środa, 27 października 2010

Szufladowe wyzwanie # 10. Skarby od Dobrych Duszyczek:)))

Witajcie moje kochane :****
Chciałam Was zaprosić do kolejnego wyzwania w Szufladzie.

SMAK(I) DZIECIŃSTWA


Te polne kwiaty, którymi pachniał dom, smak świątecznego makowca,  
a może wspomnienie bajek czytanych na dobranoc? 
Zbierzcie swoje wspomnienia zamknijcie w pracach (technika prac dowolna).
Czekamy na nie do 5 listopada 2010
Zapraszam Was bardzo serdecznie do Szuflady 

Ja przygotowałam słodkie podusie z domkiem.
Dom - symbol bezpieczeństwa, ciepła, szczęśliwego dzieciństwa.





Podusie można kupić na Fairy House.

 
*****************************

 A teraz uwaga, będę się chwalić !!!

W ostatnich dniach dotarły do mnie skarby od Dobrych Duszyczek :)
Każdą paczkę otwierałam z zachwytem i ciekawością :)

Od kochanej Myszki dotarły do mnie cudne zazdrostki do kuchni .
Na razie grzecznie czekają na skończenie remontu.



Od Jagi otrzymałam w ramach wymianki cudowną chustę i broszkę.
Chusta jest ciepła, miękka i w moich kolorach - idealna na jesień.

A od Ateny otrzymałam cuda !!!
Pięknie zapakowane haftowane serduszko z koroną i literką B,
woreczek z lawendą i  lawendową saszetkę :)


Kochane moje dziękuję Wam za cudne niespodzianki :***
Jesteście wspaniałe :*

 ***************************

Bardzo dziękuje za wszystkie kciuki  i miłe słowa pod poprzednim postem:***** 
Buziole posyłam i życzę wszystkim zaglądającym dużo słońca za oknem i w serduchu:**


25 komentarzy:

  1. Poduszki podziwałam już w szufladzie ;-)
    Prezenty otrzymłaś wspaniałe !!!
    Serduszko z koroną to chyba już znaf firmowy Anetki - też takie mam ;-)
    Ale chusty fioletowej to Tobie strasznie zazdroszczę ( ale tak pozytywnie, nie myśl sobie, że źle )
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne prezenty i podusie cudne !
    Perfekcyjnie wykonane.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Poduszeczki widziałam w szufladzie i nadziwić się nie mogłam, jakie piękne są.
    A zazdroska... no cóż, napewno jest piękna jak wszystki, co spod jej rąk wychodzi. Sama też mam zadroske autorstwa myszki i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podusie jak z marzeń, Bajkowe /Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. no oczywiscie dom...najbardziej oczywista interpretacja:)piekne podusie:)fajne wyzwanie i ciesze sie,ze coraz wiecej osob bierze udzial w wyzwaniach:)ja kibicuje wszystkim od samego poczatku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh jakież cudne podusie!!!!i jakież cudne sny można z nimi mieć:)))
    A niespodzianki przewspaniałe!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podusie wyjątkowo bardzo sympatyczne!Jestem pełna podziwy przede wszystkim dla pomysłu, ale dla wykonania też!
    Bardzo miłe prezenciki.Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. no i co ja mogę napisać??
    bo jak zwykle cuda stworzyłaś - czy to anielice czy inne wytwory -perfekcja i piękno

    a prezenty urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to niech ten remont się szybko kończy, bo ciekawi mnie efekt końcowy:)
    Podusie...ach...jak marzenie!
    Cudowne prezenciki dostałaś.

    Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudki-niewidki jak mówi moja mama:) i Twoje prace i prezenty:) skąd się biorą takie zdolne dziewczyniska? można sobie wychodować taką obficie podlewając czy karmiąc smakołykami?:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne podusie i ogromny PLUS za oryginalność i kształtu i fasonu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Podusie sa rewelacyjne i jakie pomyslowe.
    Gratuluje tylu wspanialych prezentow,jestes Aniolem i to dobro wraca do Ciebie.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne podusie, a prezenty ...no cóż , tylko pozazdrościc :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. prezenciki wspaniale.
    A podusie takie śliczne. Bardzo mi sie podobaja. rewelacyjne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. tak się napatrzyłam na tę chustę w fioletach, że chyba poproszę mamę, żeby mi taką wydziergała... tak dzieciństwo to dom i beztroska i wiele róznych przyjemnych rzeczy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne podarunki, piękne poduszeczki uszyłaś :) obłędny szal dostałaś. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  17. takiej to dobrze prezenty i prezenty .Ja właśnie otrzymałam od Ciebie śliczności za co ci bardzo dziękuje.Podusie śliczne jak zwykle:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo pozytywne podusie i prezentów tyle..... :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. ale fajoskie prezenty dostalas, chetnie obejrze sobie te zazdrostke juz na oknie. Podusie sa sliczne, uszylas naprawde pieknie!
    buziole
    basia

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zawsze czekam jak na szpilkach na Twoje dziela, Ambus:-*

    OdpowiedzUsuń
  21. Doladnie "Dobro powraca"
    Podusie swietne, a podarki ahhh....

    OdpowiedzUsuń
  22. Podusie są słodziaszcze takie, że aż się można oblizać na ich widok!Prezenty cudne, jesteś szczęściarą!!!Koleżanki naprawdę o Ciebie zadbały, przypuszczam, że nie bez rewanżu więc aż miło popatrzyć jak wzajemnie o siebie dbacie. To bardzo pozytywne:)))
    ps. Smukłą rezerwować, czy jeszcze się zastanowisz??
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne podusie i prezenty. A Ty pisz częściej kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Same wspaniałości :) i te Twoje, i te nabyte :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz