niedziela, 7 listopada 2010

Zapraszam na Candy !!!

Wszystkich odwiedzających mojego bloga,
 a także wszystkie 'nowe twarze',
zapraszam do kolejnej zabawy.
Nadszedł czas na ogłoszenie Candy !!

Do zdobycia zamykana skrzyneczka i 
Zimowa Anielinka.
Skrzyneczkę wykonał mój Mąż, 
pędzlem szalałam ja.
 Anielka już Wam znana z poprzedniego postu.


Zasady jak zawsze:
- komentarz pod tym postem
- podlinkowane zdjęcie z informacją na swoim blogu 

Candy potrwa do 10 grudnia,
losowanie odbędzie się 11 grudnia .

Wszystkich chętnych bardzo serdecznie zapraszam do zabawy :)



**************************
Skrzyneczka jest duża  (wykonana z sosny syberyjskiej )
- spokojnie mieszczą się w niej 3 szklane butelki np. z olejem :)

 ******************************

Chciałam Was jeszcze przeprosić, za to, że tak rzadko zostawiam komentarze
na moich ulubionych blogach, że nie odwiedzam nowych obserwatorów, 
że mało mnie w Szufladzie i, 
że na maile odpisuje w żółwim tempie.
Wybaczcie, ale ostatnio dużo się dzieje w moim życiu osobistym
- muszę złapać oddech, wszystko przetrawić 
i znaleźć więcej wolnego czasu.

Posyłam buziaki do wszystkich zaglądających 
i dziękuję, ze jesteście:****


130 komentarzy:

  1. Może będę pierwsza :) Zapraszam też na candy na moim blogu jeśli masz ochotę, pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow,skrzyneczka jest piekna!Anielinka jeszcze bardziej!Chetnie dolacze do candy!Moze Mikolaj przyniesie mi dodatkowo anielinke bo dokladnie 10 grudnia mamy cieszyc sie z narodzin upragnionego syneczka:)
    Pozdrawiam cieplo,Ambrozjo!

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja chętnie się zapisuję :) i również zapraszam do siebie na cukierki :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne Candy (ja k każde poprzednie)
    z nadzieją na wygraną zapisuję się:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chetnie staję w kolejce po te cudowności :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuje się obowiązkowo :) może tym razem mi się uda...

    OdpowiedzUsuń
  7. Uparta jetem niesłchanie i mam zadanie - w końcu dać się wylosować w Twoim candy! Może tym razem (no bo kiedyś w końcu musi to nastąpić statystycznie rzecz ujmując) ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ustawiam się i ja w kolejce;-))
    Moja pani skrzacik nie była by samotna gdyby ta piękna anielinka do niej dołączyła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta Zimowa Anielinka :) Chętnie się przyłączę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mężowa skrzyneczka na świetny kolor i anielica kapitalnie wpasowała się w zimową kolorystykę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. skrzyneczka i anielica boskie.
    i ja tez ustawiam sie po cukieraki do Ciebie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. И я ,и я хочу такую красотищу!!!!!Становлюсь в очередь.Конфетка,как всегда ,просто потрясающая!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. O mateńko jakie piękności!!!! Już lecę do kolejki !!!!! Patti

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne Candy :) Beautiful :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja Droga Ambrozja przylaczam sie do zabawy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Och lece ustawiać się w kolejce bo niesamowite cukieraski tutaj dałaś zresztą każda Twoja praca to cukierek!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. huhuhu, i jak tu przejść obojętnie obok takie cuda, staję w kolejce do zabawy. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekne rzeczy do wylosowania. Niezmiennie podziwiam Twoj talent:) Marze o posiadaniu którejs z Twoich prac wiec czekam na losowanie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również staje w kolejce ,pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również zapisuję się po Twoje cukieraski!!!!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pewnie, że staję w kolejce:)
    ps. kochana martwię się czy poczta nie posiała przesyłki od Ciebie:(

    OdpowiedzUsuń
  22. & i want so beautiful candy))
    link on the left panel http://mashustik-palace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne nagrody-nie mogę opuścić losowania:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ustawiam się w kolejce, bo warto :)

    www.zaczarowaneszydelko.ofu.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Z przyjemnością się piszę na czerwonego anioła!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Ustawiam się do kolejki po zimowe cukiereczki,
    Pozdrawiam

    dromaderka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękna Świąteczna Anielinka! Przycupnę w tej kolejce:)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Wełna

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak zwykle cudowności rozdajesz :)
    Więc spróbuję po raz kolejny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie da się przejść obojętnie obok takich śliczności. Próbuję szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Z przyjemnością i nadzieją na sukces czeka na rajd!

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj kobieto kochająca anioły;)
    Nie może tutaj zabraknąć drugiej kobiety kochającej anioły;))
    Wpisuję się do kolejeczki:)
    Trzymam kciuki aby wszystko Ci się poukładało:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  32. biorę udział Beatko twoje Anioły zawsze mnie czarują swoją urodą .A tak prywatnie napisz mi numer telefonu mam sprawę .
    Pozdrawiam z zimnego Poznania

    OdpowiedzUsuń
  33. takie słodkosci! stawiam się w kolejce i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. na takie słodkości zawsze mam apetyt, więc się ustawiam w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolejny raz spróbuję, może teraz dopisze mi szczęście:) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  36. Na takie cudowności jestem zawsze chętna.Trzymaj się cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  37. cukiereczki wspaniałe - zapiszę się i ja! ale przede wszystkim życzę czasu na wszelkie przyjemności i złapania oddechu! pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja, ja, ja byłam grzeczna!!Zapisuję się na mikołaja, bo na pewno do mnie przyjdzie, gdyż naj!!grzeczniejsza jestem;):D:D
    ps. Ambrozjo, proszę Cię- jakie życie osobiste???Blogowanie, szycie, pokazywanie- to rozumiem!!Życie osobiste to chyba nas nie dotyczy?:>:D:D:D
    Pozdrowienia, wszystkiego dobrego i miłego::)))

    OdpowiedzUsuń
  39. Nieustająco mam nadzieję, że tym razem szczęście się do mnie uśmiechnie :)
    http://lylis.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie robię sobie wielkiej nadziei - ale postoję cierpliwie. Pozdrawiam: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Oj, długa kolejka, ale warto stać :)
    Pozdrawiam
    http://aniolzzielenca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. 11 grudnia to dla mnie co roku ważny dzień:) może będę miała szczęście i te śliczności trafią właśnie do mnie? zapraszam także na swoje candy

    OdpowiedzUsuń
  43. Ta Anielinka bylaby piekna ozdoba swiateczna mojego domu, zapisuje si ebez zastanowienia:-)
    sciskam Cie Beatko, rzeczywiscie malo Cie cos ostatnio, buziolki
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  44. piękne są te Wasze prace i jak zwykle( bo lubię się bawić) bawię się ponownie i gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. boską anielicę a jeszcze do tego piękną skrzyneczkę chętnie przygarnę.

    OdpowiedzUsuń
  46. Candy sliczne, niewiem na co sie zdecydowac w razie "gdyby"...chyba jednak na skrzyneczke, choc aniol tez cudowny, ale Ty utrudniasz nam zadanie...pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczna anielinka, a skrzyneczka wprost urzeka :) Spróbuję swoich sił w Twoim candy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam.
    Wspaniałości do wygrania.
    Nie mogę się powstrzymać i ustawiam się w kolejce po nie.
    Pozdrawiam.
    Magda - magdowo

    OdpowiedzUsuń
  49. Candy świetne tak jak pozostałe jestem początkującą Bloggerką i próbuje szczęścia wszędzie może uda mi się...

    Pozdrawiam piękne przedmioty tworzysz
    .

    OdpowiedzUsuń
  50. o jej to w taki długiej kolejce to do samych świąt trza będzie stać!!! Ale warto bo cukiery takie śliczne!
    pozdrawiam Lidka

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękności!:) A skrzyneczka byłaby spełnieniem marzeń!:)

    OdpowiedzUsuń
  52. śliczne :) dołączam do listy...
    Pozdrawiam moemagda

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja też się zapisuję :)
    http://maka-sol-woda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Anioł pilnie potrzebny!
    myziek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam się i ja :)
    Teraz z niecierpliwością czekam na wyniki :)
    Pozdrawiam,
    http://kreatywnykacik.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  56. Skrzyneczka jest fantastyczna! Zdolniachy z Was :))
    Chętnie postoję ;)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Galaxia

    OdpowiedzUsuń
  57. It's a wonderful candy! Link on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudnie! w dodatku ta anielica...zawsze marzyłam! więc się zapisuję :) info wg dat tu:

    http://malowanyimbryczek.blogspot.com/p/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  59. Cudne!!!!
    stawiam się!:)
    pozdrawiam,
    Filomenka,
    filomenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. absolutnie przepiękne!!!
    Stoję:)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  61. i ja pozdrawiam słonecznie })i({
    http://marsha--marsha.blogspot.com/2010/11/candy-w-manufakturze.html

    OdpowiedzUsuń
  62. Och! Kolejka już taka długa, ale staję, bo prezenty przepiękne! Anioły uwielbiam, a i na skrzyneczkę widzę już oczyma wyobraźni masę zastosowań. www.airaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Już się przyzwyczaiłam do długaśnych kolejek ;) Śliczności!
    Beatko zapraszam na moją Czekoladkę ;)
    Pozdrowienia od różnego...

    OdpowiedzUsuń
  64. NA takie śliczności też jestem chętna!

    OdpowiedzUsuń
  65. Anielinka cudna :)
    przydałaby mi się takaa skrzyneczka, oj przydała...spróbuję więc szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ehh jaka ona piękna! Piszę się bo sama nie umiem takich cudów wyczarować!

    OdpowiedzUsuń
  67. Takie cuda, że może i ja spróbuję szczęścia... Podziwiam talent:)

    OdpowiedzUsuń
  68. łał az decj zapiera gdy patrze jakimi cudami chcesz nas obdarowac chetnie ustawiam sie w kolejce i czekam na losowanie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. Grzechem by było nie ustawić się w kolejce po te cuda co niniejszym z wielką przyjemnością czynię;)

    wierna anonimowa obserwatorka
    Iwona
    ISZSONIIA5@GMAIL.COM

    OdpowiedzUsuń
  70. To i ja się piszę! I zapraszam na moje candy: http://magdalenaart.blogspot.com/2010/11/sowie-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  71. fju, fju ale chętnych. no ale mimo wszystko spróbuję szczęścia: wawrzynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Ustawiam sie grzecznie w kolejce.
    Buziole w nochy.

    OdpowiedzUsuń
  73. I ja ustawiam się w tej mega kolejce.Może mi dopisze szczęście i te cuda trafią do mnie. Ślicznie tworzysz.Cieplutkie pozdrowienia z kaszub.

    OdpowiedzUsuń
  74. I mnie nie może tutaj zabraknąć :).

    Może w końcu będę miała swoją tildową anielicę :).

    OdpowiedzUsuń
  75. Dołączam do zabawy, bo marzy mi się taki aniołek. Info u mnie już jest (po prawej):
    bawimy-sie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Nie będę wcale oryginalna.. nie wymyślę nic nadzwyczajnego.. ja po prostu jestem pod całkowitym urokiem Twoich Anielic.. i najchętniej chciałabym je mieć na wyciągnięcie ręki wszystkie..bo wszystkie są nieziemsko wzruszające.. marzenia się spełniają wiec idę marzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Moze tym razem usmiechnie sie do mnie szczescie.

    OdpowiedzUsuń
  78. Może u ciebie uda się coś wygrać, bo mam straszną ochotę na aniołka

    OdpowiedzUsuń
  79. ja też, ja też, koniecznie :)
    Pozdrawiam,
    Ola
    http://nojta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. dopisuję się i ja
    http://wwolnymczasie.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  81. Nice gift!
    http://lilangkrea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce. ;)
    Pozdrawiam.
    http://jewelleryhm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  84. Anielinka i skrzyneczka to małe dzieła sztuki, mieć takie cudeńka w domu to radośc dla wszystkich, dlatego zapisuje się i licze na lut szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  85. To i ja się ustawiam w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  86. Oj, może i ja się załapię?
    :D

    OdpowiedzUsuń
  87. Zimowa Anielka jest przecudna i pięknie będzie wyglądać w świątecznym otoczeniu - zatem i ja ustawiam się w kolejce, jestem "tutaj" nowa więc przedstawię się http://papier-tkanina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Dzień dobry :) Jestem chyba najmłodszą
    Pani czytelniczką ... Jestem zachwycona Pani blogiem i
    miło spędzam tu czas dziękuję .Nieśmiało staję w kolejce
    po cukieraski , może szczęście zapuka do moich drzwi :-)
    pozdrawiam ciepło
    Olka

    OdpowiedzUsuń
  89. i ja też i ja też , staję po te śliczności ...
    wszystkiego dobrego
    edyta

    OdpowiedzUsuń
  90. zapomniałam dodać :) zapraszam również na candy do mnie ;-)

    www.kooci-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. i ja tez staje do kolejki:)
    http://gazynia.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie:)
    Grazyna

    OdpowiedzUsuń
  92. Śliczniutkie, poprostu przepiękne :) Ustawiam się w kolejeczce. Może się uda :):):) agajulka5@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Bardzo chętnie się dołączę :) dla takich cudeniek warto :)
    http://olinka85.blogspot.com/

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  94. Ustawiam się w kolejce! Wkrótce u mnie powitalne świąteczne Candy.

    OdpowiedzUsuń
  95. Staję w kolejce po pięknego mikołajka :))))

    OdpowiedzUsuń
  96. Hmmm...duża juz ta kolejka.
    Ale jak nie spróbuję to...no kurka w koncu musi kiedyś byc ten pierwszy raz :O)
    Staje więc grzecznie w kolejeczce.
    Pozdrawiam gorąco w ten śniezny dzionek :O)

    OdpowiedzUsuń
  97. takie cuda to i ja chetnie przygarnę:))

    OdpowiedzUsuń
  98. W kolejkę po takie słodkości ustawiam się i ja.

    Pozdrawiam ciepło z zasypanego miasta.

    OdpowiedzUsuń
  99. zgłaszam sie :) tabaluu@wp.pl www.kolczykihandmade.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. Zapisuję się w kolejce po tę Ślicznotkę:*

    OdpowiedzUsuń
  101. Ustawiam się w kolejce po przepiękne słodkości. Pozdrawiam
    gosiaczek_007@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. i ja staje w tej dluuugalachnej kolejce:))
    http://asia-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. z chęcią ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  104. Wow! I would love to be a part of your giveaway! :-)
    I hope to get lucky! I am your follower. Link located on the left pane.
    Thanks for the chance to win!

    OdpowiedzUsuń
  105. Odwzajemniam się za udzial w moim Candy, Twoje równiez mi prawie uciekło:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  106. Po takie rarytasy dopisuję się i ja :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  107. I ja tez chciałabym być wylosowaną ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  108. Witaj
    i ja stanę po słodkości
    może tym razem się szczęście uśmiechnie ... :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Jakie piękności...ustawiam się w dłuuugiej kolejeczce :)
    http://armonastudio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. Ale cudeńka :) Ustawiam się do tej dłuugiej kolejeczki :)
    Pozdrawiam :)
    tin-Tin

    OdpowiedzUsuń
  111. po takie cudowności grzechem byłoby się nie ustawić!

    OdpowiedzUsuń
  112. Mam nadzieję że tym szczęśliwzcem będę ja :):) Pozdrawiam Paulka
    http://zajawka-pla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  113. Bardzo dobry kochanie, dzieki za szanse.
    Pozdrowienia z Ukrainy.
    link na stronie plyt
    http://vasylynkinyprodelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. hello! nice candy! congrats!
    I want to play with you...
    I've posted this on my sidebar
    lapappilon.blogspot.com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  115. Очень интересные работы! Ссылка в блоге, заходи в гости
    http://elenabask.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  116. Nie mogę przejść obojętnie obok takich cudowności, więc ustawiam się na się na samym końcu. Cieszę się , że tu trafiłam......

    OdpowiedzUsuń
  117. Cudowne candy. Mojemu synowi sprawiłoby ogromną radość posiadanie swojej własnej Pani Mikołajowej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  118. piękne prezenty...może mi się uda? :)

    OdpowiedzUsuń
  119. super blog-piekne prace super byloby cos przygarnac ustawiam się w koleczce
    meduza1406@interia.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz