poniedziałek, 15 listopada 2010

Losujemy !!!

Witajcie :)
Dzisiaj 15 listopada, 
pora wylosować 
4 zwyciężczynie mojego candy.


Do zabawy zgłosiło się 38 blogowiczek,
mieszkających poza granicami Polski.

Oczywiście w losowaniu wspierał mnie Random.org :))

Pierwsza zwyciężczyni to :


SAVANNAH 


Druga zwyciężczyni to:


HANNAH - UNE FEMME


Trzecia zwyciężczyni to:

JANYA


i czwarta nagrodzona osoba to:

TUKARA 
Wszystkim zwyciężczyniom gratuluje :))))
Bardzo proszę o przesłanie adresu na maila:
artambrozja@gmail.com 

Nagrody będą rozdzielane zupełnie przypadkowo, 
- aż do rozpakowania przesyłki będzie Was zżerać ciekawość :)))
Kochane moje wszystkim bardzo serdecznie dziękuje za udział w zabawie:)
I zapraszam na moje kolejne candy :)
buziaki :***

PS.
Savannah - Twój numer wypadł mi w losowaniu aż 3 razy :))
Szczęściara z Ciebie:)
Niestety, losowanie musiałam powtórzyć i tylko jedna anielka jest Twoja :P


22 komentarze:

  1. gratuluje szczesciarom, a juz sie balam, ze bede musiala poszerzac polke na Tildy. Tzn. mialam nadzieje:-)
    pozdrawiam i buziole
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla zwycięzców i wierzę w szczęście w przyszłości!

    OdpowiedzUsuń
  3. I congratulate winners :)
    I wish all participating creative successes :)
    Many thanks to the author of candy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję szczęściarom. i czekam aż do mnie szczęście się kiedys uśmiechnie:) nie poddam się ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dziewczyny! Anioly super, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. I znowu sie nie udalo ;( Gratuluje szczesiara!!!!! Moze nastepnym razem ;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla wszystkich wylosowanych.
    Mam nadzieję ze kiedyś i ja będe wsród nich :)
    Pozdrawiam słonecznie o poranku

    OdpowiedzUsuń
  8. to się nazywa mieć szczęście ! :)
    gratuluję !

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wszystkim Duszyczkom!
    Pewno im smutno z dala od rodaków to teraz przytulą się do aniołka i troszkę będzie lżej.
    Buziaki dla wszystkich od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie gratuluje zwyciezczyniom, a Tobie dziekuje za swietna zabawe.
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny gratuluję:)Szkoda,że to nie ja...Ale mimo wszystko fajna zabawa...do następnej???

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdy zobaczyłam te cudowności to sprawdziłam szybko jakie są szanse, żeby Kraków przez czas jakiś zaanektowała Austria albo inne Czechy. Niestety, nie udało się i teraz mogę tylko pogratulować szczęśliwym wybrankom Randoma :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Поздравляю победителей!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziekuje bardzo, Beatko, starsznie sie ciesze. I jaka serdeczna jestes - "bedzie was zzerac ciekawosc":) Ja juz szukam dla tego skarba honorowe miejsce.
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję zwyciężczyni. Aniołki naszej Ambrozji sa cudne. Wiem bo sama jestem szcześliwa posiadaczką. Również wygrałam w candy u niej

    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestes moim sloneczkiem i swiatelkiem w tunelu (pisalam juz o tym blizej przez maila)i bardzo, naprawde bardzo sie ciesze ze akurat mnie wylosowalas (dziewczyny mi wybacza, ale mam ciezki czas i kazda nawet najmniejsza radosc jest dla mnie lekarstwem)...
    Sama szyje anioly, ale Twoj dostanie honorowe miejsce i stale zameldowanie pod moim dachem no i kilka kolezanek (przynajmniej od czasu do czasu)tez napewno sie znajdzie. Juz sie ciesze i telepatycznie staram sie zgadnac, ktora z tych pieknosci jest moja :)
    Dziekuje raz jeszcze...iskierko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestes moim sloneczkiem i swiatelkiem w tunelu (pisalam juz o tym blizej przez maila)i bardzo, naprawde bardzo sie ciesze ze akurat mnie wylosowalas (dziewczyny mi wybacza, ale mam ciezki czas i kazda nawet najmniejsza radosc jest dla mnie lekarstwem)...
    Sama szyje anioly, ale Twoj dostanie honorowe miejsce i stale zameldowanie pod moim dachem no i kilka kolezanek (przynajmniej od czasu do czasu)tez napewno sie znajdzie. Juz sie ciesze i telepatycznie staram sie zgadnac, ktora z tych pieknosci jest moja :)
    Dziekuje raz jeszcze...iskierko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O Boze dzieki wielkie!!!nie jestem ciekawa,nie,,,najwazniejsze ,ze Twoj Aniol,,kazdego przygarne.Sciskam i dzieki!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. AUUUUUU WYGARALAM JEJEJEJJE PIERWSZY RAZ WYGRAŁAM AUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU NORMALNIE KOCHAM BLOGI HURARARRARARARA
    PIERWSZY RAZ ALE SUPER ALE SI EUCIESZYŁAM JUHUUUU

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam
    Prezpraszam czy dostalas mojego maila bo mam problem z netem
    jesli tak prosze odpisz tylko ok
    dziekuje
    hania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz