piątek, 10 września 2010

Wyniki sierpniowego candy. Nagroda w candy wrześniowym.

Moje kochane , nadrabiam szybciutko zaległości i rozdaje zaległe nagrody.
Dzisiaj nagroda z sierpniowego candy .
Do losowania wybrałam post " Intensywny weekend ".

Po podliczeniu   44 komentarze - wrzuciłam na random.org
I tym razem maszyna znów wybrała numer : 3



Numer 3, to komentarz Mili 
Kochana gratuluje wygranej i bardzo proszę o podanie adresu na mojego maila :)


W podróż do Twojego domu wyruszy śpioch w niebieskiej tonacji :)




I jeszcze nagroda w wrześniowym candy :)
Będzie to znów Śpioch - słodki jesienny, przytulanka na długie chłodne wieczory :)



Wszystkich chetnych zapraszam do zabawy :))
Wystarczy tylko :
- bywać u mnie i zostawiać komentarze 
- można skopiować podlinkowane zdjęcie z info o moim candy ( niekoniecznie ) 
i czekać na losowanie :)
najbliższe odbędzie się 25 września  ( w dzień moich urodzin :PPP)

Zapraszam kochane .

Do wszystkich zagladajacych posyłam całusy i dużo słoneczka :***



51 komentarzy:

  1. Czyżbym miała być pierwsza?
    zgłaszam się oczywiście do Śpioszkowego Candy:)
    a o serduszkach pamiętam, tylko przeszkody się różne pojawiły, więc jeszcze ich nie skończyłam:)
    serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to czekam na kolejny miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, śpioszki prześliczne, ten w jesienne listki to istne cudeńko, staję po niego w kolejeczce ;))) I jak będziesz miała chwilkę czasu to proszę o ten przepisik :) Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj piękny jesienny :) Ustawiam się w kolejce:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ojojoj to ja wygrałam- jakiegoś farta mam normalnie w tych candy:)
    Ale że się cieszę nie ukrywam :)

    pozdrawiam i miłego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj zalatana jesteś koleżanko. Wpadasz-wypadasz i tyle Cię widać. Odpoczywasz czasem? ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje Mili, teraz to sie zapisuje i ja.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też sie ustawiam w rządku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetny żołędziowy materiał!!Super śpioszek,piszę się.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mili wielkie gratulacje!!
    super śpioszek

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam absolutnie szczęścia w żadnych loteriach, ale Twój Śpioszek jest piękny wiec jeszcze raz zaryzykuję.. :)do tergo jesienne barwy.. nostalgia, wyciszenie, sen...

    OdpowiedzUsuń
  12. Znowu srobuje szczescia. ;) moze tym razem ze skutkiem :))

    Spioszki sa sliczne,jak zwykle pieknie i dokladnie uszyte.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z ochotą przystępuję, może teraz mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  14. absolutnie koniecznie sie zapisuje, bo uwielbiam Tildy, calkiem mnie zatildowalo, ze tak powiem!
    buziole i usciski
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  15. zwlaszcza, ze Spioszka jeszcze nie mam:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. no to będzie pewnie impreza,ja nadal biorę udział w Candy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Znowu się nie udalo, a było blisko:P Mili gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. O wszystkie znajome buziole są to dlaczego mnie tu jeszcze nie ma !?
    Szybko nadrabiam niedopatrzenie !
    Beatko po Twoje cuda to ja zawsze w kolejce stanę ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale słodkie :)
    Gratuluję zwyciężczyni pięknej wygranej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wrześniowy, jesienny, śliczny!
    Gratuluję wylosowanej w sierpniowym candy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny śpioszek:) Gratulacje. Ten następny śpioch bardzo mi się podoba :)Pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
  22. Śpioszki superaśne i tak fajnie z jesienią powiązane :) własnie jesień kojarzy mi się z ciepełkiem w domu, półmrokiem i czasami popołudniową drzemką :) oczywiście nie tylko, ale to w temacie śpiochów tak mi się przypomniało :)
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  23. piękności:)

    ja kiedyś zamówię taką Tyldę :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Suuuper śpiochy!!Chętnie ustawię się w kolejce!!!!:)))Dziękuję Ci za wizytę, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne te śpiochy!
    Jak zwykle zachwycające!
    Perfekcyjnie wykonane... wyglądają przez to jak żywe ;))
    Ty nie tworzysz - Ty po prostu dajesz im życie! ;)

    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję Mili no i oczywiście z nie kończącą się nadzieją staję w ogonku po śpiocha. Cudną ma piżamkę, sama bym taką wdziała :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam anioły, pasowałby idealnie do mojej kolekcji ;))
    pozdrawiam ciepło, asko
    askowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też się zapisuję. Twoje śpioszki są śliczne, często je podglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. z przyjemnością dołączę do zabawy
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja i ja staję nieśmiało w kolejce , może szczęście zapuka do mych drzwi ...
    serdeczności
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też się ustawiam po śpioszka, bo sama najchętniej spałabym godzinami, to będę miała towarzysza. :D

    Pozdrowienia,
    morsia
    http://zuczekgillanek.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. To i ja się zapisuje na tego uroczego śpioszka.Pozdrawiam!
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja bym się z takim maluchem ułożyła do zimowego snu:)

    OdpowiedzUsuń
  34. czekam cierpliwie na 25-ty września :-), bardzo bym chciała wygrać takiego śpiocha :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. OOOO ja tez mam urodziny 25 września i wtedy też rozwiązuje moje Candy. Zapraszam do zapisu u siebie no i oczywiście staję w kolejce do Twojego cudownego śpiocha:)

    Pozdrawiam urodzinowo


    www.kraina-suriart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. to ja też stanę w kolejce :) śliczny śpioszek :)

    http://tuometar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Śpioch jest przecudny. Żadna jesień z nim nie straszna. Wystarczy spojrzeć i już się człowiek uśmiecha. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. prześliczny, jak wszystkie inne. zapisuję się oczywiście, może kiedyś los sie do mnie uśmiechnie!
    a jak się nie uśmiechnie to sobie nazbieram kasiury i kupię!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja rowniez staje po nagrode w kolejce, a moze akurat uda mi sie wygrac przylulanca dla mojej malutkiej coreczki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. No to na te jutrzejsze urodzinki Wielgachne 100 lat życzę i 100 pomysłów twórczych każdego dnia :)) Śpiochy pięknie Ci wychodzą :)) Zareklamuję Twoją zabawę na moim blogu . Pozdrawiam słonecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  42. śpioszki są przepiękne:)))
    iza_sosna@op.pl
    sosna-jeszcze31.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. jeszcze zdążę :D śpioch jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  44. Oj chyba już za późno ale jeszcze spróbuje. Wcześniej zostawiłam komentarz w niewłaściwym miejscu.
    Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin, uśmiechu i spełnienia marzeń!
    Pozdrawiam!

    cranberry-crafts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. i ja bardzo chętnie zapisuję się próbowałam sama sobie zrobić taką piękną Anielinkę hmm i cóż nie bardzo

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam Twoje prace i marze skrycie o takim uroczym, jesiennym spioszku:)!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Twoje anioły przenoszą mnie w sposób czarodziejski w świat dzieciństwa... dziękuję Ci za te wykradzione z codzienności chwile.

    OdpowiedzUsuń
  48. Stara ze mnie baba ale jak mały dzieciak uwielbiam takie maskotki- przytulanki,kiedyś gdy dobrze widziałam szyłam je swoim dzieciakom cieszę się,że trafiła, na Twojego bloga.A skoro już trafiłam to do zabawy się zgłaszam.a może trafi mi się towarzysz do poduszki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz