sobota, 2 października 2010

Domek na 'przydasie'. Niespodzianka od Agi. Wyróżnienie.

Buziaki na początek :***
Jakiś czas temu kochana Atena z blogu ' Drewniana Szpulka'  obdarowała mnie wymarzonymi szpulkami.
Szpulki dość długo czekały na swój blogowy debiut,
ponieważ ja zamarzyłam sobie domek na 'przydasie'.
Nakreśliłam mężowi 'o co chodzi' i cierpliwie czekałam:)

No i jest, domek z sosny syberyjskiej :)



Oczywiście w domku zamieszkała tylko maleńka cześć moich skarbów, reszta dalej czeka w koszykach
i pudełkach na swoje miejsce.
Domek zawisł w mojej małej pracowni - sciany na razie łososiowe, ale juz w tym tygodniu
( mma taką nadzieje), zmienią kolor na biel lub szary -jasny, wtedy
domek będzie się lepiej prezentował.

Dla Ateny za jej dobre serduszko przygotowałam anielicę, pewnie większość z Was
już ja oglądała, ale u mnie na blogu nie była jeszcze prezentowana.
Lniana Dama z dodatkiem białych maleńkich różyczek.



 Dziękuję Ci Ateno :***

___________________________________________________________

Musze się Wam pochwalić jakie śliczności podarowała mi
Aga z Kaprysnych inspiracji.
Otrzymałam śliczny prezent urodzinowy i jak zawsze pociekły łzy
- z radości i wzruszenia.

Tak precyzyjnie wykonanego serduszka i biscornu jeszcze nie miałam w łapkach.
Agnieszko - dziękuję Ci bardzo :***




____________________________________________________________

Kilka dni temu od  Basi z Tupisze,
oraz Moniki z English Style
otrzymałam wyróżnienie.
Bardzo Wam dziękuję kochane :***


Oczywiście wyróżnienie przekazuje dalej .
Wybranie tylko 10 kreatywnych blogów jest ciężkie,
ponieważ chciałabym nagrozić wszystkie blogi do których zaglądam.
No ale jak dziesięć to dziesięć :)
Wyróżnienie wędruje do:

1. Agi z Kapryśnych inspiracji 
2. Janki z De toute mon ame
3. Penini z Peninia Art
4. Kasandry z Mój dom - Moja ostoja
5. Kamili z Floralnych przeobrażeń
6. Magdaleny z Laprovence.pl
7. Tukary z Tworów Tukary
8. Elle z Le petit bonheur
9. Iki z Moje wędrowanie
10. Neli z Domu z kluczem

Moje drogie uwielbiam wpadać do Was i zachwycać się Waszymi pomysłami i pracami:)

Buziole posyłam do wszystkich zaglądających i życzę pięknej słonecznej niedzieli :)))


42 komentarze:

  1. Domek rewelacyjny!!! A prezenty przecudne:) Pozdrawiam bardzo sedecznie, życzę udanej i pogodnej niedzieli i śmigam pisać zaległego posta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślizną aranżację wymyśliłaś dla swoich przydasi! Anielinki nie widziałam wcześniej, więc podziwiam piękność teraz i zazdroszczę Atenie takiego towarzystwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Domeczek przydasiowy uroczy.Wspaniale wyglądaja w nim szpuleczki.To miejsce dla nich :)
    A Anielina dla Atena...piękne i ma w sobie nutkę delikatności.
    Za wyróżnienie przeslicznie dziękuję.Jest mi bardzo miło:)Buziaczki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozytywnie zaskoczyłaś mnie wyróżnieniem ;)
    Bardzo dziękuję i w pas się kłaniam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeuroczy domek, pięknie się prezentuje na ścianie!!!
    A anielica przecudowna - Atena z pewnością jest zadowolona. Fajnie otrzymywac takie prezenty:)))
    Pozdrowienia z Leśnego Zakątka

    OdpowiedzUsuń
  7. Szpulkowa chatka "miodzio" ,,,,wspanilymi prezentami obdarzyly cie dziewczyny.
    Dzieki wielkie za wyroznienie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny domek :) a skąd wiesz, że to sosna syberyjska?? :)
    za wyróżnienie bardzo dziękuję no i Twojego gratuluję :0
    Pozdrawiam niedzielnie więc leniwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Domek jest cudowny! Zdolny małżonek :)
    Szpuleczki ślicznie się tam prezentują :)
    Anielicą w Twoim wykonaniu to mistrzostwo świata. Jest piękna!

    A za wyróżnienie serdecznie Ci dziękuję :) Jestem wzruszona, to bardzo miłe :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny domek - gratulacje dla męża :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Domek jest boski !!! Fantastyczny !!!! I pomysł i wykonanie ujęło mnie za serduchu ... i ta aranżacja ... ech ... super !!!!

    Anielinka niezwykle urocza też bardzo przypadła mi do gustu ... a że nie miałam jeszcze okazji złożyć życzeń czynię to niniejszym życząc wszystkiego naj naj naj ...

    Dziękuję za wyróżnienie ... czuję się zaszczycona !!!

    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  12. Domek na drobiazgi super!!! Ja niedawno sama weszłam w posiadanie jednego, takiego na nici, szpulki.
    Anielinka śliczna, taka delikatna, fakt widziałam ją już u Anetki, ale wiadomo, że u Ciebie również musi być pokazana:-)
    A Agnieszka zrobiła Tobie cudowny prezencik oczywiście w jej "firmowym" kolorze;)
    Pozdrawiam Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nareszcie moglam je zobaczyc, uczynilas ze szpulek piekna dekoracje domku. Ja marze o takim kaciku "krawieckim"
    Twoj maz ma zlote rece, domek wyszedl bosko.

    Peazenciki od Agi rewelacyjne i jakie przedatne.
    Kochana sciskam i zycze milej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo śliczna, subtelna anielinka! No i domek piekny. Nie ma co - zdolna rodzinka;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny szpulkowy domek :) śliczna Anielica. Ma obłędną sukienkę. Sama w taka bym się ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. domek bardzo fajny, ma piękny kolor - zdolny małż :)
    tilda jak zwykle powalająca - czemu ja nie umiem takiej uszyć??
    prezenty piękne i misternie wykonane
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Prezenty dostałas piekne, a domek jest po prostu super!
    Anieliczka mnie juz zupełnie powaliła.. bardzo podoba mi sie ta jej lniana suknia :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  18. Beatko, domek bajkowy i wg. mnie zmiana koloru sciany jeszcze podkresli jego wyglad. Zdolne rece meza:) Anjelinka boska, w pieknych kolorach, do domku Anetki bedzie pasowala. I prezenciki od Agnieszki - jak zawsze - doskonale.
    Beatko, dziekuje bardzo za wyroznienie.
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale masz męża zdolniachę! Domek świetny!
    A ja to całe życie marzę o takich włosach jakie ma anielinka dla Ateny....achhhhhhh

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczności ! Anielinka i domeczek uroczo się prezentują. Pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest mi bardzo miło Beatko, dziękuję za to wyróżnienie od Ciebie. W sumie to nie liczy się dla mnie sam znaczek, bo i tak nie zasługuję na niego, nie tworzę tak wspaniałych prac, ale dziękuję Ci za Twoje odwiedziny i pozostawione słowa:)I za to, że mogę podziwiać Twoje cudeńka.
    Domek na przydasie jest nieziemski:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale cudny ten domek:) a Anielinka tak piekna, ze mi dech zaparlo!

    OdpowiedzUsuń
  23. Domek fantastyczny i nawet na tej ścianie się pięknie prezentuje :D normalnie worek z prezentami CI się rozsypaŁ:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Sietny Twoj domek :) maz zdolniacha, szpulki od Anetki cudowne i bardzo przydatne.
    Prezentow naprawde tylko pozazdroscic.
    pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. W domku na przydasie zachwyca mnie przede wszystkim kolor - piękny odcień, którego nijak nie umiem osiągnąć przy malowaniu :(
    Prezenty urocze i te od Ciebie i te dla Ciebie - miło jest dawać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziewczyny bardzo Wam dziękuję za miłe słowa :***
    Cieszę się, ze domek i anielka Wam sie podobają :)


    Iko :) wiem, ze to sosna syberyjska - ponieważ materiał zamawiam w firmie, która buduje domy z sosny syberyjskiej :)

    Miro :) za kilka dni bede malowac kolejny domek, to postaram sie w trakcie malowania obfotografować i wyjaśnić jak ja to robię :)

    Kasiu :) domek ja malowałam, mąż go wykonała i dostarczy w stanie surowym :)

    Peninio, Kamilo, Tukaro, Iko, Elle, Kasandro,Janko, Nelo - cieszę sie, ze wyróżnienie sprawiło Wam radość :)))
    buziaki dla wszystkich zaglądających :**

    OdpowiedzUsuń
  27. jakie piękne włosy ma Dama lniana!
    elegantka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. przeslicznie u Ciebie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Widze je!! Widze serduszko, ktore Ci podarowalam wisi sobie pod daszkiem tego cudnego przydasiowego domku:-)Az mi sie zakatarzona geba usmiechnela! :-)
    buziole
    Basia
    P.S. tak, anielinke dla Ateny juz widzialam, piekna ach!

    OdpowiedzUsuń
  30. Domku nie moge sobie wyobrazic bez tych szpulek i innych przydasi, pasuja jak ulal i stanowia inwentarz sosnowoblekitnej chatki, swietny pomysl :)
    A Anielica udala Ci sie niesamowicie, szczegolnie jej sukienka no i te wlosy-rewelacja,burza lokow pasujaca w sam raz do spokoju i elegancji ubranka !pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Domek uroczy, bardzo mi się spodobał:)
    I te szpuleczki super:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Domek cudeńko! Piękny podarunek przygotowałaś dla Ateny, z pewnością będzie zachwycona. I Ty zostałąś obdarowana pięknymi przediotami! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  33. Teraz potrzebny jest ci pokoik do prac ręcznych, sama marze o takim małym pokoiku gdzie będę mogła trzymać maszynę i wszystkie moje materiały do różnych robótek.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. czy ja juz kiedys nie pisałam, że fajny ten Twój mąż...?:) domek świetny i kolor bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  36. szpulki i półeczka fajniusie. Jak Wy ładnie i czyto macie w swoich pracowniach. Nie to co ja :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Domek przecudny !!!
    A szpuleczki prezentują się w nim wspaniale !!!!
    Bardzo dziękuję za wyróżnienie !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapomniałam dodać, że uwielbiam robić prezenty z tzw. zaskoczenia ;-)
    Cieszę się, że udało mi się sprawić Ci niespodziankę ;-)
    A

    OdpowiedzUsuń
  39. same piękności!
    jest co podziwiać,
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam na swojego raczkującego bloga:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz