poniedziałek, 1 listopada 2010

Październikowe candy - wyniki !

Witajcie kochane :***
Wrzucam szybciutko wyniki październikowego candy.
Wybaczcie, że z dwudniowym opóźnieniem
- ostatnie dwa wieczory spędzałam intensywnie -
zabrakło czasu na podanie wyników.


Po podliczeniu komentarzy pod postem ' Nagroda w candy październikowym ',
w zabawie wzięło udział 96 osób.
Skorzystałam z Random.org - 
jest szybciej i nikt mi nie zarzuci że przy losowaniu podglądam :))))


Tym razem szczęście uśmiechnęło się do 


Kochana ogromne gratulacje !!!!
Powędruje do Ciebie mój Śpioch, oraz karteczki.



Bardzo proszę o adres do wysyłki, na mojego maila.

***********************
Wszystkim blogowiczkom bardzo dziękuje za zabawę :)
Zaglądajcie do mnie, za kilka dni pojawi się nagroda w candy listopadowym,
zapewne będzie już w klimacie Bożego Narodzenia.



************************
Buziaki posyłam do wszystkich zaglądających i dziękuję, 
że jesteście:****

21 komentarzy:

  1. i moje również:)
    gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wylosowanej;-)
    Sobie mówię; co się odwlecze, to nie uciecze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję z serca!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluje wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  5. No to czekam na grudniowe cukierasy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulację dla szczęściary.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej:0
    Czyżbym to NAPRAWDĘ była ja???
    Dziś dopiero zajrzałam bo byłam uziemiona netowo, ale mam nadzieję że nagroda nie przepadła:)))
    STRASZNIE się cieszę i BARDZO DZIĘKUJĘ:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Grtuluję farciarze !!!
    Tobie dziękuję za zabawę i czekam z niecierpliwością na nowe Candy !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Ivalii i czekam na wyniki 'zagranicznego' Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje;)))Piękny prezent !!!
    Muszę częściej tu paszczę otwierać, może coś się i mnie kiedyś uda!;))
    Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
  11. ech, ja to chyba nigdy w żadnym candy nie wygram :(
    Ivcia - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie gratuluje zwyciezczyni!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczesciara,,,takiej to dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ostatnio miałam sporo szczęścia w losowaniach, więc tym razem nie rozpaczam aż tak, że nie do mnie trafił ten słodki śpioch. Gratuluję zwyciężczyni a sama szykuje się już do kolejnej edycji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Slicznie gratuluje, Beatko zwyciezczyni bedzie wniebowzieta jak zobaczy na zywo to cudenko.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! dziekuje za zabawe, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulacje dla Ivali.
    dziekuje za zabawe.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję zwyciężczyni :)
    Świetny Anioł jej przypadnie w udziale :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz