niedziela, 19 września 2010

Zapraszam do zabawy. Invite to play.

Witajcie kochane :)
Chciałam Was zaprosić do nowej zabawy.
Aby wziąć w niej udział wystarczy spełnić jeden warunek 
- mieszkać poza granicami Polski.
Dlaczego taki warunek?
Ponieważ sprawia mi ogromną radość, fakt,
że mój blog jest popularny na całym świecie.

Do zdobycia będą cztery Anioły.
 Zabawa potrwa do 15 listopada .
Wystarczy zostawić komentarz pod tym postem 
i czekać na losowanie.

I would like you to invite for a new play.
If you want to try yourself you must fulfil only one term
- you have to live abroad of Poland.
Why this condition is so important ?
Because it makes me happy to know
that my blog is popular on the whole world.

Main prices are four angels.
This tournament is taking place to
15th November 2010.
All you have to do is leave a comment and wait for a draw.


Zapraszam do zabawy !!!!
Invite to play!!!!




60 komentarzy:

  1. No to "se" tylko popatrzę.
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. no ale, że Twój blog jest popularny w Chinach to się na pewno nie spodziewałaś! :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się piszę. Spełniam warunek, mieszkam na Ukrainie :). Mam nadzieję, ze to choć raz zwiększy szansę na wygraną. Twój anioł byłby piękną ozdobą mojej kolekcji lalek
    Pozdrawiam słonecznie z dalekiego Charkowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Mieszkam przy samej granicy, robię krok i można powiedzieć, że czytam Twój blog w Niemczech. Robię drugi krok i czytam w Polsce :) Widzisz czytam Twój blog aż w dwóch krajach ;)
    To chyba trzeba osobną kategorię :)
    Oczywiście żartowałam! :) Choć nie do końca bo tak często bywa...
    Buziole
    P.s
    Piękne aniołki, oj piękne...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sie oczywiscie pisze na Twe cudowne i slawne juz wszedzie anioly. Marza mi sie szczegolnie te spioszki. Sa rozbrajajace!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnoscia sie zapisuje, Beatko,tralala:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spelniam warunek i tym samym zapisuje sie na cudna zabawe.
    Aniolki urocze zwlaszcza te spioszki.
    Usciski sle.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bym chciała tak tralala :(
    Może dla tych "miejscowych" wielbicieli Twojego talentu też kiedyś trafi się taka gratka.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. :( niefajnie no...chyba się przeprowadzę :P

    Ściskam i ciekawa jestem do jakiego zakątku tym razem powędruje Twój prześliczny anioł!

    OdpowiedzUsuń
  11. A jak się poda zagraniczny adres do ewentualnej wysyłki to się tak scygani ale nie na beszczela???:>:D:D
    Kusi mnie, kusi, ale pogapię się tylko, te zagraniczne to zawsze lepiej maja;):D

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja nie mieszkam poza granicami.Więc tylko poobserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba czas pomyśleć o przeprowadzce:) wzdycham tylko, jak kilka koleżanek przede mną, bo choć urodziłam się w miasteczku graniczącym z Czechami, to mieszkam w Polsce...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciesze sie bardzo ......staje w kolejce po Aniolka.

    OdpowiedzUsuń
  15. znaczy się reszta tylko obserwuje:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szalejesz Kochanie! Znowu rozdajesz cudownosci... Warunek spelniam w 100% wiec moze zalapie sie na ktoras z Anielinek (chora chyba jakas jestem, ciagle mi ich malo, marzy mi sie teraz Spioch, wlasnie taki jakiego mozna wygrac)
    buziole
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  18. ależ jawna dyskryminacja :P

    życzę szczęścia zagraniczniakom :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kobiety są podobno z Wnus, to za granicą, liczy się? A niektórzy czasami mówią mi, że spadłam z Księżyca - to też daleko ;))) Oczywista żart, bo ja mam adres wyłącznie polski :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! I am in. I live in Canada. Beautiful artwork - dream about it! Thank you

    OdpowiedzUsuń
  21. witam :) jestem z Nowego Jorku wiec z przyjemnoscia sie zapisuje :) podrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. co piękna! Z wielką przyjemnością przyjmie zaproszenie! No i czy w moim blogu, byłbym szczęśliwy))) Olya

    OdpowiedzUsuń
  23. Pozdrawiam z Wiednia, bardzo chetnie zapisze sie na Twoje Candy :)
    A tak poza tym, to ostatnio przez caly miesiac czytalam sobie Twojego bloga w Hiszpanii - i tez bylo milo ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo żałuję,że warunków nie spełniam :(

    OdpowiedzUsuń
  25. hihihihi :))) a ja mieszkam przy granicy, dosłownie! tralalalala :))) liczy się??? ;)))

    Fajna zabawa i piękne Anioły do zdobycia... :)
    Szkoda, że moje IP nie pokazuje Czech, echhh ....

    Pozdrawiam cieplutko i przesyłam uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojj to ja sie nie zastanawiam tylko ustawiam sie w kolejce :)
    Piekne Candy !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Melduje sie z Irlandii! Calusy

    OdpowiedzUsuń
  28. Czekam na losowanie. Pozdrawiam z Zielonej Wyspy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. No to pięknie. Muszę wyjechać,aby wygrać te śliczności. Ehhhhhhhhhhh może kiedyś :( Pozdrawiam z słonecznego Poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  30. życzę powodzenia wszystkim zza granicy :-), Anioły wspaniałe :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Stanę w ogonku. Bardzo ładne anioły!

    OdpowiedzUsuń
  32. Dostałam niedawno jednego od koleżanki blogowej w wymiance i się w nich zakochałam!Marzy mi sie cała kolekcja!!9ale pazerna ze mnie bestyja!)..a ze od 4 lat zamieszkuje Irlandię spełniam najwazniejszy warunek!Ustawiam sie w kolejce!!
    pozdrówka z Dublina(deszczowego zresztą..)

    OdpowiedzUsuń
  33. Была бы рада получить такой подарок! Живу в Украине!

    OdpowiedzUsuń
  34. вот ссылка на мой блог http://rukodlnij-bereg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Jako ze mieszkam teraz w Anglii ustawiam sie grzecznie w kolejce;)

    OdpowiedzUsuń
  36. no to mi sie podoba baardzo :) moze szczescie poczatkujacgo mi dopisze:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudne!!! Moja Sophie jak widzi je to aż pieje z radości do monitora a ma roczek. Wie co piękne. Ustawiamy się w kolejeczce po marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  38. beautiful angels!!! i'm from Russia)))
    link on the left panel http://mashustik-palace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Fiu fiu fiu kolejeczka sie robi coraz dluzsza, i ja sie zapisuje bo mieszkanká Irlandii jestem.

    OdpowiedzUsuń
  40. Такие красавицы сплюшки.просто супер!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Очень красивы и желанны.Я из России.

    http://wwwdomovenok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ангелы-очаровательны! Надеюсь на выигрыш,очень люблю Тильдочек игрушек.(Я Юлия,из России)
    http://myblog-ulisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. hello, i'm Caty. I'm from Russia. Your dolls so pretty.
    my blog - ekspa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. no to ja też się zgłąszam do losowania, jak to dobrze mieszkac w Anglii:):)

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam ambrozjo :)i ja zapisuje sie do konkursu ;)
    figa

    OdpowiedzUsuń
  46. czuję się zdyskryminowana... :(
    a mówiłam, że powinnam mieszkać na Karaibach...!


    trzymam kciuki! a potem będę Wam zazdraszczać...

    OdpowiedzUsuń
  47. zapisuje sie do konkursu ;)
    Mieszkam w Szwajcarii

    OdpowiedzUsuń
  48. pierwszy raz tu dziś trafiłam. i pozostanę. jest pięknie. dziękuję...

    OdpowiedzUsuń
  49. blog i Twoje dzieła powalają na kolana!
    pozdrawiam
    adamczyk.karolina@o2.pl

    Karola

    OdpowiedzUsuń
  50. Добрый вечер :)
    Хочу участвовать в вашей конфете :)
    Желаю всем удачи :)
    вот мой блог :)
    http://lll-lll-lll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Trafilam tutaj przez przypadek i jestem zauroczona Twoimi pracami! Sa piekne!!
    Mimo ze ostatnio troche depresyjnie u mnie to znajduje jakis pozytyw mieszkania za granica...:D
    Pozdrawiam serdecznie z Francji
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  52. This wonderful candy! Thanks for the chance! November 10 is my birthday! I hope to get lucky! I am your follower. Link located on the left pane of the date http://teddinkasstories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Uff zdążyłam. Oczywiście ustawiam się w kolejce. Pozdrowienia z Dublina.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja tez ja też, no jak sie przydaje ta emigracja. Ja Cię czytam z Belgii
    buziole w noch

    OdpowiedzUsuń
  55. Your Angels are so cute and beautiful! I just love them!
    I live in Germany ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Jeśli jeszcze można, to i ja się zapisuję.
    Zapraszam na moje Candy, pozdrawiam serdecznie.
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz