla Twojego męża ;-) zdolna bestia !!!
    Ucałuj go ode mnie !!!
    Domek uroczy !!!
    Anielina jest bardzo retro !!!
    To lubię ;-)
    A ta którą uszyłaś dla Ateny poprostu mucha nie siada !!!
    SSSSSSSSSSSSUUUUUUUUPPPPPPEEEEERRRR !!!!!!
    Buziaki posyłam Aga

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ ta anielina jesienna i apetyczna! Mniam!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Męża trzeba pochwalić - kawał dobrej roboty. Anielina bardzo kawowa - lecę do kuchni bo mi ślinka na kawę cieknie :-) pozdrawiam przedweekendowo jupiiii!

    OdpowiedzUsuń
  30. wow! czy mozna wypozyczyc meza? moj ledwo co gwozdzia wbija ;)
    domek jest przeuroczy !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Anielica jak zwykle urocza! Dosyć, że Ty masz niesamowite zdolności to jeszcze masz zdolnego mężusia ;-)pzdraiwm cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  32. strasznie mi się ten domek podoba:) mogę się wprowadzać od zaraz;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zaaanieeemówiłłłłłłłłłaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmm!!!! Domek i serducho są przecudne, absolutnie przepiękne, urocze, śliczniaste i .....
    Damulkowa anielinka pięknie się prezentuje. A czy ta chusta to z kordonka?
    Na zabawę czekam z niecierpliwością, bo kwalifikuję się do wzięcia udziału w niej!!!

    Buziole i czekam na maila!

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny duecik z domku i serducha. A i z mężem można popracować jak widać. A Dama Retro przypomina mi nauczycielke polskiego z ogólniaka, za która niestety nie przepadałam. Co nie znaczy że Dama mi się nie podoba, o nie!
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  35. hej:)
    Zupełnie nie wiem, dlaczego wszystko mi się tu podoba?:))
    Chusta może ze sznurka lureksowego?
    No męża masz kochana super!!!!
    Buziole..:)
    K.
    Ps Maila napisałam a tu cisza:(

    OdpowiedzUsuń
  36. Twoje wrzosowe serduszko jest wyjątkowo cudne! takie precyzyjne! i domek śliczny :)
    Powodzenia w zabawie - Twoja anielica jest piękna w tych brązach :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Aniela jest wspaniała, no i bardzo lubię brąz. Domek wykonany przez Męża zasłuzył na podziw :-), no i to serducho...hmmm, cudowne

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak to przyjemnie dzielić sukces z mężem! Domek przeuroczy jest - no bo anielice to wiadomo, że brzydkie Ci nigdy nie wychodzą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Hmm, skoro Twój mąż już 'wybudował' dom- pora na drzewo i syna;)) Anielinka piękna, aż chce się do niej przytulić!:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochana domeczek prześliczny jest:)Cudo:))A Anielinka wspaniała:)
    Buziaczki posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super domek, zdolniach z Ciebie no i meza :)
    Anielina cudowna, wprowadza jesiennych klimat,
    Konkurs??? Juz nie moge sie doczekac :) caluski
    Ps: odezwe sie Po niedzieli na @

    OdpowiedzUsuń
  42. po głowie ostatnimi czasy chodzi mi cos podobnego do waszego domku...ale gorzej z realizacją...męża brak :))) sąsiedzi niekumaci i szkoda gadać! czasu też nie za dużo, ale jak się uprę, to coś podobnego za jakąś chwiiiiilę popełnię... Podobają mi się wasze prace :)
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  43. przepiękny ten domek i serduszko,szkoda że nie można go od Ciebie kupić ,poprostu śliczności.
    pozdrawiam z zimnego Poznania

    OdpowiedzUsuń
  44. Domek przeuroczy jak z bajki.....a wrzos -marzenie.Slicznie u ciebie.
    ps.Warunek spelniam i na pewno wezme udzial w zabawie.Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  45. lubię czekoladowe kolorki :D jak się wyrobię to dołączę do wyzwania

    OdpowiedzUsuń
  46. Jak widzę,mężowie też dają się wciągnąć do robótkowania :)Anielica urocza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz