czwartek, 21 października 2010

Prace konkursowe . "Romans" w lawendowym kolorze

Witajcie :)))
Oj zapuściłam bloga okrutnie :(
Dawno nic nie pisałam i u Was też jestem 
ledwo zauważalna.
No cóż, potrzebowałam czasu, żeby przetrawić codzienność
- źle postawione diagnozy - konowały :////
- groźnie wyglądającą kontuzje męża 
- i całą resztę, czyli szarą rzeczywistość ...

Postaram się szybko nadrobić zaległości czytelnicze, odpisać na maile
i wywiązać z obiecanych wymianek:)

*********************

Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować moje prace do 
VI edycji konkursu 
"zabawka przyjazna dziecku"
organizowanego przez Muzeum Zabawy i Zabawek w Kielcach.

Pierwsza praca to 

Lawendowa Anielina 
uszyta z bawełny najwyższej jakości i białego polaru.
Anielina może zamieszkać w dziecięcym pokoiku i być powierniczką sekretów,
towarzyszką zabaw i opiekunką przywołującą bajecznie kolorowe sny.
Aniela po ściągnięciu skrzydełek i płaszczyka może paradować w 
lawendowej sukienusi :)
Do przesyłki Aniele obsypałam lawendą i zapomniałam pstryknąć zdjęcie :(










Druga praca :

Rodzina Królików w jesiennej szacie
słodkie przytulanki ubrane w jesienne stroje ( maskujące w lesie :P )
Czteroosobowa rodzina - wszyscy bardzo radośni, gotowi nie tylko na zabawy 
w dziecięcym pokoju, ale również na wyprawy w nieznaną krainę wyobraźni.
Powędrowały w towarzystwie jesiennych liści.








Czekam na Wasze opinie :))
I jeśli ktoś ma czas i jestem mu choć 'tyci tyci' bliska - to proszę o kciuki :))

Chociaż osobiście uważam się już za szczęściarę - Muzeum zauważyło moje prace !!
Nic więcej mi nie trzeba :)


Ostatnio mam 'romans' z lawendowym materiałem i białymi różyczkami :))
Gdy powstawała Aniela konkursowa, wpadł mi do głowy pomysł na drugą 
pannę, bardzo podobną kolorystycznie :)
Można ją przygarnąć na Fairy House 




Uff, dość na dzisiaj :)
*************************************

Moje kochane blogowiczki, chciałam wszystkim zaglądającym i obserwatorom bardzo podziękować,
za komentarze, miłe maile, za zaufanie jakim mnie obdarzacie składając zamówienia :))))
Dziękuje bardzo :****
Zapraszam do siebie o każdej porze :)
Buziole posyłam i życzę wszystkim cudnego słonecznego i ciepłego weekendu :***
U mnie dzisiaj padał śnieg i było tylko 2 C na termometrze.



39 komentarzy:

  1. Jak miło patrzeć Beatko, gdy ze zwykłych szmatek wyczarowujesz piękne lalki - szmacianki:))
    Zdrówka, weny i słonka życzę:))
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Ambroziu, ta pierwsza "Lawendówa" istne cudo !!
    Super !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie!!!
    rodzina królicza powaliła mnie na kolana!

    OdpowiedzUsuń
  4. nooo cuuuda same :* trzymam kciuki choc faktycznie i tak jestes szczsciara na maksa i do tego mega zdolna :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne masz pomysły na ubrania dla lalek. Ja jestem bardzo tradycyjna i mało kreatywna pod tym względem :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyno!! same cuda !! Piękna ta fioletowa tkanina i jak cudownie się układa:) Cudnie to wszystko wymyśliłasz i płaszczyk bombowy!!!! Zachwyciły mnie też jesienne króliki!! Cudowne materiały i wogóle szczęka mi opadła!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. No i jeszcze jedno miałam napisać:) Trzymam kciuki choc wiem, że taka anielina ich zachwyci kunsztem, pomysłowością i precyzją wykonania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakbym byla malym brzdacem to pewnie chcialabym rodzine krolikow, jakbym byla troszke wiekszym brzdacem to zapewne fioletowa anielinka bylabym moim marzeniem. A jesli do muzeum...to juz zbyt trudny wybor jak dla mnie Moze jednak postaw na znak firmowy...przeciez jestes rozpoznawalna wlasnie ze wzgledu swoje anielinki:)pozdrawiam, cokolwiek postanowisz nie bedzie zle:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję udziału w konkursie. Lawendowa Anielina na pewno wszystkich oczaruje, jest przecież taka perfekcyjna. Królisie bardzo słodkie. Podziwiam Twoja pracowitość, zwłaszcza, że chyba jeszcze nie wydobrzałaś całkiem po chorobie. Buziaki ślę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza Anielina jest przecudowna!!!
    idealnie wszystko dopasowane... i te buciki kozaczkowe... ech ślicznie to wykombinowałaś, będę 3mać kciuki!
    a rodzinka jesienna też super!
    Powodzenia na konkursie!

    Ściski
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza anielica jest przecudna. Piękne kolory, ubranie i wszystkie detale:-)
    Króliczki oczywiście są też urocze ale ta anielica wygrywa:-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. no i oczywiscie jest pieknie, wiadomo jak zawsze uszylas slicznosci :)
    Kciuki trzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozczulają mnie te skrzydełka na szeleczkach:) Butki piękne i modne uszyłaś dla lawendowej anielki no ale musi mieć wysokie buty skoro o tej porze roku z krótkich portasach chodzi:P
    Rodzinka króliczków bardzo słodka (jakby to były myszki to bym chyba na to muzeum napadła:):))
    A ostatnia anielinka skojarzyła mi się z Pipi!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje udzialu w konkursie!! Mysle, ze ta anielica ich powali na kolana!!!! Wygrana jest TWOJA...a Krolicza rodzinka tylko utwierdzi panel jury w slusznosci decyzji! Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam kciuki bardzo, bardzo mocno, bo prace piekne i sama bym sie cieszyla gdyby ktos za mnie to robil :)
    Anielinka sliczna, w supermodnych kolorach i z pewnoscia podbije serca niejednego dziecka i konkursowego jury :)
    Ale moim faworytem jest rodzina krolicza...to jest czyste, superowe szalenstwo, sa przeslodkie, no i w kolorkach na czasie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękny ten liściasty materiał :D a anielice jak zwykle cudne:D króliczki też:D

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne maskotki uszyłaś :)
    no ale to nie nowość :)

    za inne sprawy kciuczę i życzę żeby się wszystko dobrze zakończyło

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystko wyglada cudnie. trzymam kciuki.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Przytulasie miluchne.Kciuki oczywiście trzymam.
    Tak na marginesie,sama przechodziłam sytuację z błędnie postawioną diagnozą.Pół roku nerwówek.Stosy niepotrzebnie branych leków(co też nie jest obojętne dla zdrowia).Dół finansowy i ogólna depresja.Na koniec oświadczenie pani doktor,że to był dopuszczalny błąd w diagnozie i tak po prostu"nic się nie stało"Koszmar.Życzę zdrowia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Króliczki są przeurocze, ale anieliny..... pieję z zachwytu nad nimi, wyszły Ci prześlicznie!!!!
    Chyba uschnę z zazdrości, tak piękne są twoje anieliny, (ja dopiero raczkuję jeśli chodzi o anieliny, i mam problem z włosami)
    Pozdrawiam gorąco:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Beatko poległam ( szczegóły w smsie ) wszystko co uszyłaś jest cudne ale "konkursowa" najpięniejsza !!!
    Bzuiaki posyłam Aga

    OdpowiedzUsuń
  22. O rajusiu! Wyżyny kunsztu anielskiego!!! Konkursowa anielinka PRZEPIĘKNA!!! Wśród nawału anielinek w ostatnim czasie ta jest NUMERO UNO u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Beatko no wszystko jest absolutnie swietnie,wcale nie dziwie sie ze Cie dostrzegli.
    Romansuj tak dalej z fioletem same dobre rzeczy z tego powstaja.
    Trzymam kciuki oczywiscie.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale świetny pomysł z ubraniem anieliny w ciepły płaszczyk!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. no nareszcie wrocilas!
    Sliczne wszystkie! Ni ewiem co piekniejsze, anielinki czy kroliki. Gdyby mi ktos kazal wybrac, mialabym powazny problem.
    Trzymam kciuki za konkurs.
    Pozdrawiam cieplo i zdrowia zycze calej rodzinie:-)
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne Anielice i rodzinka, jak zwykle z wielką przyjemnością oglądam Twoje prace, tak staranne, dokładne, bajeczne!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  27. Butki anielicy mnie urzekly, sa takie slodziutkie.Pieknie jak zwykle...
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Sliczne prace ,,rodzina "Kroli" fantastyczna,Anielinka jak zwykle anielska ,no a jej buciory "przepyszne".Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie nadążam za Tobą, co rusz coś takiego wyciągasz z rękawa..ooo własnie takie króliki - CUDOWNE!

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj
    Nie piszę komentarzy tak często jak tu zaglądam....
    Tym razem chcialabym przekazać wyróżnienie - choc wiem, że wiele blogowych koleżanek ich nie przyjmuje
    TWOJE PRACE SĄ FANTASTYCZNE dlatego pozwalam sobie to zrobić
    szczegóły odnosnie wyróznienia u mnie
    http://marta-berceuse.blogspot.com/
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  31. Najbardziej podoba mi się królicza rodzina,a potem druga anielica.Piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  32. Witaj:)
    Patrze sobie na Twoje prace i jestem zachwycona!!! Piękne Tildy!!!Pozdrawiam serdecznie Monia

    OdpowiedzUsuń
  33. Grunt to rodzinka! Śliczne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie będę oryginalna kiedy napiszę,że Twoje prace są piękne !!!! Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  35. Rodzinka kroliczkow jest przepiekna i te kozaczki Lawendowej Anieliny... :), wogole Twoje prace sa cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Muy bonitas tus Tildas, a mí me encanta hacer estas muñecas, tengo muchas en mi blog, pásate a verlas si te apetece, besos

    Chelo

    OdpowiedzUsuń
  37. fantastyczne dzieła Królisie są rewelacyjne,a Anielina z tymi różyczkami boska ;)gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz