piątek, 8 października 2010

-3 C. Nagroda w candy październikowym i takie tam...

Witajcie :)
Pierwszy przymrozek za nami , rankiem było u mnie -3 C .
A teraz pięknie świeci słoneczko i jest cieplutko:)
Można by dzioba wystawić do słoneczka, iść na spacer do parku 
i przynieść naręcze cudnych kolorowych liści.
Ale, nie da rady, bo dalej chorujemy.
Gabi przeszła na zastrzyki, Oliwia dalej kaszle, Mąż zakatarzony,
tylko ja się trzymam, chociaż coś mnie dzisiaj w gardziole drapie:((
Jak nie urok to ....

____________________________________________________

Ale dość marudzenia :)
Chciałam Wam dzisiaj pokazać paczuszki w jakich moje Anioły wędrują do zamawiających.
Bardzo długo szukałam odpowiedniej oprawy dla moich prac, bo samo uszycie to połowa 
sukcesu, trzeba jeszcze ładnie, estetycznie zapakować to co się stworzyło.
Na początku moje prace wędrowały pakowane w papier pergaminowy 
wiązane rafią.
Ale nie podobała mi się taka forma.
Zamówiłam więc koperty papierowe w hurtowni , ale okazało się , że nanoszony na nie druk 
rozmazuje sie i wyglada fatalnie.
W końcu wpadłam na pomysł z kopertami z szarego papieru:)
I wreszcie jestem zadowolona :)
Na koperty naszywam różne motywy, które drukuje na laserówce.
Żeby nadać im trochę styl vintage, każdą kartkę traktuje kawą rozpuszczalną ( pewnie wszystkim  
znana metoda ), potem suszę , prasuje przez pergamin, naszywam na papier i gotowe.:))

Ja jestem zadowolona z efektu, a co Wy myślicie ?




Pozostając w temacie drukowania, tak się ostatnio rozpędziłam, że powstało jeszcze kilka kartek
vintage z fotografiami małych dziewczynek i kobiet.

I właśnie te karteczki będą do zdobycia w październikowym candy - 6 sztuk,
plus mój Śpioch ( kopia przygotowanego dla przemiłej Kasi ).



Prezentacja drugiego Śpiocha, który zamówiła Kasia - miał być w lnie.
Do kieszeni koszuli dodałam słodkie małe serducho.



_____________________________________________________

Wracamy do nagrody w candy.

Nagroda w październiku.



zasady jak zawsze:
- komentarz pod tym postem 
- podlinkowane zdjęcie na swoim blogu.
Ponieważ w tym miesiącu zamieszczam nagrodę dosyć późno, wiec na zapisy czekam 
do 29 października, a losowanie odbędzie sie 
30 października.
Wszystkich chętnych bardzo serdecznie zapraszam do zabawy :)))
Chciałam jeszcze bardzo, bardzo podziekować, za wszystkie komentarze :))))
Życzę wszystkim zaglądającym, pięknego, słonecznego i zdrowego weekendu :****
Buziaki :**

A, jeszcze na koniec powiem Wam w sekrecie, że dotarła do mnie piekna niespodzianka od Jagi,
ale o tym bedzie w następnym poście :)

101 komentarzy:

  1. Przepiekne te koperty :)
    I przepiekne nagrody cukierkowe, wiec ustawiam sie w kolejce i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko Twój sposób na pakowanie swoich prac jest jest świetny. Sama się przekonałam dostając od Ciebie cudnego śpiocha zapakowanego własnie w taka urocza kopertę.

    A na candy kolejne tez się zapisuję i zycze słonecznego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Beatko :) Zastanawiałam się co u Ciebie...? Wszystkim Wam zdrówka dużo zyczę, zdrowiejcie szybko!!!
    U nas też dziś w minusie było, ale szybciutko w kominku mąż rozpalił i w mig zrobiło się cieplutko i przyjemnie :) Teraz również mamy słonko, a ranno-dopołudniowa mgła poszła wreszcie precz! :)

    Twój sposób na pakowanie jest świetny!!! Ja cały czas szukam swojego... A sposobu z kawą rozpuszczalną nie znałam ;(
    Wstyd! :/

    No i oczywiście, z rozkoszą zapisuję się na Twoje Candy! Te cuda idealnie będą mi pasować, o ile szczęscie mi dopisze ;)

    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie!
    Uściski i buziaki przesyłam! :***
    Mariola :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po co w ogóle pytać????? No przecież to rewelacja!!!!!!!!!!!!!! Można odgapić? :)
    A śpioch wybitnie w kolorach mojej sypialni;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Прекрасные конверты и очаровательный ангел!

    OdpowiedzUsuń
  6. pomysł z kopertami super :D tradycyjnie ustawiam się w kolejce :D śpioch w kolorach w sam raz do sypialni mojej

    OdpowiedzUsuń
  7. Wlasnie trafilam na Twojego bloga i bede tu zagladac czesciej. Ja jestem nowa w rzeczywistosci blogowej :)
    Spioszek jest przeuroczy :) to ja tez sie dopisuje do candy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dość, że szyjesz przeurocze anioły, to jeszcze pakujesz je tak, że otwierać trzeba ostrożnie, żeby nie zniszczyć cudownej koperty. Nie mam możliwości robienia sobie takich wydruków, więc z nadzieją staję w kolejce. Może akurat mi się poszczęści.
    Zima niestety i u nas puka do drzwi, wieczorami, gdy wracamy z Olą z różańca urywa nam głowy, chociaż nie idziemy długo. Od tygodnia też palimy w kominku, nie ma rady, choć zapasy drzewa jeszcze nie zwiezione :(((. Natura daje nam chwile oddechu w ten weekend, ale potem ma być jeszcze gorzej. Jak na mój gust, to za wcześnie, ale cóż zrobić... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. efekt z kopertami jest świetny :)

    no i oczywiście ustawiam się w kolejce po cukierka :) może się do mnie szczęście uśmiechnie :)

    http://tuometar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie oakowania wspaniałe, godne pomieszczenia w sobie tak wspaniałych dzieł stworzonych Twoimi zdolnymi łapkami !!!

    Jeśli myślałaś, że w tym Candy mnie zabraknie to byłaś w błędzie ;-)
    Tadam JESTEM i zapisuje się prawą i lewą łapką ;-)
    Będę z niecierpliwością oczekiwała losowania bo takie cukiereczki nie często się zdarzają do zdobycia !!!
    Buziaki posyłam Aga

    OdpowiedzUsuń
  11. Koperty świetne, aż szkoda,że w podróży się pogną, zniszczą;-(
    Oczywiście znowu poluję na Twoje "twory i wytwory';-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowicie wymyśliłaś te koperty! Jestem zachwycona! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysl na opakowanie, kperta już sama w sobie jest malym dziełem, które można wykorzystac, oprawić, powiesić...swietne, świetne:)Zawieszki tez urocze, sama lubie robic takie drobiazgi, ale o tej kawie to nie wiedzilam, dzięki za podsunięcie pomyslu...Buziaki, 3maj się

    OdpowiedzUsuń
  14. Beatko pomysl na takie pakowanie jest bajeczny, bardzo mi sie podoba, zreszta podobnie i ja pakuje, szary papier jest ponadczasowy.
    A candy zapowiada sie zjawiskowo.
    Buziaczki i milego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysł pakowania bardzo mi się podoba, tym bardziej, że wczoraj miałam okazję zobaczyć to na żywo i prezentuje się rewelacyjnie ;)))
    Ja także podobnie pakuje, tylko co innego naszywam na paczkę ;))
    Mam nadzieję, że niedługo będę mogła Ci się odwdzięczyć za szczęśliwą rączkę, która mnie wylosowała w poprzednim candy!

    Już wiem jaki są Twoje prace perfekcyjne :* jesteś mistrzynią!
    Ściskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  16. taki śpioszek bardzo pasowałby do pokoju moich chłopców:) może się uda...

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysł z kopertami super! pięknie są zapakowane te Twoje dzieła więc wcale bym się nie pogniewała gdybym jakimś cudem wygrała październikowe candy, tym bardziej że ten śpioch wygląda jak ja po przebudzeniu mnie tylko szlafmycy brakuje ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały pomysł z kopertami,podobają mi się bardzo ,a śpioch i karteczki zachwycające, nie tracę nadziei i ustawiam się ponownie w kolejce. Pozdrowienia. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie wiem czy powinnam, bo 30.10 to ja pewnie będę w szpitalu.... rodzić dziecko :) i wyników od razu nie zobaczę.... Ale taki śpioszek dla córeczki mej byłby w sam raz :) No to zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojoj zapisuje się szybciutko :) śpioch lniany obłędny! koperty też :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Beatko, krásný blog!!! Děkuji za něj!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne koperty :) a śpioszek i obrazki prześliczne więc i ja sie chętnie ustawiam :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  23. Koperty zostały już przez moje poprzedniczki tak skomplementowane, że ja skromnie powiem - mnie TEŻ się podobają ( nie tylko koperty) i spokojnie postoję w kolejce. Pozdrawiam: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie pomyslowe koperty, godne najlepszych i najpiekniejszych sklepow z upominkami, widac ze jestes fachowcem i perfekcjonostka :)
    Ja rowniez poprosze o miejsce w kolejce po Candy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Przygarniam Śpioszka.........:))))))

    Koperty powalające !!!!!

    Pozdrawiam Patti.

    OdpowiedzUsuń
  26. To sie rodzinka rozchorowala na dobre, tylko uwazaj na siebie kochana!
    Cudnie pakujesz :)czasem i ja robie podobnie ;)
    Candy cudowne lecz tym razem pasuje ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. O rety! Nie wiem, co piękniejsze: te retro panienki, czy ten śpioch. A może opakowanie?:)
    Staję w kolejce!:):):)

    OdpowiedzUsuń
  28. kochana jak zwykle zgłaszam sie do Candy ,tak podobaja mi sie twoje prace że bede brała udział zawsze.Zdolna babka z Ciebie.
    ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  29. Lniany ma swój styl, ale Pasiasty kolorkami bardziej do mnie przemawia, więc chętnie dołączę do kolejeczki :) Pomysł z kopertą - bombastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Z radością zapisuję się na słodkości.
    Podziwiam Twoją kreatywność...koperty urocze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. wspaniały pomysł z tymi kopertami - jesteś niesamowicie kreatywna!
    candy wspaniałe - tym razem i ja spróbuję...
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  32. normalnie cudności...zresztą jak zwykle...
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem zachwycona ustawiam się wiec grzecznie,
    Może sie poszcześci.
    cukieraski przygotowałaś zjawiskowe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. jej! ale mi się podoba ten lniany aniołek, cudowny jest!

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześliczne candy przygotowałaś!Ach stałam się już marzycielką:))

    *Serdecznie dziękuję za odwiedziny na blogu.Tak mi miło na serduchu.
    Posyłam ciepłe uściski i pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  36. What a great giveaway,thank you!

    OdpowiedzUsuń
  37. Vintagowe karteczki z panienkami sliczne ,koperty przepyszne/swietny pomysl/aaaa spioch ...westcne tylko OCH!!!Pozdrawiam i ustawiam sie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  38. Motywy vintage zawsze mnie zachwycają :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Beatko, te koperty sa poprostu MNIAM:) i na tak wspaniale candy i ja sie z przyjemnoscia zapisuje.
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  40. Witaj Beatko,
    muszę zostawić komentarz choćby po to aby powiedzieć Ci, że Aniołki dotarły ale o wrażeniach opowiem Ci w mailu. Max przeszedł samego siebie. Kochana, z całego serduszku dziękuję i bądź cierpliwa,hihi. Buźka

    Kasia

    kbardy@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. przepiękne - jak zawsze
    i jak zawsze - zapisuje się!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Anielice boskie ! Z uszytymi kopertami to pomysł godny naśladowania.
    Buziaki Artambrozjo

    OdpowiedzUsuń
  43. Anilek wymarzony do mojej sypialni i wiem ze tam bedzie mial naprawde wygodnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. oj tak, ja juz znam te koperte z nadrukiem i ozdobna kartke, bo w taka zapakowana byla moja Tilda od Ciebie:-)
    zapisuje sie szybko na nowe candy, spioch sliczny!
    sciskam Cie mocno Kochana Ambrozjo, zdrowka zycze calej rodzinie!

    OdpowiedzUsuń
  45. koperty z nadrukiem wyszly cudnie. Bardzo fajny pomysl i efekt.
    na candy staje grzecznie w kolejce.
    duzo zdrowka dla wszystkich - i mnie juz cos lapie.
    pozdrawiam cieplo .

    OdpowiedzUsuń
  46. Oprawa godna Twoich dzieł :)
    Candy wspaniałe i oczywiście nie może zabraknąć różanego...
    I proszę Cię nie płacz u mnie albo noże płacz może akurat gdzieś trzeba wypłakać się to dlaczego nie u mnie :)
    Zdrówka dla Ciebie i Twojego Ukochanego....
    Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Milá Candy,
    máte nádhernú prácu, veľmi obdivujem a prajem ešte veľa tvorivých nápadov!!!
    A ak smiem, rada sa zapojím do Vašej súťaže.
    Krásny deň praje,
    Aďka

    OdpowiedzUsuń
  48. so cute candy!!!! i want it too))))
    link on the left panel http://mashustik-palace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Chociaż szczęście w candy mi nie dopisuję, ja też się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zdrówka całej rodzince życzę!
    Pomysł na opakowanie świetny. Świetnie wyglądają te koperty.
    Po candy ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  51. koperty są cudowne, wpadłaś na genialny pomysł:)
    Candy też jak zwykle cudowne, może do mnie się szczęście uśmiechnie?

    OdpowiedzUsuń
  52. Jejciu - kusisz, aż miło! A że ja obojętnie obok takich słodkości przejść nie jestem w stanie - z niecierpliwością czekam na losowanie!

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  53. ja jeszcze z takim pytaniem, czy ktos by mi mogl pomoc i powiedziec jak ja mam zdjecie wkleic na swojego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  54. Koperty wyglądają fantastycznie!!!! Tak zapakowanego prezentu aż szkoda otwierac:))
    A przejśc obojętnie obok Twojego candy się nie da, więc i ja z chęcią się zapiszę.
    Życzę aby choróbska jak najszybciej Was opóściły.
    Pozdrowienia gorące ślę:))))

    OdpowiedzUsuń
  55. z takim Śpioszkiem, żadne koszmary nie odważyłyby się mnie dopaść... i wreszcie mogłabym spać spokojnie...

    aaah! ustawiam się pokornie w kolejce i czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Twoje prace są magiczne.Już staję w kolejce po te rarytasy.

    OdpowiedzUsuń
  57. Koperty są genialne. Dla samych kopert mogłabym korespondować z Tobą tradycyjną metodą non stop.. ten nadruk na tkaninach jest stale dla mnie nieodgadnionym tematem..gdzie mogę się czegoś więcej na ten temat dowiedzieć..? podpowiedz.. a teraz temat Twojego cudnego candy.. ja jestem pod stałym wrażeniem Śpiochów..a jeszcze do tego te kartki..no nie ma rady..muszę próbować szczęścia bo to takie cuda, że jak nie spróbuję to zwariuję :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Witam
    Ja śle buziole w nochy i ustawiam sie grzecznie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  59. Dear Beata, you have a wonderful blog. And creates beautiful things! Sincerely, Elina from Slovakia :-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Długa ta kolejka ale nic to! Staję i stać będę bo w słusznej kolejce mam miejsce. Śliczne paczuszki.

    OdpowiedzUsuń
  61. Przepiękne są te twoje śpiochy :)
    Może mi sie poszczęści w losowaniu :) i taki cudaczek mi sie trafi :)

    OdpowiedzUsuń
  62. koperty są rewelacyjne - dostałam w takiej anielinkę i właśnie zastanawiam się, jak ja wykorzystać, bo o wyrzuceniu nie ma mowy. a po śpioszka ustawiam się w kolejce, ponieważ ciągle nie znalazłam sposobu na żaden bank:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Super są te koperty - świetny znak firmowy :)
    Na śpiocha się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Pomysł z kopertami jest cudowny.Nagroda w Candy....marzę by była moja.Zdrowia Wam życzę.Trzymajcie się ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
  65. Patrząc na piękne opakowanie od razu się nastrajamy pozytywnie do tego, co kryje się we wnętrzu :)
    A co do karteczek - chciałabym mieć drukarkę na której można drukować takie śliczności :(

    OdpowiedzUsuń
  66. gorąco pozdrawiam i jak zwykle cichutko staję w kolejeczce ; )

    OdpowiedzUsuń
  67. Twoje prace sa zjawiskowe:), ach miec tyle szczescia..
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  68. i ja ustawiam sie po te cudnosci :* buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja również ustawiam się w kolejce po takie cuda! Pozdrawiam serdecznie!;)

    OdpowiedzUsuń
  70. chętnie wezmę udział w losowaniu tak pięknych rzeczy :)

    http://przykubkukawy.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  71. i ja też przytulę śpiocha:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Staję obowiązkowo. Prześliczny śpioszek

    OdpowiedzUsuń
  73. Jakie śliczności, ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  74. Nice gift!
    http://lilangkrea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. śpioszek cudny az chciałoby sie od niego przytulić tylko czy mąż nie będzie zazdrosny ;) pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  76. Ojej ... oczy mi się zaświeciły na te wspaniałości . Szczęścia w losowaniach nie mam za grosz ale nie zaszkodzi stanąć kolejce , może tym razem ...
    serdeczności
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  77. Ojej ... oczy mi się zaświeciły na te wspaniałości . Szczęścia w losowaniach nie mam za grosz ale nie zaszkodzi stanąć kolejce , może tym razem ...
    serdeczności
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  78. Staję w kolejce do tych śliczności
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. Urocze koperty!!
    Staję w kolejce za tymi słodkościami,choć przy moim szczęściu mało prawdopodobne by mi sie udało je dostać.
    Ale jak to mówia kto nie ma szczęścia w kartach ten ma nap ewno w miłości, coś w tym chyba jednak jest :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  80. Szczerze mówiąc jęzor mam do pasa ;) Piękne rzeczy tworzysz :)
    Ustawię się w kolejce a może szczęście się do mnie uśmiechnie :)
    http://dziescilat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Śliczne rzeczy - spróbuję szczęścia!

    http://zielonaszpilka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  83. Просто слов нет!Я в диком восторге!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  84. Hola!! Si puedo me encantaria participar en tu sorteo ya que ese angelito y esas tarjetas me han encantado!! :D
    Y decirte que haces unos trabajos preciosos. Que idea de sobres mas bonitos que has tenido.
    Besos desde España

    Belinda

    OdpowiedzUsuń
  85. rozkoszne słodkości - wpisuję się i czekam niecierpliwie w swojej kolejce ... a nóż :)

    http://kigabet.blogspot.com/2010/10/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  86. Przepiękne to wszystko, dopiero zaczynam... ale taki śpioch... tuliła bym i tuliła bez końca... Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  87. wow! wow!
    amazing candy!
    congrats!
    I want to play with you...
    please enter my name...
    I've posted this on my sidebar
    lapappilon.blogspot.com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  88. Cudne candy ! ja również ustawiam się w kolejce po te skarby !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Это конфетище просто какое-то,встану в очередь.
    http://wwwdomovenok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. О,Тильды моя мечта!спасибо за шанс выиграть такую прелесть!
    http://myblog-ulisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. ustawiam się w kolejce http://domciatko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. O matko, o mały włos bym przegapiła:)
    Zapisuję sie , a jakże, z moja miłością do wszystkiego anielskiego! :)))

    OdpowiedzUsuń
  93. kolejka,że ho ho ale zapisuję się może w końcu ja też coś wygram

    OdpowiedzUsuń
  94. cudne sa twoje anioly...ja nie mam odwagi zabrac sie za tildy...a z ta mysla zakupilam nie dawno maszyne do szycia...narazie jednak patrze na ''nie swoje'' i wzdycham...

    OdpowiedzUsuń
  95. mi też podoba się nadruk na kopertach.Super.

    OdpowiedzUsuń
  96. śliczności:) ja także z miłą chęcią ustawiam się w kolejce. mój mail:ARTYSTKA26@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  97. Załapałam się jeszcze do pierwszej setki i bardzo liczę na szczęście w losowaniu
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  98. Ha! 100 komentarz!!! Na ostatnią chwilkę trafiłam, ale i tak się zapisuję :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  99. вкусняцкая конфета :)
    тоже хотелось бы участвовать в розыгрыше :)
    Желаю всем удачи :)
    http://lll-lll-lll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz