sobota, 27 listopada 2010

Szybko, szybciej, coraz szybciej ....

Umykają dni ...
A ja łapie wolne minutki i coś tworzę .
Ostatnio na warsztacie mam  poszewki i skrzydełka .
Szybciutko prezentuje i zmykam nadrobić zaległości czytelnicze.
Tak bardzo zaniedbałam moje ulubione blogi,
że pewnie większość blogowiczek "strzeliła na mnie focha" :PP
Proszę o wybaczenie:))
Jedyne co może mnie usprawiedliwić,
to andrzejki w szkole Córki, przygotowania do Mikołaja i Świąt BN,
oraz kolejne przeziębienie i chore zatoki ://


No, dobra już nie marudzę :)
Zobaczcie co ostatnio powstało i już poszło w świat:)














 A teraz się chwalę :)))
Dotarły do mnie Skarby od Bree w ramach wymianki :)
Wszystko takie cudne, pachnące lawendą i przygotowane specjalnie dla mnie :))
Dziękuję Ci Doroto :***

************************

Buziaki  posyłam cieplutkie ( w końcu zima za oknem ) do wszystkich zaglądających :*****
I życzę udanej niedzieli :)


37 komentarzy:

  1. Podziwiam skrzydełka. Ja po ptaku KOta odpuszczam na razie szycie. masakirx i tyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie te Twoje podusie :) no i prezenty od Bree są piękne :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jeny ja Cie podziwiam, a czy masz czas dla siebie?:) poduchy sa takie radosne i ta precyzja w wykonaniu. Tak sie ciesze ze moja wymianka trafila w Twoje gusta :) calusy sie, do uslyszenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne poduszki i te skrzydełka... piękne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Do Ciebie zawsze warto wpadac!!!! Tyle cudowności do podziwiana. Podusie świetnie Ci wyszły, są takie słodkie i wesołe.
    Pozdrawiam gorąco i życzę zdrówka:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Poduszeczki słodziutkie! :)
    Ale skrzydełka to prawdziwy odlot!
    Bardzo mi się podobają! Jestem uzależniona od skrzydełek. Dlatego zawsze jak widzę takie śliczniutkie to nie mogę wyjść z podziwu! ;)
    Miłego dnia i pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne powstało :)
    takie podusie powinni mieć wszyscy mieszkający poza domem ( zwłaszcza oni)
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejuniu, kiedy ty znajdujesz czas na to wszystko?Przeslodkie poduszki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz rozumiem dlaczego tak rzadko bywasz tu i tam, ale przy takich efektach koncowych kto by sie gniewal ;) Podusie wprost niebianskie i co jedna to ladniejsza, najlepiesj to posiadac wszystkie wtedy sprawa bedzie prosta.
    A skrzydla niesamowicie efektowne, i piekne w swojej prostocie...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super te podusie ze świetnych materiałków, bardzo mi się podobają :) Zdrówka dużo życzę i słoneczko posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne te podusie, można się w nie wtulać bez końca! Piękne wykonanie! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka wesoła seria:) Dziecięca wersja nastroju świątecznego:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale pięknośowe poduszeczki uszyłaś Kochana !!!
    Skrzydełka urocze !!!
    Prezenciki dostałaś cudne !!!
    Pozdrawiam Aga
    P.S. dopiero wróciłam ale w przyszłym tygodniu wywiązuję się z obietnicy ;-)
    buziolki

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju!!!! Jakie te poduszki są cudne. Naprawdę poszalałaś przy maszynie...ale efekt tej pracy jest super.
    No i widzę, że wymianka z Bree się udała, bo dostałaś same śliczności:-)
    Pozdrawiam i dużo zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ktoś będzie miał piękną dekorację świąteczną - cudne poduchy. Tak, jak i serca :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ktoś kto tworzy tak piekne rzeczy, naładowane pozytywnymi emocjami ( poszewki są tak energetyczne, a skrzydła wprost anielskie), ze może otrzymywać tylko równie wspaniałe rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Alez te podusie piękne-wszystkie jak leci a skrzydełka sa boskie.
    Gratuluje pięknych prezentów.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Poduchy są fantastyczne.. och jak dobrze nacieszyć oko kolorami:)

    OdpowiedzUsuń
  19. no nareszcie sie odezwalas:-)
    Przesliczne, slodkie poszewusie, podobaja mi sie bardzo, ale skrzydelka jeszcze bardziej, ach!!!
    Prezenty od Bree piekne, zwlaszcze te z korona!
    buziole
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdybym miała taką podusię to na pewno skończyłyby się moje problemy z zasypianiem.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne poduszki, każda zachwyca - idelane.
    Zdrówka życzę
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiekne poduchy i skrzydełka ,najbardziej podoba mi sie poduszka z piernikowymi stworkami słodziutka.Widzę że jak ja masz dużo zajęć zobaczysz padniemy na twarz.
    sciskam cieplutko Monia

    OdpowiedzUsuń
  23. te poduszki są tak absolutnie cudowne...poprawiają nastrój, szczególnie w taki dzień jak dziś:)
    Pozdrawiam,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekne podusie!!!! I prezent sliczny!!

    Zdrowia Ci Beatko zycze i sil, do realizacji nowyc projektow!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne kolorowe podusinki, kontrastują ze śniegiem za oknem. Aż mi sie lulu zachciało. Cmokusie

    OdpowiedzUsuń
  26. podusie wyjątkowe! i na pewno cieszą niesamowicie tych do których wędrują! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ach , gdybym tak szyć potrafiła... ;)
    Ambrozjo , dodaję się do stałych bywalców.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziewczyny kochane dziękuję Wam za wszystkie komentarze i tyle ciepłych słów :*****

    OdpowiedzUsuń
  29. urzekły mnie poszeweczki na poduszeczki...
    śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj najbardziej to bym taką poduszkę z bałwankiem przytuliła - śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne są te poduszki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ambi, podusie sa cudowne, każda z osobna!!! ŚLICZNOŚCI!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Właśnie przytrafiło się mnie coś, o czym nawet nie wiedziałam, że się zdarzyć może: zakochałam się w poduszkach! Cudne!! Te kolory, ach..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz