piątek, 3 września 2010

Za oknem jesiennie ))))

"Jesienią drzemią wróżki w hamaku z pajęczyny,
we włosach mają liście i krople jarzębiny,
piżamki wyszywane w jabłuszka i kasztany
i koszyk mają miękki z jesiennych snów utkany.

A wiatr nad nimi tańczy, jak wielki srebrny motyl
i huśta biały hamak
pod klonu niebem złotym.

A słońce rzuca z góry wstążeczki migocące 
i budzi małe wróżki w hamaku białym śpiące."

Moja ulubiona jesienna kołysanka :)
Nie tylko moja - mogę śmiało napisać, że moje dziewczyny na niej 'wychowane':))))
Muszę się Wam przyznać, że ja kocham jesień, nawet tą szarą, mokrą trochę smutną.
To dlatego, ze jesienią mam urodziny :)))
A dzisiaj chciałam Wam przedstawić moje kolejne Anieliny.
Całe trzy :)))
Pierwsza Panna wyjątkowo romantyczna.
Duża ( 58 cm ) Aniela ubrana w romantyczne spodnie, różowe pończoszki zakończone koronką i różowe butki.






Druga Country Angel - w fartuszku, chusteczce i śmiesznych papuciach - kaloszkach, dotarła już do pani Kariny , wraz z Anielą  kupioną  w Trendymanii.








I trzecia - Jesienna Anielka - pierwsza z nowej kolekcji.
Ubrana w ciepłą marynareczkę, spódnicę z koronkową haleczką i ... szalik wykonany na drutach.



Jesienna pozuje w towarzystwie wianka z czarnej olchy .
Zobaczcie jak pięknie się zasuszył - szyszki popękały, zmieniły kolor.
Wianuszek zrobił się lekki i teraz 'mieszka ' na półce na moim ganeczku.
Oczywiście został potraktowany lakierem :)

Moje kochane, ja jak zwykle ślęczę po nocy przy laptopie, wiec życzę Wam wszystkim -  kolorowych snów i udanego weekendu:))))

_______________________________________________________


Dziękuję bardzo, za wsparcie przed rozpoczęciem roku szkolnego :***
Oczywiście debiut odbył się bez problemów.
Gabi zachwycona - szkołą, koleżankami, zajęciami...
A ja jestem zachwycona jej wychowawczynią - ciesze się, ze Moje Skarbie, będzie pod dobrym okiem :)
Odetchnęłam :)))


Jesteście kochane :******

43 komentarze:

  1. Pierwsza jestem, bo ja tez slecze po nocy, wlasnie wlaczylam komputer, a wiekszosc z blogerek juz pewnie smacznie spi.
    Sliczne anielinki, ta pierwsza ma cudne i strasznie dluugie nogi, modelka, 58cm fiu, fiu!
    Druga wymiarowa, a trzecia ma wlosy podobne do moich, tyle, ze moje bardziej w zolty wpadaja:-). Szaliczek piekny, bardzo lubie czekoladowy kolor.
    sciskam mocno, mocno, tym razem w kolankach, ostatnio sciskalam w pasie. ;-)
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj
    Druga anielinka jak dla mnie najładniejsza.
    u mnie Gabi debiutowała w nowym przedszkolu, w zerówce,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna kolysanka, nigdy nie slyszalam, musze sobie zapisac. Anielice cudowne,Jak zawsze :) slodkie Maja papucie. Ciesze sie Ze udal sie pierwszy dzien w szkole, pewnie bylas bardziej przejeta niz corcia :) Beatko nareszcie @ doszedl, udalo sie! Jutro opisze, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Anieliny jak zawsze urocze.Pierwsza w pięknych spodniach mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności. I te scenerie...i te butki...i te szale na drutach! Bosko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są słodkie:) Fajnie,że córcia się odnalzala w szkole:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne! Ta w różanych spodniach - prześliczna:) Ja też lubię jesień, ale jakoś tak się trudno rozstać z latem... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie trzy mi się podobają :) jednak różowa w zielonych butkach jakoś chyba najbardziej...ale nie może jesienna...ma śliczne włoski....

    Ech...

    śliczności x 3

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejne cudne panienki stworzyłaś. Rozbroiły mnie te buciki z różyczką... a ostatnia Anielica urzekła swa naturalnością. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne te Twoje Anielinki ! Wszystkie trzy są piękne,ale do mnie najbardziej przemawia ta w czerwoną krateczkę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jesienna podbiła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zwykle wszystkie panny cudne

    OdpowiedzUsuń
  13. ohh jakie piekne :*:*:*:*
    z kazdym postem pokazujesz colepsze cuda :*:*::* jak ty to robisz ? :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Też lubię jesień ale tą złotą, kolorową od liści...
    Anioły przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze cudowne, ta romantyczna na swietne podkolanowki no boskie.
    Cantry ma uroczy fartuszek wykonczony koroneczka, a ostatnia jaki bujny fryz:-)))
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiekne wszystkie trzy ,jednak pierwsza najbardziej do mnie przemawia......moze to siostra "ogrodowej Anielinki".Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeurocze są Twoje Anielice:))Pieknie wykonane i ubrane :)Zawsze podziwiam!!!Buziaczki posyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne anielinki - chylę czoła nad tymi drobiazgami: paputkami, fryzurką,podkolanówkami i szaliczkiem.Podziwiam twoją wyobrażnię i twórczość:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. jednoczę się z Tobą jesienią ja jesienny ludek:)podoba mie się wianek, do czego i czym mocowałaś gałązki?

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta pierwsza urzekła mnie tymi pończoszkami z koronką i super spodniami,wszystkie piękne oczywiście. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczywiście, płynnie przeszłaś od letnich kwiatków i krateczek do bardziej jesiennych klimatów:) Jesienna anielinka jest cudna - sama bym się tak chętnie ubrała! No i te loczki!:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne te anielinki i trudno zdecydować, która z nich naj... Każda dopieszczona w najdrobniejszym szczególe.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. oooo...sliczne te twoje panny..a ta jesienna jest poprostu strasznie kochana...

    buziak

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowneee,pierwsza w porteczkach dla mnie najpiękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiedziałam, że pierwszoklasistka sobie poradzi. mama pewnie uroniła łezkę widząc swoje Maleństwo w szkolnych barwach,ale pewnie też puchła z dumy. :)) Anielinki jak zwykle - perfekcyjne, ale tym razem zielone paputki "wymiatają", no słodycz sama w tym drobiażdżku! Jak ja Ci zazdroszczę tych talentów!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bamboszki drugiej Anielinki wymiatają!

    Zapraszam Cie przy okazji do zabawy:


    http://prezentowisko.blogspot.com/2010/09/zagosuj-na-wrzesniowe.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Bamboszki drugiej Anielinki wymiatają!

    Zapraszam Cie przy okazji do zabawy:


    http://prezentowisko.blogspot.com/2010/09/zagosuj-na-wrzesniowe.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Bamboszki drugiej Anielinki wymiatają!

    Zapraszam Cie przy okazji do zabawy:


    http://prezentowisko.blogspot.com/2010/09/zagosuj-na-wrzesniowe.html

    OdpowiedzUsuń
  29. to również moja ulubiona kołysanka:) anioły... anielskie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne anielinki. Najbardziej podoba mi się różana, taka kochana, chciałoby się od razu wziąść na ręce i przytulić :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne anielinki! Pani Jesień bardzo elegancka :-) To moja ulubiona pora roku również, chyba ze względu na kolory :-)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna jesienna kołysanka,
    Mnie podoba się ta rozczochrana jesienna anielica/może dlatego że kocham jesień/
    wysłałam maila buziaki

    OdpowiedzUsuń
  33. są piękne moje córy nie mogły sie napatrzeć a 3 letnia Jess mówi na nie Tulanki buziaki z Nowogardu :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Rozbrajające są te paputki z rózyczką a takim szalem sama bym się okręciła. Jesień uwielbiam słoneczną, deszczową też lubię pod warunkiem że obserwuję zza okna z kubkiem kakao w rękach.
    P.S.Mój młody też już po szkolnym debiucie :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Abmi- tu Ella. Napisz na aders gazetowy... Na adres googlowy nie umiem sie dostac.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkie jak zawsze fajne,ale zdecydowanie stawiam na wersję jesienną.

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem własnie na etapie kołysanek:) A tej nie znam, tekst jak z dziecięcych marzeń:) Czy możesz podlinkować mi jej melodię? Filuterne Twoje Anielice:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. mnie już słów brakuje jak widzę nowe cudeńka Twoim blogu. Masz zaczarowane dłonie, które tak pięknie szyją...
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  39. Anieliny są przecudnej urody!Czy gdzieś można zdobyć wykrój? to byłoby kolejne moje osobiste wyzwanie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jesienna Anielka ma śliczne kolory i milusi szaliczek.Sama bym się takim otuliła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz