sobota, 13 listopada 2010

Mikołaje. Szufladowe wyzwanie. Zakupy

Witajcie kochane :***
Zaniedbałam bloga, przyznaje się :)
Znacie to uczucie: dużo obowiązków i za krótka doba?
Obecnie tkwię w takim właśnie stanie :)
Dlatego dzisiaj szybciutko,
przedstawiam co ostatnio powstało :)
Na pierwszy ogień Mikołaje:)
Uszyte według wzoru  T. Finnanger .
Odmienne, bo bez brody, bez worka z prezentami, 
i nie takie wiekowe :)))





Wybaczcie jakość zdjęć, ale jak się okazuje słońce nie zawsze jest sprzymierzeńcem fotografowania :))
Mikołaje wraz z moimi innymi pracami powędrowały do pięknej, klimatycznej
galerii "Las Rąk Laboratorium Rękodzieł" .



*********************

A w Szufladzie nowe wyzwanie !!

Kitshy pink
czyli krasnale, Czerwony Kapturek, jelonki i inne ikony kiczu w różowej wersji.
 Niestety, moja praca chyba jest mało kiczowata, ale jest w różu :))

Anielka - duża panna z oliwkowymi dodatkami.




Na prace czekamy do 19 listopada .
Zajrzyjcie do Szuflady - zapraszam serdecznie :)


****************************

Pamiętacie zapewne, że 9 wyzwanie przypadło mi do zorganizowania.
Temat był jesienny i Szufladę zasypały cudne prace.
Oprócz nagrody głównej pozwoliłam sobie na nagrodzenie dwóch prac.
A nagrodzone Kajka i Anna Kowal, otrzymały ode mnie małe prezenty niespodzianki
- zawieszki, karteczki i etykiety


Mam nadzieje, że niespodzianka sprawiła dziewczynom radość :)

*******************************
 I jeszcze na koniec, muszę się Wam pochwalić zakupami.
Znalazłam świetny sklep Petite Juliette
zrobiłam zakupy i jestem zachwycona:)
Materiały, tasiemki, cudne guziczki plus 
bardzo miła obsługa, świetny kontakt i ekspresowa przesyłka.
Zajrzyjcie, naprawdę warto !!


 Uff, chyba wszystko napisałam :)
Kochane dziękuje za wszystkie komentarze, za tyle ciepłych słów
i bardzo serdecznie witam nowych obserwatorów :))


22 komentarze:

  1. Mikołaje są świetne!!! A Anielka jaki ma super płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie dzisiaj express u Ciebie ;) No i wszystko oczywiście śliczniusie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo za dobry gust i świetny dobór kolorów i tkanin.
    Buziaki niedzielne

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko piękne :) i tak mi się świątecznie zrobiło :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja Anielinka jest malo kiczowata, moim zdaniem wcale i baaardzo, ale to bardzo mi sie podoba.
    Zobilas piekne retro zawieszki na prezent dla dziewczyn, na pewno im sie psodobaja. A do galerii, do ktorej wystawiasz prace zajrze na pewno!
    Milej niedzieli Beatko Tobie i calej rodzinie
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Anielka jest wspaniała :) Czy dobrze zauważyłam, że ma skrzydła zdejmowane ? takie w formie plecaczka? czy to tylko takie złudzenie optyczne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Suuuuuuuuuuper prace, wszystko śliczne :)) A sklep znamy, znamy, fajny jest, nie? ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Beatko
    Sadzac po pracach Twoje doba jest dllluga;-))
    Tildy w kazdym Twoim wydaniu zawsze podziwiam, wiesz o tym.
    Zawieszki, etykietyki przykuly moj wzrok na naprawde dlugo, swietny retro styl.
    A do sklepiku juz lece ogladnac.
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności MIkołajowe. Ja również zabieram się za szycie i Anioły będą w bardziej świątecznych ubrankach.
    Zakupy fantastyczne - dziękuję za polecenie sklepu, napewno zrobię tam zakupy :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne chłopaki! Kto powiedział, że Mikołaj ma być stary i gruby ;)) Anielinka w pastelach też urocza - te detale!!! Kobieto, ty to musisz mieć sokoli wzrok do tych wszystkich maleńkich ozdóbek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. to ja to ja!!! to ja dostałam te piękności m:):) az mi sie oczy powywracały z zadowolenia jak zobaczyłam paczuszke :):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniołki są świetne, no i te guziczki - rewelacja. Wyzwaniowa dama wcale kiczowata nie jest, ale bardzo słodka, no i różowa więc jest ok.
    A ja najpierw zanim zaczęłam pisać to już sklepik odwiedziłam, faktycznie można tam śliczności znaleźć!!!
    Pozdrawiam w ten cieplutki dzień:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. No Ty to jak zwykle dowalisz całą masą cudnych rzeczy, że szczęka opada :) Zawieszki są czarujące, tildy słodziutkie, a zakupy... lecę obejrzeć ofertę tego sklepu :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anielenka ma cudowny płaszczyk! Oczywiście sama też jest wielką pięknotką ;-)
    Oj rozpieszczasz prezentami, rozpieszczasz. Obdarowane pewnie skakały z radości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kobieto kiedy ty odpoczywasz :)
    Ja już padam na twarz.Bardzo ładne te twoje Aniołki i Mikołajki.Święta nas dopadaja zbyt szybko.
    pozdrawiam cieplutko Monika

    OdpowiedzUsuń
  16. Anielinka bardzo mi się podoba i zawieszki też!
    Beatko proszę odezwij się.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mikołaje nadchodzą! Jest uroczo i wesoło. Zawieszki vintage- coś pięknego.
    Pozdrawiam:}

    OdpowiedzUsuń
  18. Mikołaje super, anielica też. Pomysł z guzikami w kształcie choinek bardzo na czasie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Słodko, słodziej, słodziaszczo, Ambrozja;:D:D Ależ genialne prace, takie lekkie i nastrojowe, fajniste!:))
    ps. a jaka fajna nazwa nowoodkrytego sklepiku, akurat też taka słodziakowa jak Twoje anielinki:))
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mikolaje fantastyczne, ehh jak Ty to robisz :) Zawieszki piekne, nie slyszalam o tym skelpie juz lece obejrzec,dzieki za namiary, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Od dawna podziwiam Twoje prace, ja sobie niedawno kupiłam tildową książke,ale jeszcze "nie odpaliłam" maszyny, a kontakt do sklepiku bardzo cenny! Już tam biegnę! Pozdrawiam Cię cieplutko i zycze miłego, nowego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety i ja tkwię w takim stanie :o(
    Zatem wiem o czym mówisz i co czujesz...
    Ale wiem też ze zawsze wszystko wraca do normy...wcześniej czy później :o)
    Mikołajki nie wiekowe, bez brodowe i tak są wyjątkowe...podobają mi się i to bardzo :o)
    Pozdrawiam Cię wieczorowo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz