niedziela, 21 listopada 2010

Zabawa Blog-Hop Candy

Witajcie kochane blogowiczki :)


Chciałam Was dzisiaj zaprosić do kolejnej zabawy.
Razem z Projektantkami Szuflady, przygotowałyśmy dla Was zabawę
Mikołajkową .

Zabawa zaczyna sie w Szufladzie.
Zajrzycie koniecznie !!!!



U mnie kolejna literka i prezent do przygarnięcia : dwie podusie.



Macie ochotę na nagrody ?
Zapraszam do zabawy w blog hop candy.

Oto zasady :

Zacznij swoją wycieczkę od bloga Szuflady .
Odwiedzając zgodnie ze wskazówkami blogi projektantek – zbierasz literki, 
z których powstanie hasło. 
Zostaw na każdym z blogów swój komentarz.
Zamieść na swoim blogu informacje o zabawie.
Otrzymane hasło wyślij na podany adres:
gszuflada@gmail.com
Jeśli będzie poprawne, weźmiesz udział w losowaniu nagród. 
Kolejnym blogiem w wędrówce jest blog 
a tam kolejna literka i nagroda.
Nie zapomnijcie zostawić komentarza na każdym odwiedzanym blogu.

Losowanie nagród już 6 grudnia !!!!!
Zapraszamy do zabawy !!!!!!

125 komentarzy:

  1. Kolejna do kolekcji literka złapana

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja też jestem ... i zgarniam kolejną literkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U jeuż mam na zapisane... biegne i lece dalej

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudne te poduchy!!!! :) Pędzę dalej zbierać literki!

    OdpowiedzUsuń
  5. słodziutkie podusie :) literke zapisałam i skacze dalej!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne poduszeczki-zmykam dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nessa się ociąga, tam nie ma jeszcze literki...

    OdpowiedzUsuń
  8. Poduszeki marzenie! Cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam literkę biegnę dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawość mnie zżera... idę do następnej literki.

    OdpowiedzUsuń
  11. U widziałam , podusie podziwiałam i lece dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z każdym blogiem mój apetyt na wygraną wzrasta ! Cudne poduszeczki! Zabieram literkę i biegnę dalej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna zabawa. To ja szukam dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podusie juz jakiś czas temu u Ciebie podziwiałam :) Zbieram literkę i spadam dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prezenty ! Lecę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne poduchy :) mam literkę, i idę dalej, ale jeszcze tu zerknę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapisałam, i dalej w drogę....

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmm, ciekawe co to za hasło?

    OdpowiedzUsuń
  19. ale fajna zabawa! tak biegam od bloga do bloga, już mam zadyszkę, a to jeszcze nie koniec! Piękne podusie! No nic, odpoczęłam, lecę dalej, pa!

    OdpowiedzUsuń
  20. 5 literkę zabieram i lecę dalej.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Hop i jest kolejna literka.
    Ściskam i uciekam dalej.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna zabawa. Mały detektyw.
    Pozdrawiam.
    Magda - magdowo

    OdpowiedzUsuń
  23. Miłego dnia z przyjemnością wędruję po Waszych blogach

    OdpowiedzUsuń
  24. uff, półmetek zaliczony ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja spróbuję szczęścia w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczne podusie!!!! I świetna zabawa:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Buziak od różanego...
    Śliczne poduszki!

    OdpowiedzUsuń
  28. Puk puk można? Jestem i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolejna literka już zapisana. Lecę po następną.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. mam ją, tzn literkę :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne poduszeczki!!!
    A literkę zapisałam...czas na kolejny skok :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. tak, podusie są naprawdę piękne!
    mam literkę - dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  33. kurcze ale czas leci na tym hopowaniu ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  34. hop, wskoczyłam! :) ps. podusie przecudnej urody!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne prezenty =)

    http://wwwewkaka19.blox.pl/

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne podusie!
    Zmykam po następne literki :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Piąta "blog-baza" zaliczona!

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudne podusie :)
    Pozdrawiam ciepło i hop po następną literkę.

    OdpowiedzUsuń
  40. przy niebieskich poduchach to ja muszę się na dłużej zatrzymać :D Piękne są. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  41. HOP! Ale śliczne podusie! HOP!

    OdpowiedzUsuń
  42. sliczne podusie:))zabieram literke i zmykam

    OdpowiedzUsuń
  43. Zebrałam kolejną literkę - dziękuję i lecę dalej zbierać :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Byłam i ślad zostawiłam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam i idę po nastepną literkę:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wspaniałe podusie, lecę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale cudne poduszeczki :) Złapałam literkę!

    OdpowiedzUsuń
  48. Jest literka za którą dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie wiem skąd bierzecie te wszystkie pomysły na zabawy, ale bardzo lubie zaglądać do szuflady, bo zawsze znajdę coś ciekawego :) Zabieram literkę i lecę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Łapię literkę i idę dalej - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Póki co zasuwam... Ale tu warto wrócić...
    Mój adres : http://mojzakatek.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Zabieram literkę i wędruję dalej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. dziękuje za literkę:) Twoja nagroda to nie taki drobiazg! cudne poduszki!

    OdpowiedzUsuń
  54. A tutaj już byłaam :)
    Tildy są piękne, zabieram literkę i idę dalej, ale jeszcze wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Jakie fajne podusie. Kolejna literka złapana :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Efektowne podusie. Fajna zabawa, lecę dalej.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczne poduszeczki:)biegne dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  59. piękne podusie, jakby szyte dla moich chłopaków do ich pokoiku ;-)
    hop, hop...

    OdpowiedzUsuń
  60. Ekstra zabawa:))
    Literkę mam i pędzę dalej...

    OdpowiedzUsuń
  61. Od teraz nie marzę o niczym innym tylko o wygraniu takich rewelacyjnych poduszek. Są zachwycające. Dobra, idę dalej!

    OdpowiedzUsuń
  62. Dzieki za literke! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  63. Super blog, podusie piękne, aż bym na nich poleżała :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Dziękuję za literkę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  65. Ok mam następną lecę dalej i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Pilnie zbieram literki :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Piekne podusie -skacze dalej:-)
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  68. No masz...wiedziałam, ze czym dalej w las...chyba chcecie dziewczyny, żeby spać mi nie dawały Wasze prace...a już i tak agregat buczący za oknem skutecznie mi to uniemożliwia ;o)
    No, ale literkę biorę...

    OdpowiedzUsuń
  69. wow, niebieskie podusie :)
    ale szczęsciara je dostanie

    OdpowiedzUsuń
  70. Prace są boskie dziękuję za literkę i fajną zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Jej chcialabym kmieć chociaż jedną taką podusie!!Pasowała mi do pokoju no ale cóż tylko niestety 1 osoba z 102 dostanie te piękności;)Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  72. mieć takie podusie... bezcenne
    Dziękuję za literkę

    OdpowiedzUsuń
  73. ahhhhhh cudny jest Twój blog :D dziękuję za literkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Tyle cudowności nam oferujecie :).

    OdpowiedzUsuń
  75. U wielbiam takie zabawy:) HOP la dalej:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Tutaj zaglądam często, biegnę dalej...pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  77. oj, przytulic się do takiej podusi - marzenie Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  78. no no.. podusie super...lecę po kolejna literkę

    OdpowiedzUsuń
  79. zapisałam literkę i ruszam dalej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  80. tu byłam;-) podusie podziwiałam

    OdpowiedzUsuń
  81. Mam literkę :) I chrapkę na takie piękne podusie tez mam :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Stąd zaczęłam i tu wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  83. i kolejna litera zapisana :)

    http://przykubkukawy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Piękny prezent :)
    Zapisuję się!
    Pozdrawiam,
    Przy-kominku.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. Piękny prezent :)
    Zapisuję się!
    Pozdrawiam,
    Przy-kominku.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Witaj Kochana dzięki za literkę lecę po kolejną Pa:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz