środa, 29 września 2010

Szufladowe wyzwanie # 8. Śpiochy. Słoneczna jesień.

Witajcie kochane :)
Na początek dla wszystkich zaglądających po buziaku :***
Jesteście niesamowite - chciałam Wam bardzo, bardzo podziękować za wszystkie życzenia 
urodzinowe - dziękuję :***

A teraz nadrabiam szybciutko zaległości.
W Szufladzie - nowe wyzwanie.
Tym razem temat to 
BAŚŃ

Można szyć, malować, haftować, wycinać, tworzyć biżuterie i co Wam tylko na myśl przyjdzie 
byleby było nawiązaniem do klimatu baśni.
Na Wasze interpretacje tego tematu czekamy do piątku 8 października.

Ja przygotowałam Śpiocha -
Męska wersja Czerwonego Kapturka
 



Zapraszam Was do zabawy !!
Pomysł na Śpiocha - Czerwonego Kapturka przyszedł mi do głowy, 
gdy szyłam śpiocha dla pani Agnieszki.
Jest bardzo podobny kolorystycznie :)
Śpioch ma już nowy domek i swoje miejsce:)




A na koniec posta zamieszczam kilka zdjęć z ubiegłego weekendu -
na osłodę , bo za oknem szaro buro, prawie listopadowo.
Jestem pewna, że taka piękna słoneczna jesień jeszcze będzie :)))











Całusy na dobranoc :)))



27 komentarzy:

  1. Fajnie jesiennie u Ciebie:) Spioski sa wspaniale i wesole, naladowali mnie wieczorem kolorami:) I te zdjecia... uwielbiam poprostu ten jesienny temat natury.
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne spiochy w czerwieni :) rzeczywisie jak meska wersja czerwonego kapturka :) hehe albo troche tez mi przypomina mikolaja :)
    Sliczna jesien u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jesień...och już tęsknie za słoneczkiem:)
    Spiochy urocze są:)Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śpiochy bardzo ładne, ale to zdjęcie muchomorka - rewelacja!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. a moja Zofia co u Ciebie robi? :D No chyba że to jakaś jej kuzynka:D

    OdpowiedzUsuń
  6. I śpiochy i zadanie bardzo interesujące.
    A co do jesieni to proszę nie wywoływać wilka z lasu...Ja tu dzień dnia czary odprawiam i już od wczoraj na Pomorzu Zachodnim błyska słońce. a dziś to nawet chmur na niebie nie ma!!!Co to znaczy WIARA !

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prace !!!
    Napatrzeć się nie mogę; tradycyjnie już podiwiam wszystkie Twoje cuda !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  8. Super śpiochy, bardzo mi się podobają w moim ulubionych kolorze czerwonym :)) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny Czerwony Kaptur:)
    Ale muchomorek przebija wszystko!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy śpioszek i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Kochana.
    Aniolki w obu odslonach swietne, masz glowe pelna niesamowitych pomyslow.
    Spacer z Toba w takim sloncu to sama przyjemnosc.
    Usciski.

    OdpowiedzUsuń
  12. śpioszki cudne. A u mnie słońce za oknem, cieplutko, pogodnie.
    Przesyłam moc takich uśmiechów - słonecznych, na rozjaśnienie dnia

    Pozdrawiam
    Lucyna

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne są Twoje zdjęcia zdjęcia ,ukazują jesień kolorowa i radosna. Cudowny śpioszek CZerwony Kapturek,,wszystkie Twoje lale sa cudne i nie potrafię wybrać naj..
    buziaki ślę słoneczne

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne czerwony ''śpiochy''w roli zaspanego czerwonego kapturka -pomysłowe i super urocze!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny śpioszek,a jeszcze fajniejszy pomysł BAŚNIOWY,bardzo mi się podoba.Od razu zabieram się do pracy i wymodzę jakieś cośki w miarę Baśniowe.Pozdrawiam serdecznie buziaki buziaki za pomysł uwielbiam BAŚNIE I BAJECZKI,PAPAP

    OdpowiedzUsuń
  16. U Ciebie kochana jak zwykle pieknie, az sie buzia sama smieje:) ten muchomorek cuuudny!!!! buziaki Ambus:***

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja myślałam, że to już... Mikołaje!;) Śliczne są:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. swietny śpioch ,ale Czerwony grzybek boski szkoda że trujak,zobaczymy jaka pogoda nas dopadnie w październiku u Ciebie na zdjęciach boska.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. fajna ta jesień u Ciebie..gdzie ją znalazłaś...? czy to na pewno ta sama co u mnie za oknami?

    OdpowiedzUsuń
  20. Kapturzasty jest super!Ładnie mu w czerwonym :)))
    A jesień,piękna u Ciebie..nawet nie wiesz jak bym zjadła takie grono winogron,prosto z krzaczka..mmm..pychotka..u mnie takich nie ma:(((

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękne widoki!!!! Jak ja jeszcze tęsknię do słońca, a u Ciebie jest, proszę:))
    A śpioszki; przeurocze. Czerwony kapturek bardzo pomysłowy.
    Może i ja skuszę się na wyzwanie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne te twoje lale :) jesień ... no a ten muchomor ... podobno tyle ich jest a nigdy takiego nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ech, jesień! piękna na zewnątrz, jak słoneczna, a od wewnątrz czasami tylko...jak deszczowa...i ciepło w tym wewnątrz jest...namieszałam, ale to nic :)
    Pozdrawiam jeszcze słonecznie...

    OdpowiedzUsuń
  24. Zwinka ulubiony stwór mojego synka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. czerwono-biały śpioch kojarzy mi się ze świętami.Ot kolorystyka w sam raz na ten okres.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne szyjątka...Zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne szyjątka...Zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz