wtorek, 2 listopada 2010

Jesienna dekoracja.

Moje kochane na początek posyłam
buziaki, skąpane w jesiennym słońcu:**
 Za oknem cudna jesień.
Odrobinę tego klimatu przeniosłam do domu:)

Chciałam Wam dzisiaj zaprezentować  moją jesienną dekoracje.
Domek (jak zawsze wyszedł spod ręki mojego męża)
 powstał już kilka tygodni temu, ale ciągle brakowało czasu
żeby go pomalować.
Wygląda trochę surowo, może nawet smutno.
Ale taki był zamysł .
W domu zamieszkała 'jesienna dekoracja' 
- maleńkie dynie, owoce dzikiej róży, kasztany, liście, szyszki ( również bielone),
i serduszka solniaczki - dzieło mojej Gabi :)






Jesienna dekoracja zamieszkała w sypialni.
A ja już mam pomysł na dekoracje świąteczną w tym domku :)))

Mój kochany Mąż przygotował dla mnie kolejne niespodzianki -
domek i małe mebelki , dla moich Anielek.
Ale o tym będzie w kolejnych postach, gdy prace będą już pobielone.

********************

Przypominam o mojej zabawie.
Invite to play
Zapraszam wszystkich chętnych, którzy mieszkają poza granicami Polski .
Nagrody są już gotowe, czekają na właścicieli
 I recall about my game.
I invite all people who live outside Polish borders.
Prizes are ready, waiting for owners.


*************************
Dziękuje za komentarze - wszystkie czytam:)))
Przybywa obserwatorów i 'nowych twarzy' wśród komentujących -
wszystkich bardzo serdecznie witam :***

Buziaki :**

42 komentarze:

  1. Sliczny domek Beatko, zdolnego masz meza, juz sie nie moge doczkeac tych minimebelkow! Widze, ze corka tez ma talent, solniaczki niczego sobie:-)
    sciskam i buziaki sle
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko, powtórzę za Basią - zdolny mąż i piękny domek.
    A córka dziedziczy po was talenta :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale domek!! i jakie ma balkony!!! Świetna praca zbiorowa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Złoty człowiek z tego Twojego męża !!!
    Domek uroczy !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. w domku się zakochałam! po uszy! jest wymarzony... naprawdę...
    a serduszka są urocze :)
    też chce takie serducho pełne miłości :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję utalentowanego męża.
    piękny domek stworzył.
    A Ty cudnie go udekorowałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny domek. Męża pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piekny domek!!! Widze, ze zdolenosci manualne to u Was rodzinne! Ty, mezus a teraz corka! Tylko gratulowac!!!
    Juz sie nie moge doczekac malych mebelkow! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bossski! Na zdjęciach wygląda , jak z kreskówki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny domek. Wielka dbałość o szczegóły. Ciekawa jestem, jak będą wyglądały meble dla lalek.
    Poranne uściski

    OdpowiedzUsuń
  11. Domek przepiękny i wcale nie jest smutny! czerwień i żółć bardzo go rozweselają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki Mąż to skarb!
    Śliczny domek, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny domek i ciekawa, niebanalna jesienna dekoracja.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. WSPANIAŁY !!! Taki w moim stylu :)))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  15. Domek jest rewelacyjną "bazą" do różnych dekoracji. Jesienna śliczna, czekam na zimowo-świąteczną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Domek jest śliczny. A dekoracja taka jesienna i wszysto fajnie pasuje. Ja rowniez czekam jak udekorujesz go na swieta. Napewno bedzie ciekawie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podba mi się uzyskany kontrast kolorów, surowe, jak nazwalaś smutne drewno vs kolorowe dary natury., Piekne:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mąż zdolniacha, powtórzę się, nie szkodzi, trzeba chwalić. A dekoracja świetna, dynie wprowadzają miły dla oka akcent kolorystyczny. Całość bardzo fajnie "gra"!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kobieto domek przeszedł genialna metamorfozę.!!!Pozdrówka-aga

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakież cudo!!!!Zakochałam się w nim i czekam na kolejne cudne mebelki dla Anielinek:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczny domek, no i w moim wymarzonym kolorze. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny domek! Zwłaszcza kolor, taka piękna szarość...melancholijna, trochę smutna, ale też bardzo romantyczna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny domek. Gratulacje dla męża za pomysł i wykonanie.
    Dekoracja wyszła cudownie jesienna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Beatko, domek jest boski!!! To właśnie dzięki jego szarej barwie dekoracja wygląda bardzo efektownie, bo po prostu nadaje mu "życia i radości".
    Zdolniacha z tego twojego męża;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. domek jest niesamowity! przepiękna dekoracja!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny pomysł z tym domkiem:)
    Gratuluję pomysłu.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  27. domek nieziemski!!! wspaniale masz tym Twoim mężem!:)
    pozdrawiam i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  28. Beatko jaki uniwersalny domek, zmieni sie dekoracje i on nie do poznania.
    Piekna ta jesienna nuta.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  29. Beatko, domek jest cudny!
    I właśnie w takich barwach, które kocham. Możesz dowolnie go aranżować. Masz cudownego męża, który pomaga Ci w realizacji Twoich marzeń, nawet tych najmniejszych :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudny domek! Masz zdolnego meza Beatko, pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna jesienna dekoracja, napewno będzie rozjaśniac dom w pochmurne jesienne dni, które nam zapowiadają

    OdpowiedzUsuń
  32. jak to miło,że się rozumiecie, dogadujecie i współpracujecie :)
    super domek i cała reszta :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Beatko wielki ukłon w stronę Twojego męża i jego wielkich zdolności. Ten balkon, balustrady, okienka, toż to mistrzostwo świata ;))
    Świetnie prezentuje się z jesienną dekoracją, już czekam na świąteczną :))
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Aż chcę w takim domku mieszkać... :) CUDO.

    OdpowiedzUsuń
  35. twój mąż to skarb,domek jest cudny.Odnośnie świątecznych ozdób jak w końcu znajdę chwilke to coś ci wyślę.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Moje kochane, bardzo , bardzo Wam dziękuję za wszystkie komentarze i za ciepłe słowa :)))
    Mój Mąż puchnie z dumy i już ma kolejne pomysły na domki :)))
    Obiecuje ,ze w następnym candy będzie do zdobycia podobny domek :)

    Jolanno - pochwała z Twoich ust, to naprawdę duży zaszczyt - jesteś Mistrzynią i dzięki Twoim pracom powstał mój pierwszy domek:)))

    buziaki posyłam do wszystkich zagladajacych :***

    OdpowiedzUsuń
  37. Piekna chatka,swietne kolorki i dodatki miodzio.Mezulek spisal sie na medal;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten domek wygląda przeuroczo

    OdpowiedzUsuń
  39. Mąż ma zdolne ręce, Ty również : A domek... Piękna dekoracja!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz